2026-08-19, 18:18
Medlem
Jag hamnade på ett redditforum som heter venusbelly där kvinnor med fett på magen frontar sin nakna mage. Jag fattar inte riktigt vad en Venus belly är och i många av kommentarerna kan det stå typ ”Nice, but not a Venus belly”. Är Venus belly och bullfitta samma sak?
Citera
2026-08-19, 18:53
Medlem
triptykens avatar
ok jag är inte expert på fittor - men jag tror att Venus Belly syftar på Grekiska statyer och kvinnoideal där en ung kvinna skulle ha litet av en putande mage för att visa välstånd och välmående typ. Det sågs som rejält sexigt.

Så tror inte det är samma?
Citera
2026-08-19, 19:20
Medlem
Jag tror att Venus belly även benämns som ”pooch”.
Bullfitta är en mjuk fitta, bullig. Enkelt att fatta. Gener, fettfördelning, vad beror det på?
Venus belly tror jag handlar om fertilitet, gener, kroppsbyggnad, hormoner, inre organ, fettansamling/fördelning, vätska.
Om det är helt plant, lite kroppsfett, magrutor blir risken att inga barn blir gjorda?
Citera
2026-08-19, 19:23
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Jag hamnade på ett redditforum som heter venusbelly där kvinnor med fett på magen frontar sin nakna mage. Jag fattar inte riktigt vad en Venus belly är och i många av kommentarerna kan det stå typ ”Nice, but not a Venus belly”. Är Venus belly och bullfitta samma sak?

Det tror jag inte, Venus belly handlar om en putmage!
Citera
2026-08-19, 21:15
Medlem
Belly är ju "mage" och venusbelly ska vara den lilla söta magen nedanför naveln och
ner till buskens överkant
Citera
2026-08-20, 01:28
Avstängd
Jag killgissar att det är en liten putmage under navel, som väl är livmodern och som symboliserar fertilitet.

Bullfitta är bara en utstående köttig fitta man man grabba tag i lätt. Inget man ska vifta med nära Trump med andra ord…
Citera
2026-08-20, 01:28
Medlem
Är inte bullfitta en sådan där tjockisfitta? Och det andra är en fet mage?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in