2026-08-19, 01:28
Medlem
När jag är i ett förhållande brukar jag ligga med tjejen nästan varje dag, ibland flera ggr per dag. Kanske 7-9 ggr/vecka i snitt. Hur ofta får ni sätta på era tjejer?
Citera
2026-08-19, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
När jag är i ett förhållande brukar jag ligga med tjejen nästan varje dag, ibland flera ggr per dag. Kanske 7-9 ggr/vecka i snitt. Hur ofta får ni sätta på era tjejer?
Beror på hur snäll jag är
Citera
2026-08-19, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pidr
Beror på hur snäll jag är

Vad umgås du med för tjejer? Dom jag är med gillar inte snälla killar, dom går igång på tuffa bad boys som kan slåss.
Citera
2026-08-19, 01:59
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Vad umgås du med för tjejer? Dom jag är med gillar inte snälla killar, dom går igång på tuffa bad boys som kan slåss.
Sådana som är Biff Kriminella?
Citera
2026-08-19, 02:01
Moderator
tobess avatar
Det här känns som en rätt meningslös fråga utan att introducera faktorn hur länge man varit tillsammans också.

Det är en enorm skilnad på att vara nykär och ha varit tillsammans i många år. Tyvärr. Vad är det du vill jämföra med?
Citera
2026-08-19, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Det här känns som en rätt meningslös fråga utan att introducera faktorn hur länge man varit tillsammans också.

Det är en enorm skilnad på att vara nykär och ha varit tillsammans i många år. Tyvärr. Vad är det du vill jämföra med?

Kan va intressant att höra hur det skiljer sig också..mellan de som nyss blivit tillsammans och de som varit ihop länge.
Citera
2026-08-19, 02:17
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Sedan är ju frågan i trådstarten felställd. Är man riktigt biff kriminell och dominant så nöjer man sig inte med när man får sätta på flickvännen. Då sätter man på flickvännen när man själv vill, inte när hon släpper till. Är man riktigt alpha och dominant vet hon vad som gäller och gör som pappa säger. Gör du det, TS? Eller är du en pussy som väntar tills kjoltyget släpper till som en annan cuck?
Citera
2026-08-19, 03:02
Moderator
tobess avatar
Citat:
Kan va intressant att höra hur det skiljer sig också..mellan de som nyss blivit tillsammans och de som varit ihop länge.

Absolut, men då bör man ju ange det. Det säger liksom inte så mycket om någon säger att de knullar som kaniner när de just blivit tillsammans och någon annan säger att du knullar väldigt sällan/aldrig om det varit tillsammans i åratal. Det är ju rätt normalt. Precis som att någon med småbarn hemma antagligen knullar mindre oavsett längd på förhållande än de som inte har det.

Jag kan ju personligen tycka att det egentligen bara är de två extremerna som sticker ut. Oavsett när i förhållandet man aldrig har sex är det dags att lämna, och om det finns någon som närmast tvångsmässigt vill knulla hela tiden så är det väl mest en fråga om man orkar med det i längden. Det som ligger där emellan är högst beroende på ålder, livssituation, längd på förhållandet, om det finns barn med i bilden o.s.v. o.s.v.
Citera
2026-08-19, 03:09
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Citat:

Jag är för gammal för att sätta på min partner vi älskar med varandra när vi känner för det och räknar inte hur ofta det blir, du kommer väl också bli vuxen en dag och lär dig hur ett förhållande går till! Du låter som 15 år när du skriver om flickvänner!
Senast redigerad av FallerIfallerA 2026-08-19 kl. 03:54.
Citera
2026-08-19, 03:14
Medlem
Varit tillsammans med min i över 5 år och får ligga typ varje gång jag är sugen. Tror vi matchar varandra rätt bra där. Blir kanske 3-4 ggr i veckan nu för tiden.
Citera
2026-08-19, 03:40
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:

Hur länge har ni varit tillsammans och hur gamla är ni?
Citera
2026-08-19, 06:24
Avstängd
Adolf.Shitlers avatar
Har sex med frugan mer eller mindre dagligen om det inte är så att någon är sjuk eller för trött eller det förekommer andra förhinder.

Vi brukar ha sex 3 ggr om dagen , på morgonen innan man går till jobbet,när man kommer hem ifrån jobbet och slutligen när vi går och lägger oss på kvällen.

Frugan är 49 och jag är 47.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in