2006-09-14, 12:57
Medlem
Frank Shamrocks avatar
Hej,

min fina gamla Adidas väska fr 70-talet börjar så smått ge upp nu så jag letar efter en värdig ersättare, helst en axelremsväska eller portfölj. Förslag emottages tacksamt.
Citera
2006-09-14, 13:05
Medlem
Squalos avatar
Ska den kunna gå som handbagage? Vad ska du ha i? Vad har du för budget?
Citera
2006-09-14, 13:14
Medlem
ostz0rs avatar
varför inte en likadan fast i ny ertappning?
Citera
2006-09-14, 13:44
Medlem
Frank Shamrocks avatar
Jag vill ha ngt nytt har haft den nu i evigheter

Det ska vara en "till jobbet" väska, gärna med plats för en laptop. Ja det ska gå att använda som handbagage vid en ev. flygresa och budgeten är väl max 800-1000 riksdaler. Jag vill ha en ordentlig väska som ska räcka länge
Citera
2006-09-14, 13:53
Medlem
ostz0rs avatar
kanske skulle funka med en vanlig laptopväska, där brukar finnas extra fack och fickor där man kan få plats med pärmar/papper och liknande. Fast du kanske inte vill ha en sån, bara ett förslag
Citera
2006-09-14, 14:06
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank Shamrock
Jag vill ha ngt nytt har haft den nu i evigheter

Det ska vara en "till jobbet" väska, gärna med plats för en laptop. Ja det ska gå att använda som handbagage vid en ev. flygresa och budgeten är väl max 800-1000 riksdaler. Jag vill ha en ordentlig väska som ska räcka länge
Då beror valet av väska beroende på hur stor laptop du har. 12", 13", 14", 15", 17"...

Du kan kolla på Crumpler, dom har en del: http://www.crumpler.se/?page=details&product=RN-015&size=
Citera
2006-09-14, 20:59
Medlem
Millencolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Då beror valet av väska beroende på hur stor laptop du har. 12", 13", 14", 15", 17"...

Du kan kolla på Crumpler, dom har en del: http://www.crumpler.se/?page=details&product=RN-015&size=

Snygg, men eftersom vi redan har en väsk tråd uppe så tänkte jag passa på att fråga så jag slipper göra en ny .

Jag är ute efter en tygväska, som är skön att ha på sig och lätt, gjord för skolböcker te.x.
Citera
2006-09-14, 21:20
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millencolin
Snygg, men eftersom vi redan har en väsk tråd uppe så tänkte jag passa på att fråga så jag slipper göra en ny .

Jag är ute efter en tygväska, som är skön att ha på sig och lätt, gjord för skolböcker te.x.
Skön att ha på sig? Vill du ha en ryggsäck? Bär du tungt så är ryggsäck bättre, även om det ser lite "skolbarn" ut.

Crumpler har en rygga, du kanske såg den på hemsidan. Annars finns det gott om olika på Stadium och liknande affärer, vanliga märken som Nike till billiga priser. Salomon gör snygga också; http://www.salomonoutdoor.com/se/product_line.aspx?gen=1&seg=31&act=0&gam=0&currIte m=6&pro=0
Citera
2006-09-14, 21:35
Medlem
ostz0rs avatar
Ett väskmärke som måste tas upp är Dakine, ingen gör bättre väskor, ta en titt på dem, oftast inte så dyra och så kan du ha dem till andra ändamål än bära böcker också.
Citera
2006-09-15, 01:22
Awaiting Email Confirmation
ja, jag letar också efter en tygväska av axelrems typ för att bära ex. böcker i till vardags. något förslag?
Citera
2006-09-15, 01:35
Medlem
Madchilds avatar
Köp en attachéväska. Stiligt och praktiskt.
Citera
2006-09-17, 20:02
Medlem
Millencolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Skön att ha på sig? Vill du ha en ryggsäck? Bär du tungt så är ryggsäck bättre, även om det ser lite "skolbarn" ut.

Crumpler har en rygga, du kanske såg den på hemsidan. Annars finns det gott om olika på Stadium och liknande affärer, vanliga märken som Nike till billiga priser. Salomon gör snygga också; http://www.salomonoutdoor.com/se/product_line.aspx?gen=1&seg=31&act=0&gam=0&currIte m=6&pro=0

Tack men kilade in på Carlings igår och hittade en väska för en hundring, smart köp tyckte jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in