Igår, 00:25
Medlem
Straminskys avatar
Å ena sidan vill man ju inte behöva logga ut från Flashback och komma tillbaka först efter valet.

Å andra sidan så är ju bara tanken att behöva se all reklam från SD ända fram till 13e september otänkbart. (och nej jag syftar inte på SD som sådant utan att det är reklam overkill här)

Vem är ansvarig?

Är det reklamansvarig som är så jävla usel på sitt jobb att han inte kan sälja reklam på Flashback till någon annan än SD och några poker-siter?

Och vad gör Janne själv? Han har väl inte jobbat dom senaste 30 åren, kan vi ringa honom och be han styra upp detta eller är han för arbetsskygg?

Så här kan vi inte ha det!
Citera
Igår, 00:30
Medlem
Onanikrems avatar
Skaffa en reklamblockare eller använd browsern Brave. När Flashback börjande med sådan där blinkande bloppande reklam för spelbolag för många år sedan la jag in reklamblockare, bytte webbläsare senare till Brave så vet inte ens vilken reklam som körts senaste åren.

Är du en sån som kollar på reklamen på youtube också?
Senast redigerad av Onanikrem Igår kl. 00:32.
Citera
Igår, 00:33
Medlem
Straminskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Skaffa en reklamblockare eller använd browsern Brave. När Flashback börjande med sådan där blinkande bloppande reklam för spelbolag för många år sedan la jag in reklamblockare, bytte webbläsare senare till Brave så vet inte ens vilken reklam som körts senaste åren.

Är du en sån som kollar på reklamen på youtube också?

Nej jag betalar för youtube!
Citera
Igår, 00:34
Medlem
Stenballes avatar
Jag har undvikit adblocker för att stötta Flashback, men nu är måttet rågat.
Det finns gränser när det gäller mängd och typ av reklam som jag står ut med.
Citera
Igår, 00:37
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Nej jag betalar för youtube!
Du kan även köra med flera browsers parallellt beroende på vad du kollar på och gör. Jag kör Brave som primär, Chrome och Opera som sekundära
Citera
Igår, 00:43
Medlem
Straminskys avatar
Det är det animerade som är det irriterande.

Det stör och tar bort blicken från läsandet/skrivandet som är själva hjärtat i hela forumet.
Citera
Igår, 00:59
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Det är det animerade som är det irriterande.

Det stör och tar bort blicken från läsandet/skrivandet som är själva hjärtat i hela forumet.
Du kan även zooma upp skärmbilden så reklamen inte syns (kunde förr i alla fall) Hade en fyrkantig 4:3 skärm ett tag in på 2000 talet, såg aldrig reklamen på sidorna bara den längst upp.
Samma princip på Aftonslasket och sExpressen fast de har väl helsides popuppreklam numera också tyvärr.
Citera
Igår, 01:02
Medlem
Straminskys avatar
Tack för tips.

Men nu känner jag det får räcka för idag... orkar ijnte med hur mycket reklam som helst...

T
Citera
Igår, 01:11
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Tack .. Då ska jag avaktivera mina adblockers så jag får se SD´s reklam på YT och Flashback

En får tacke
Citera
Igår, 02:32
Medlem
shitholecitizens avatar
Har du noll problemlösningsförmåga? Javisst ja, du är ju en vänstergalning och de tenderar ju att inte tänka längre än näsan räcker.
Citera
Igår, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shitholecitizen
Har du noll problemlösningsförmåga? Javisst ja, du är ju en vänstergalning och de tenderar ju att inte tänka längre än näsan räcker.

Inte direkt hjälpsamt. Är du en högergalning som är sån som trampar plattan i mattan när du ser en cyklist?

Själv lixom är enkla adblocker, eller rätt browser eller rätt VPN eller kombo så täkner kag kära skithåll
Citera
Igår, 07:12
Medlem
Citat:
Å ena sidan vill man ju inte behöva logga ut från Flashback och komma tillbaka först efter valet.

Å andra sidan så är ju bara tanken att behöva se all reklam från SD ända fram till 13e september otänkbart. (och nej jag syftar inte på SD som sådant utan att det är reklam overkill här)

Vem är ansvarig?

Är det reklamansvarig som är så jävla usel på sitt jobb att han inte kan sälja reklam på Flashback till någon annan än SD och några poker-siter?

Och vad gör Janne själv? Han har väl inte jobbat dom senaste 30 åren, kan vi ringa honom och be han styra upp detta eller är han för arbetsskygg?

Så här kan vi inte ha det!
Reklamen på webbsidor är väl baserad på vad du sökt på innan och demografi?
Vänta bara tills du kommer upp i ålder och får reklam för löständer och vitapro osv...
Det är irriterande. Men man väljer ju vad för sidor du går in på. Passar det inte byt sida.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in