2006-10-18, 20:10
Medlem
slippys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stripe
Hmm det är värt att testa men man testar bara en gång... Det är gott första dagen men sen blir det som när man ätit för mkt godis typ... man blir hur trött som hälst på det söta. Kör på tranbär istället, en polare tycker dom är riktigt goda.

Fick en sådan (rape lingon) av en kollega..aldrig mer!
2006-10-18, 20:32
Medlem
MCRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasticplan
nått som kan vara gott att köpa nån gång då och då är LD salmiak, den smakar verkligen saltlakrits och inte mesigt anis.
Håller me den är jävligt gott annars snusar jag bara ettan och Probe Whiskey
2006-10-18, 22:28
Medlem
desperathemmafrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyRaX
Tycker du ska prova Diplomat white med smak av fläder eller rapé lingon
Oooh diplomat smakar som nyutslagna blommor, får iaf mig att känna smaken av svensk sommar
2006-10-21, 19:31
Medlem
Gbg Rapé är helt klart min favorit sedan jag började snusa men om jag någon dag skulle byta så skulle det nog bli... LD för den är billig å hyfsat god
2006-10-23, 22:07
Bannlyst
Naaajj!!!

Det ska lätt vara Kronan eller General!
2006-10-24, 00:37
Medlem
j0h4n^^s avatar
General portion! Förövrigt så är jag sämst på att överhuvudtaget få in löst och det färgar tänderna mer än portion (tror jag ) Starkt men ack så bra!
2006-10-27, 12:23
Medlem
göteborgs rape är lätt det godaste! Dock inte me lingon, dem har för mycket smak på det snuset
2006-10-28, 02:10
Medlem
Lukesters avatar
Tre Ankare har jag fastnat rejält för på sista tiden, gillar den skarpt. En stock Granit vit portion kostar 99,-/stocken på lokala jourbutiken. Men jag ogillar att de tagit bort utläggslocket. Dessutom är Granit lite trist. Probe har jag svårt att hitta. Köpte en stock Granit och har haft svårt att hålla mig till ett märke sen dess. Blir väldigt blandat, ny sort varannan dag.
2006-10-28, 03:26
Medlem
µTorrents avatar
General Lös, inget annat. Då är du dum i huvet. Hej på dej!
2006-10-28, 03:29
Moderator
tobess avatar
Eftersom en hel del bara väljer att lista olika snusmärken här, och med tanke på att vi har en ganska lång tråd med bra recensioner på olika snussorter så hänvisar jag till den tråden för tips på nya sorter - och låser denna.

/Moderator
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in