Igår, 01:26
Medlem
Operera inte näsan i Sverige. Jag älskar Sverige och allt som är svenskt, rentav nationalist. Vi är duktiga på så mycket, företagande, innovationer etc. Jag är ganska bevandrad och insatt i plastikkirurgi och svenska kirurger ligger inte i framkant gällande näsplastik när det kommer till det estetiska. En operation är alltid en risk.
Citera
Igår, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung
Operera inte näsan i Sverige. Jag älskar Sverige och allt som är svenskt, rentav nationalist. Vi är duktiga på så mycket, företagande, innovationer etc. Jag är ganska bevandrad och insatt i plastikkirurgi och svenska kirurger ligger inte i framkant gällande näsplastik när det kommer till det estetiska. En operation är alltid en risk.

Det estetiska spelar faktiskt mindre roll för min del. Det är en funktionell operation jag behöver. Tanken på att vara utomlands med bandage och rör uppstoppade i näsan en vecka efter operationen låter som en mardröm.
Citera
Igår, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabster
Det estetiska spelar faktiskt mindre roll för min del. Det är en funktionell operation jag behöver. Tanken på att vara utomlands med bandage och rör uppstoppade i näsan en vecka efter operationen låter som en mardröm.

Om det är uteslutande funktionellt borde landstinget stå för det… kan man såklart tycka. Jag vet att det är lättare sagt än gjort att få hjälp av landstinget.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in