Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Torgmötet i Östersund var det coolaste på den här turnén hittills. Sjukt bra uppslutning och ett helt magiskt tal av Gustav Kasselstrand! Jag får gåshud när jag ser alla dessa unga killar komma fram till Gustav och be om autografer och att få ta selfies tillsammans med honom.
I en film från Storgatan i Sollefteå utmanade Gustav Kasselstrand idag också Markus Allard från Örebropartiet på en debatt. En sådan debatt vore oerhört intressant att se, men Allard skulle ju aldrig våga tacka ja till att debattera mot Gustav. Gustav är den modigaste och överlägset mest intelligenta politikern i Sverige. Jag älskar honom!
Mina betyg på en skala 1-10 på de sex första torgmötena under den här Norrlandsturnén:
Luleå 8,5
Piteå 9,1
Skellefteå 9,5
Örnsköldsvik 9,0
Sollefteå 9,0
Östersund 9,7
Vilken succé!
Du får förbereda dig mentalt på att Afs kommer göra ännu ett fiaskoval. Jag tvivlar starkt på att de når 1 procent. Och inte ens förstagångsväljarna verkar gilla dem, enligt mätningar. Svenskar är just nu ett av de dummaste folken i Europa, med tanke på hur de/vi röstar. Britterna är vettigare än oss just nu, trots att deras land och regering är mycket värre än vår, eller kanske just därför.