Idag, 00:00
Medlem
Tjejerna i Manchester verkar ha stil och vara partysugna
https://youtube.com/shorts/-WoOM5KjM7I?si=SuyXRd9qEIV24MRD

Är England och Manchester bra resmål om man vill festa och ligga med många tjejer i 18-20 års åldern?
Citera
Idag, 00:25
Medlem
Har inte du en flickvän som är 16?
Citera
Idag, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Tjejerna i Manchester verkar ha stil och vara partysugna
https://youtube.com/shorts/-WoOM5KjM7I?si=SuyXRd9qEIV24MRD

Är England och Manchester bra resmål om man vill festa och ligga med många tjejer i 18-20 års åldern?

Finns ingen annat land där kvinnor klär så som i England jag tror horor klär sig bättre på de flesta ställen.
Citera
Idag, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Finns ingen annat land där kvinnor klär så som i England jag tror horor klär sig bättre på de flesta ställen.

Sexigt ju, gillar tjejer som bejakar sin kvinnlighet och klär sig utmanande.
Citera
Idag, 09:58
Medlem
Citat:
Sexigt ju, gillar tjejer som bejakar sin kvinnlighet och klär sig utmanande.

Kvinnor finns i alla länder men det är bara i England som de tror att det är lämpligt att ha samma kläder som fnask på en bordell när de går ut.

Och nä det ser inte "kvinnligt" ut.
Citera
Idag, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuhammedsArsle
Inte mitt mest aktuella ämne eftersom det var några år sedan
jag var ute på liknande uppdrag. Men här kommer något som kanske
är värdefulla tips:

Brittiska kvinnor som är lediga att umgås med hittar du nog lättast i Spanien.
Och det beror på men det finns snygga sådana fastän de är brittiskor.
Det är väl ett par decennier sedan som de var tjockisar allihopa.
Hälsotrenden har alltså också nått UK.

Man hittar dem bäst och lättast i tex Barcelona, Benidorm, Benalmadena, Torremolinos, Costa del Sol, Malaga etc.
Benidorm är det absoluta favoritstället för britter.
De kvinnorna har åtminstone egna pengar eftersom de har råd att resa dit.
Av de turister som besöker Spanien så hör de brittiska kvinnorna till dem som spenderar mera/mest
av sin semesterkassa än andra turister.
De verkar inte ha problem med att kunna slösa, kanske det beror på att det brittiska pundet är högt värderat i förhållande till Euron ?

Plus att de har en bred säng på sitt hotellrum. Hemma i UK så bor de flesta
ensamma brittiska tjejer väldigt trångt tyvärr.

Hyran är nämligen förhållandevis hög i UK, och de har bara en relativt smal säng då.
Annars är de trevliga och lättsamma. Men förvänta dig inte att du kan supa dem
under bordet. Brittiskor brukar tåla mycket alkohol i alla dess former.

Du kan dock hamna i bråk med brittiska män som inte gillar att svenskar kommer
och stöter på "deras" kvinnor. Britterna är rätt så bra på att slåss. Både män och kvinnor.

Nackdelarna med brittiska kvinnor är väl att de är som de tyska eller spanska,
oftast gifta med sitt arbete.
Dvs väldigt svåra att hålla kontakten med under de vanliga arbetsveckorna.

Så det är bara under semestrarna, dvs fylleresorna, som de kan släppa loss.
Bara under oktober förra året, 2025, så var det hela 948 000 britter som semestrade i Spanien.

De flesta verkar förvänta sig att killen bjuder åtminstone på de första drinkarna.

Vulgärt språk får du höra från de allra flesta brittiska kvinnor så fort promillehalten gått upp lite
grand. Äldre brittiskor hittar du sittandes på barerna, de dansar inte lika mycket som de yngre
i vart fall. Något som blivit enormt poppis hos dem som åker till Spanien är vapes,
dvs e-cigarretter. Finns ett otroligt stort utbud av dessa i Spanien.

Det är nog billigare att festa i Spanien jämfört med i Manchester. London är ju särdeles dyrt
med det mesta.

Kinderägg (!!) var ordet ja, sa Bull !!.
Håller med. Under burkan kan det finnas en läcker kropp, helt klart.

Nackdelen med burkorna är väl att burkan har 8 stycken äldre bröder plus 72 manliga kusiner till med talibanskägg och som kommer att göra om dig till kebabslamsor när de får tillfälle.
Nu pratade vi inte om brittiska kvinnor på fylleresor, utan om att han skulle till Manchester. Såna har jag träffat på överallt i medelhavet. De är bättre, kan jag hålla med om.

Men jag har bott många år i England, så jag vet vad jag snackar om. De är groteska och trashy som fan. Någon hälsotrend har aldrig nått dem.

Burkorna var ett skoj. Alla arabiska kvinnor har mustasch därunder och är hårigare än bigfoot, för att inte nämna deras otäcka feta kroppar och ansikten som Tintin-karikatyrer.
Citera
Idag, 11:29
Medlem
Om du gillar fula brudar, så absolut.
Citera
Idag, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster
Nu pratade vi inte om brittiska kvinnor på fylleresor, utan om att han skulle till Manchester. Såna har jag träffat på överallt i medelhavet. De är bättre, kan jag hålla med om.

Men jag har bott många år i England, så jag vet vad jag snackar om. De är groteska och trashy som fan. Någon hälsotrend har aldrig nått dem.

Burkorna var ett skoj. Alla arabiska kvinnor har mustasch därunder och är hårigare än bigfoot, för att inte nämna deras otäcka feta kroppar och ansikten som Tintin-karikatyrer.

Tycker inte tjejerna man ser på youtube klippen där ser feta eller trashy ut. Dom ser snygga och heta ut, med normala tjejiga former, uppklädda för nattliv.
Är väl bara trevligt att tjejerna klär upp sig lite extra ibland, dom vill väl känna sig sexiga och få lite uppmärksamhet när de går ut på helgen.. betyder inte att dom klär sig trashy i vardagen annars.
Tkr det är ett tråkigt gammalt synsätt att så fort en tjej vill vara sexig och kvinnlig ibland så är det "trashy" eller "hora" men det är ok att killar beter sig så...
Citera
Idag, 13:23
Medlem
Citat:
Tycker inte tjejerna man ser på youtube klippen där ser feta eller trashy ut. Dom ser snygga och heta ut, med normala tjejiga former, uppklädda för nattliv.
Är väl bara trevligt att tjejerna klär upp sig lite extra ibland, dom vill väl känna sig sexiga och få lite uppmärksamhet när de går ut på helgen.. betyder inte att dom klär sig trashy i vardagen annars.
Tkr det är ett tråkigt gammalt synsätt att så fort en tjej vill vara sexig och kvinnlig ibland så är det "trashy" eller "hora" men det är ok att killar beter sig så...
Det är inte det jag syftar på. Jag tror dig, att det finns en video med sexiga tjejer som du gillar. Men tro inte på allt du ser på internet. Verkligheten är en annan.

De är white trash-trashy. Obildade, vulgära och ser mousy ut med dåliga gener.
Citera
Idag, 13:46
Medlem
Citat:
Det är inte det jag syftar på. Jag tror dig, att det finns en video med sexiga tjejer som du gillar. Men tro inte på allt du ser på internet. Verkligheten är en annan.

De är white trash-trashy. Obildade, vulgära och ser mousy ut med dåliga gener.

Okej.. men du kanske träffat fel tjejer bara? Dom på videorna där ser ju snygga och heta ut iaf. Gillar tjejer och sex, det är så sjukt jävla skönt alltså. Härligt att dra hem nån pantad, ung och dum tjej full som ett ägg och knulla henne riktigt ordentligt på hotellrummet, typ så sängen skakar.
Citera
Idag, 14:11
Medlem
Citat:
Okej.. men du kanske träffat fel tjejer bara? Dom på videorna där ser ju snygga och heta ut iaf. Gillar tjejer och sex, det är så sjukt jävla skönt alltså. Härligt att dra hem nån pantad, ung och dum tjej full som ett ägg och knulla henne riktigt ordentligt på hotellrummet, typ så sängen skakar.
Nu kollade jag precis på videon i alla fall. Hahahahaha!

Om du tycker de där otäckt fula vulgära knubbisarna är vackra, så är nog England helt rätt för dig. Det finns en hel del såna tvåor och treor. Enjoy!

Du bör dock veta att videon är från Halloween eller en maskerad, och då klär sig de flesta slutty. Riktigt sådär vulgära brukar de inte vara, även om det är nära ibland. Men då ser de också ut som de där mongobrudarna.

Men whatever floats your boat, mate. Tror du kommer få det bra i England om det där är din standard, lol.
Citera
Idag, 21:01
Medlem
Citat:
Nu kollade jag precis på videon i alla fall. Hahahahaha!

Om du tycker de där otäckt fula vulgära knubbisarna är vackra, så är nog England helt rätt för dig. Det finns en hel del såna tvåor och treor. Enjoy!

Du bör dock veta att videon är från Halloween eller en maskerad, och då klär sig de flesta slutty. Riktigt sådär vulgära brukar de inte vara, även om det är nära ibland. Men då ser de också ut som de där mongobrudarna.

Men whatever floats your boat, mate. Tror du kommer få det bra i England om det där är din standard, lol.

Alltså du måste va porrskadad om du tkr dom är tjocka.. dom har normala kvinnliga kroppar som tjejer har. Tjejer ska ha kurvor runt lår, höfter och rumpa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in