2026-08-19, 22:20
Medlem
Ett svar som närmar sig sanningen får du inte här, endast personers egna upplevelser av verkligheten. Det är bättre att du läser någon undersökning över kvinnors lust för den åldersgruppen. Många över 50 tar väl östrogen idag, och även vaginalt östrogen för att bli våta och kunna knulla.
En del är jättekåta, andra inte. Tror inte åldern i sig påverkar så mycket. Jag var inte så kåt när jag var riktigt ung, det har tilltagit för varje år typ.
Citera
2026-08-20, 00:10
Medlem
kyrkstockens avatar
Går sexualdriften ner hos kvinnor efter man har fått barnen man vill ha. Otvivelaktigt.

Kvinnor har ingen pung som blir full och behöver tömmas. Det är annat som styr. Hormoner.

Kvinnor kan fortfarande ha tex. behov av bekräftelse.

Det är komplicerat.
Citera
2026-08-27, 14:21
Medlem
"Diska på måndagskvällen", är en sån här klassiker i sammanhanget, och är ofta förvånansvärt träffande när det kommer till kvinnor och deras lust.

Exakt vad "diska" är och innebär är individuellt.
Citera
2026-08-27, 14:41
Medlem
halaltarzans avatar
Frigida?

Se bara till att din kvinna mår bra så kommer hon att se till att du mår bra.

Någon encil som har några frågor på det?
Citera
2026-08-27, 22:59
Medlem
Antexs avatar
Nej alla över 50 är inte frigida.

De bästa damerna är de över 60 och är i bra form.

Finns inget bättre.

Även om det finns trådar om blonda 18 åringar. Som generellt är värdelösa vad gäller sexuella aktiviteter.
Citera
2026-08-28, 06:43
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Nej alla över 50 är inte frigida.

De bästa damerna är de över 60 och är i bra form.

Finns inget bättre.

Även om det finns trådar om blonda 18 åringar. Som generellt är värdelösa vad gäller sexuella aktiviteter.

Det är ju lätt att bli typ hemmablind.

Jahaja, är det där "bra i sängen" som spelar in nu igen? Själv knullar jag mycket med ögonen och ungt och tajt trumfar ju en tant alla dagar i veckan, spelar liksom ingen roll om hon suger som en gud efter hon tagit ut tänderna.
Citera
2026-08-28, 10:44
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuchFussForNothing
Jag är en man på 65 år som har sexlust kvar, men inte min fru. Jag har läst att män som är friska har sexlust livet ut, om man inte drabbas av någon sjukdom. Men det verkar som alla kvinnor över 50 år är det man förr kallade för frigida, dvs. känslokalla och har ingen sexlust kvar. Inget man kan hjälpa förstås, det är naturens gång, men finns det några kvinnor alls som vill ha sex och fortfarande blir kåta av någon eller något? Eller är det så.
Nu ska ingen svara att så är det inte som inte själva vet, och själva är frigida eller ”ställer upp” för husfridens skull för det betyder ju att jag har rätt. Jag skulle bli jätteglad om jag har fel naturligtvis.

Frun har passerat 50 och är lika kåt som tidigare. Kanske är din fru just nu i klimakteriet och det kan ju ställa till det när det gäller sexlusten (den försvinner väl inte, men påverkas oftast negativt under perioder), men det finns hjälp att få för dessa bekymmer bara frun vill.
Citera
2026-08-28, 11:28
Medlem
All-the-way-77s avatar
Min kvinna är också i 50-årsåldern och har hög sexlust.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in