Citat:
Ursprungligen postat av
Jdags
Du har tillgångar på 4 miljoner men nu behöver du sälja guldet?
Okidoki.
Dessutom en sån här advokat existerar inte.
Okej! Jag är redan på dåligt humör! Så ska förklara för dig!
Krypto är krypto! Jag pratar inte om FEJK krypto på Avanza jag pratar RIKTIG KRYPTO!
Jag har en bank som INTE godkänner Krypto så jag kan INTE ta ut FIAT från min KRYPTO adress. Din dumma jävel.
Om jag säljer GULD till en GULDHANDLARE. Vad får jag då? FIAT PENGAR. Såna FEJK pengar du vet? Siffror på ett bankkonto? Din DUMMA JÄVEL!
Citat:
Ursprungligen postat av
burkeen
Har dom tagit alla dina krypto eftersom du måste sälja guldet, " för du behöver dom pengarna"
Din advokat försöker alltså inte lämna in bevis till att du är oskyldig så du får ditt guld + krypto ?
Förstår jag det rätt ?
Har du alla dina pengar i krypto ? Varför skulle du behöva 250 000 akut. enligt dig själv är du miljonär.
Idioti om du har alla pengar i en korg ( krypto )
Läs svaret ovanför så får du liknande svar.
Om jag har 200 tusen miljarder EURO i krypto så hjälper det mig inte nu. Jag behöver köpa en sak med ÄCKLIGA FIAT pengar. Och vad jag ska köpa ska du SKITA i.
Förstår du grejen?
Hade jag ägt skog för 200 Biljoner, Och min bank inte godtar försäljning av Skog, Och jag behöver köpa någon just nu för fejk pengar Fiat pengar. Förstår du då varför jag behöver sälja guldet? Eller förstår du fortfarande inte.
Fan det borde finnas ett test innan man blev medlem på flashback. Majoriteten här är dumma i huvudet! Och nej polisen kan ALDRIG och omöjligt ta en krona från min krypto! Så du behöver inte tänka på det.