2026-08-29, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Varför är det så extremt litet intresse för Afs på flashback? Det är i stort sett bara du, jag och ett par till som skriver i dessa trådar. För flashback-folket är t.ex. Simona Mohamsson 1000 gånger mer intressant än Afs. Borde Afs-supportarna lämna flashback? Du verkar ju inte gilla flashback, Offervilja. Du har sagt att flashback är boomer-äcklenas sida.

Flashback är inte vad det en gång var. Du svarade inte i den andra tråden.
Citera
2026-08-29, 17:04
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyasalladsbladet

Jag räknar med att SD blir mer än 15 gånger större än Afs bland skolelever.
Citera
2026-08-30, 10:40
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Varför är det så extremt litet intresse för Afs på flashback? Det är i stort sett bara du, jag och ett par till som skriver i dessa trådar. För flashback-folket är t.ex. Simona Mohamsson 1000 gånger mer intressant än Afs. Borde Afs-supportarna lämna flashback? Du verkar ju inte gilla flashback, Offervilja. Du har sagt att flashback är boomer-äcklenas sida.
Jag älskar Flashback och ser det som min absoluta favoritsida i hela världen, men det är lite tråkigt att det är så himla mycket trötta gamla SD-gubbar här. Var någonstans hänger alla dessa fantastiska ungdomar som är på Alternativ för Sveriges torgmöten? På TikTok? Det skulle vara roligt att få diskutera med dem.

Den här Norrlandsturnén var en helt makalös succé, men det var kanske ännu större uppslutning nu på de senaste torgmötena i Västergötland, Östergötland och Södermanland.

Vilket torgmöte i Norrland upplevde ni som det allra bästa?
Citera
2026-08-30, 12:16
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Nyasalladsbladet

Vad snackar ni om?! Det är ju AFS (och ÖP) som får all uppmärksamhet inför årets val om man tittar på alla trådar i Politik: Inrikes iallafall
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in