2026-08-19, 16:05
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Att muslimer är här är våra tidigare politikers verk för att försvaga Europa. Polen, Österrike, Ungern ville inte ha dem. Varför skulle vi ta emot dem? "Vi är då resten av Europa"
Därför att vi är en vasallstat till Usa/Israel och det ingår i den stora planen där de falska judarna vill ta över världen för att de är ju bättre än alla andra människor.
Citera
2026-08-19, 16:09
Medlem
Jag har jobbat med muslimer. Aldrig varit nå problem. Dock är diskussionen om Israel/Palestina ingenting jag vill yttra mig om. Konflikten är så djupt rotad. Att inte ens jag vet vad som pågår eller vill veta.
Citera
2026-08-19, 17:16
Medlem
Det är en ganska vanligt framförd falsk dikotomi att man måste välja sida när det t.ex. kommer till Israel och Palestina eller judar och muslimer och så vidare. Personligen tycker jag främst det är tröttsamt när politiker i Sverige ska vurma för den ena eller andra sidan.
Citera
2026-08-19, 17:19
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Ja man kan absolut ogilla bägge parter. Det är såklart det mest normala.

Vi vill heller inte ha deras konflikt på svenska gator. Det är helt sjukt att vi ska behöva stå ut med tjaft på hemmaplan för att två ökenfolk bråkar. Det är inte vår business!
Citera
2026-08-19, 17:29
Medlem
Nej, det är inte normalt. Alla oroligheter i regionen (och globalt) beror till hundra procent på muslimerna. Om muslimerna slutade attackera och hota Israel skulle Israel vara nöjda med läget och fokusera på Tel Avivs beach och att förse världen med uppfinningar och vetenskapliga framsteg.
Citera
2026-08-19, 17:45
Medlem
Jag har aldrig brytt mig om varken Israel eller Palestina. Varför skulle jag? Två länder långt borta som jag inte har någonting med att göra.
Däremot tycker jag illa om islam och muslimer pga att de befinner sig i Sverige (och västvärlden) och vägrar att anpassa sig till vårt sätt att leva eller till och med föraktar vårt sätt att leva. Om människor boende i Sverige är som folk är mest så skiter jag i varifrån de kommer eller vilken färg de har.

PS Vår kultur är bättre än deras.
Citera
2026-08-19, 17:53
Avslutad
Det är sunt förnuft att inte välja sida mellan två terror-sidor.
Citera
2026-08-19, 20:22
Avslutad
Det är inte så konstigt som du tror. Sionister och Salafister är mer eller mindre inofficiellt allierade med varandra bakom all teater och smink.
Citera
2026-08-19, 20:36
Avstängd
Citat:
Att muslimer är här är våra tidigare politikers verk för att försvaga Europa. Polen, Österrike, Ungern ville inte ha dem. Varför skulle vi ta emot dem? "Vi är då resten av Europa"

menar du att vårt ansvar slutar vid att stödja palestinerna ekonomiskt och säkerställa att de har råd att betala ut martyr pengar till de som slaktar mest judar, eller kanske att vi så helhjärtat och under lång tid har krävt att judarna snällt ska lämna ifrån sig sitt hemland till alla de araber som vill utrota dem som vi stöttar och finansierar?

Jadu... det är ett lågt pris kan jag tycka vi får betala för vår "godhet", för godhet kostar, pengar, judiska liv, och varför inte då lite svenska?
Citera
2026-08-19, 20:43
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slö
menar du att vårt ansvar slutar vid att stödja palestinerna ekonomiskt och säkerställa att de har råd att betala ut martyr pengar till de som slaktar mest judar, eller kanske att vi så helhjärtat och under lång tid har krävt att judarna snällt ska lämna ifrån sig sitt hemland till alla de araber som vill utrota dem som vi stöttar och finansierar?

Jadu... det är ett lågt pris kan jag tycka vi får betala för vår "godhet", för godhet kostar, pengar, judiska liv, och varför inte då lite svenska?
Vårt ansvar slutar vid gränsen och vi borde sparka ut alla palestinier som inte arbetar, drälleromkring på gatorna och är i vägen, inte anpassat sig och blivit svenskar. De är icke önskvärda här och skulle aldrig släppts in från första början.

Inte deras fel, det är våra dåvarande politikers fel. Men hem med dem direkt när de inte kan uppföra sig
Citera
2026-08-19, 20:47
Avstängd
Citat:
Vårt ansvar slutar vid gränsen och vi borde sparka ut alla palestinier som inte arbetar, drälleromkring på gatorna och är i vägen, inte anpassat sig och blivit svenskar. De är icke önskvärda här och skulle aldrig släppts in från första början.
De 35+ miljarder kronerna som gått till att hålla palestinerna på fötter (ja även de dagar de slaktat judar i tortyr, våldtäkts och utrotnings attacker på judar), är det kvittat oxo?

Citat:

Inte deras fel, det är våra dåvarande politikers fel. Men hem med dem direkt när de inte kan uppföra sig

SÅ de kan leva vidare på svenska skattepngar och slakta judar?
Citera
2026-08-19, 20:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ironmanfist
Jag har jobbat med muslimer. Aldrig varit nå problem. Dock är diskussionen om Israel/Palestina ingenting jag vill yttra mig om. Konflikten är så djupt rotad. Att inte ens jag vet vad som pågår eller vill veta.

dina skattekronoer finansierar ju endå judeslakten, så klart du kan få ha en åsikt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in