2006-09-14, 12:45
Medlem
Jag brukar en ny dosa, ny smak varje vecka (innan veckobytet var det General), så vad skulle ni rekommendera för snus denna veckan som är väl tillgängligt? Jag kommer givetvis inte att inköpa något från Catch, men Probe i Whiskey är djävulskt gott, och Göteborgs Rapé och General är två klara favoriter! Är Skruf Tranbär något ni skulle rekommendera mig, pojkar?
2006-09-14, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus Kristus
Jag brukar en ny dosa, ny smak varje vecka (innan veckobytet var det General), så vad skulle ni rekommendera för snus denna veckan som är väl tillgängligt? Jag kommer givetvis inte att inköpa något från Catch, men Probe i Whiskey är djävulskt gott, och Göteborgs Rapé och General är två klara favoriter! Är Skruf Tranbär något ni skulle rekommendera mig, pojkar?

blir för sött. gott ibland men inget att hålla på länge med.
2006-09-14, 12:53
Medlem
Okej

Citat:
Ursprungligen postat av Kalliban
blir för sött. gott ibland men inget att hålla på länge med.
Men jag är inte den som fäster sig, då morgonen gryr är det en ny dag!
2006-09-14, 12:56
Medlem
slippys avatar
Testa Göteborgs Rape´ No2. Den med lingonsmak. Har dock inte testat själv men eftersom du gillar Göteborgs så varför inte
2006-09-14, 13:54
Medlem
plask_boys avatar
Min favorit är helt klart skruf stark lös. Testa den. Alternativt skruf stark portion
2006-09-24, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slippy
Testa Göteborgs Rape´ No2. Den med lingonsmak. Har dock inte testat själv men eftersom du gillar Göteborgs så varför inte
Hmm det är värt att testa men man testar bara en gång... Det är gott första dagen men sen blir det som när man ätit för mkt godis typ... man blir hur trött som hälst på det söta. Kör på tranbär istället, en polare tycker dom är riktigt goda.
2006-09-24, 09:58
Medlem
*Lurking_Eyes*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plask_boy
Min favorit är helt klart skruf stark lös. Testa den.

Skruf lös är även min favorit. Då det är lite starkare än tex General så kan man ta lite mindre prillor, dvs det räcker längre.
2006-09-24, 11:39
Medlem
Sneaky?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *Lurking_Eyes*
Skruf lös är även min favorit. Då det är lite starkare än tex General så kan man ta lite mindre prillor, dvs det räcker längre.

starkare än general? det var det vidrigaste jag hört.
2006-09-24, 11:43
Medlem
SirBerits avatar
Har snusat gbg rapé sen tidernas begynnelse nästan så rapé lös är ju det självklara!
2006-09-24, 13:03
Medlem
plask_boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneaky?
starkare än general? det var det vidrigaste jag hört.

Vad menas?
2006-09-24, 13:32
Medlem
AndreaS1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus Kristus

Ettan vanlig?
2006-09-24, 13:36
Bannlyst
Göteborgs rapè funkar alltid. Annars ettan portion eller tre ankare funkar fint
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in