2026-08-29, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BehindRayban
1. Nu ser du ut som en dåre.

2. Ifall du inte upptäckt saken så är alla artiklar om Jomshof skrivna och konstruerade av vänsterextremister för att få Sd att välja honom till Åkessons ersättare.

3. Senaste varianten för att lura läsarna att Jomshof inte är en vänsteraktivister: En vänsterjournalist spottade på Jomshof.

4. Ifall man tror att Jomshof är något annat än en vänsterextremist behöver man bara öppna MSM. I varenda artikel så dissas hela Sd utom just Jomshof, som väcker stor beundran i vänsterkretsar för sin politik m.m.
Då förstår dessa v inte att när RJ tar plats som just anvisad minister , börjar ett nytt myndighetsutövande , där utbildade svenska trupper - blir till svenska hemutredare med direkt order att avlägsna de som inte vill vara Sverige trofast.
Citera
2026-08-30, 17:56
Medlem
Att säga så här om en muslim som är upprörd över det Israel gör mot Palestina är ju bara lågt och äckligt:

Citat:
"Detta är Sverige, det svenska folkets land, din lågpannade vidriga lilla skitmänniska. Du har ingenting här att göra. Det är dags för dig att ta din antisemitism, din pedofilprofet, din get och vandra hem till ditt skitland"

Jomshof visar vilken lågtstående skräpmänniska han själv är genom att uttrycka sig så.

Jag är mot invandring, har röstat SD i de senaste valen, är för yttrandefrihet osv.
Men jag skulle aldrig rösta på någon som uttrycker sig så.
Han tror kanske att han låter "frispråkig" och "arg" som Allard.
Men i stället låter han som en blåst, full och hatisk gubbjävel.
Usch.
Citera
2026-08-30, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snylt-off
Feta bokstäver JA absolut - vi svenskar är födda utan islam <-----
https://www.aftonbladet.se/ledare/a/M7a24E/richard-jomshof-sager-att-han-hatar-islam-kan-fa-ministerpost

Absolut inget att fundera på
Jomshof ska ha ministerposten som chef för hemvisitation i islamisters hem inom sveriges riksgränser.
Det gäller en ideologi som vill att vi ska leva som konvertiter eller dhimmis - eller bli slaktade. Varför skulle vi inte hata denna ideologi?
Citera
Igår, 20:23
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Att säga så här om en muslim som är upprörd över det Israel gör mot Palestina är ju bara lågt och äckligt:

Jomshof visar vilken lågtstående skräpmänniska han själv är genom att uttrycka sig så.

SD i allmänhet och Jomshof/Lohikoski i synnerhet blir aldrig mer upprörda än när judar och Israel kritiseras. Det är rent häpnadsväckande. De hatar det svenska samhället och demokratin till den grad att de bekänner sig lojala och hängivna Israel och judendomen bara för att försöka höra hemma någonstans.

Upprörd är iofs inte rätt ord. Lohikoski tappar det helt när det handlar om kritik mot judar. Han ger intryck av att vara mentalt instabil. Fattar han inte att det inte finns en sionist i Sverige eller någon annanstans som skulle bry sig om att pissa på honom om han så låg och brann på trottoaren?

Och han är ju inte ensam. Jag tvivlar på att du hittar ett enda politisk parti på riksnivå i hela EU som så fullständigt underordnar sig Israels och judarnas intressen i Europa som SD gör.

Jag kan förstå att man är mån om att fortsätta kunna fylla på partikassan och dra personliga ekonomiska fördelar via oredovisat stöd från judendomen och sionistregimen i Tel Aviv. Men just de här återkommande totala frispelen när det gäller judar har jag svårt att ta in sett till hur man måste vara funtad för att hamna där.
Citera
Idag, 11:07
Medlem
EnRosaHamsters avatar
SÄPO: Vårt enskilt största hot mot samhället, liv och egendom är islam.

https://www.youtube.com/shorts/W4Ydp5_bEVs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in