2026-08-19, 11:50
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Eftersom "Carola" deltog i "Allsångsfinalen", så går det att få för sig att hon sympatiserar med "Pride".

Tankar om det välkomnas.
Citera
2026-08-19, 11:56
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bur-q-ua12
Eftersom "Carola" deltog i "Allsångsfinalen", så går det att få för sig att hon sympatiserar med "Pride".

Tankar om det välkomnas.
Det tror jag inte. Carola föraktar äckligheterna i pride som den sanna kristna person hon är.
Citera
2026-08-19, 12:04
Medlem
kyrkstockens avatar
Framgångsrika artister är oftast bra på att hålla en låg profil om det egna politiska åsikterna.

Nån skrev en gång i slager att "sjunga om kärlek är också ett politiskt val".
Citera
2026-08-19, 12:22
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Tankar om det välkomnas.
Hur förklarar man då hennes djupa vänskap med Mark Levengood? De ledde Melodifestivalen ihop redan 2003 och har stöttat varandra i decennier både privat och på scenen. Mark är också troende så deras band bottnar i en delad tro, trots olika livsstilar.
Citera
2026-08-19, 12:26
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Sk "kändisar" skulle sugit av Hitler om de tjänade på det . De är horor som gör allt de kan för att fortsätta vara relevanta och någon betalar för deras horeri.

De säljer sig för högstbjudande. Får de en sida i Aftonhoran bara de säger att "SD är bajs" så vet de att det är värt miljoner i reklam samtidigt som de röstar på SD.

Tänk på att det finns människor som tittar på Kardashians och Wahlgrens och så länge nyttiga idioter finns kommer det fortsätta.
Citera
2026-08-19, 12:27
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det tror jag inte. Carola föraktar äckligheterna i pride som den sanna kristna person hon är.

Men för 1 miljon då kan hon nog dansa som en god liten marionett-docka =)
Citera
2026-08-19, 12:35
Medlem
Citat:

Tankar om det välkomnas.
Jag har en känsla av att hon faktiskt inte bryr sig.
Hennes devis verkar snarare vara att gilla det som är bra för hennes framtoning och affärer.
Så en kvalificerad gissning så stödjer hon det så länge det är bra för sin egen plånbok, skulle det vara tvärtom så hade hon nog tagit avstånd.
Hon ser väl bra ut och har en bra röst, förutom det ingen vacker människa.
Senast redigerad av SkogsSaab 2026-08-19 kl. 12:38.
Citera
2026-08-19, 13:08
Medlem
triptykens avatar
Citat:

Tankar om det välkomnas.

Hon är en vuxen människa i Sverige. Jag tror hon inte har nåt problem med Pride.
Citera
2026-08-19, 13:32
Medlem
negrofobens avatar
Hon försökte väl för några år sen omvandla en homosexuell med hjälp av nån typ av exorsism, så hon är knappast HBTQ-certifierad
Citera
2026-08-19, 13:41
Avstängd
Zeusminhunds avatar
Ja det tror jag hon gör, alla är ju inte homofober.
Citera
2026-08-19, 13:59
Medlem
XtraXs avatar
Kommer kanske framgå i filmen som snart har premiär.

(FB) Carola! Dokumentär om Carola Häggkvist - Premiär: 2026-08-21
Citera
2026-08-20, 09:47
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jaha, hur vet du det?
Är hon verkligen en så sann kristen person?
I slutet av avsnittet ber hon till "Fader vår" för att Pernilla W. ska få vara kvar som programledare, vilket föregicks av och utgjorde en sjuk, skattefinansierad, ryggdunkar/reklam-ritual.
Tidigare har Carola kallats skenhelig och det nyss nämnda är ett bra exempel på det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in