2026-08-17, 22:18
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Däremot om du gör samma sak med kvinnor så komer de flesta inte vara oskuld och det kommer vara en mer jämn fördelning.
10 har knullat 200+ män, 20 har över 20 män, och resten ligger nånstans mellan 5-15 män.
Kvinnor har och kommer alltid ha större tillgång till sex och eftersom man senaste 20-30 åren lobbat för att kvinnor ska få knulla runt hur mycket dom vill utan att bli kallad för horor så har dom också gjort det.
Kvinnor idag har ingen skam när det gäller sex och det tycker jag är sjukt.
Enligt din egen "statistik" så betyder ju det att 70% av kvinnorna har legat med mindre än 5-15 män.
Kallar du det att "knulla runt"? Det är just det jag ifrågasätter. Mindre än 5 är ju nästan som att vara oskuld.

Det är ungefär de siffrorna som studien visar. Enligt studien så har 30% av kvinnorna mellan 25 och 34 år haft mer än 10 sexpartners.
Precis som du säger så kan vissa av dem haft flera hundra sexpartners och att det är missvisande att de buntas ihop med alla som ligger över 10.

Men du missar det viktiga. Det betyder att 70% av kvinnor mellan 25 och 34 INTE har haft fler än 10 sexpartners.
Det kan knappast kallas att "knulla runt".

50% av alla kvinnor (alla åldrar) har haft högst 4 sexpartners.
Citera
2026-08-17, 22:59
Medlem
PutinDaAzzs avatar
Okej, du har bra koll på statsen, men vad är då medianen för knulleriet?

Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Nej, jag undrar om du tycker det, eftersom du anser att alla kvinnor knullar runt.

Hälften av kvinnorna har "legat runt".

Den andra hälften har levt i stadiga förhållanden hela livet, och de har inte "knullat runt" mer än vad deras farmor och gammelmormor gjorde.
De flesta människor har inte haft så många sexuella partner genom livet, som man kanske föreställer sig.
Hälften av alla män har högst legat med 6 olika kvinnor, medan det i kvinnornas fall endast handlar om 4 partner.

Den andra hälften är däremot mindre tillbakahållen, och var tredje man eller var femte kvinna har alltså haft minst 10 partner.
Rent statistiskt betyder det att det genomsnittliga antalet partner hamnar ganska högt, 14 för män och 7 för kvinnor, men det beror alltså på att en liten del har väldigt många partner.

De mest sexuellt utsvävande kvinnorna hittar man i åldersgruppen 25-34 år, där 30 procent har haft sex med minst 10 olika män. Hos männen är det däremot 45-54-åringarna som har varit mest promiskuösa, och bland dem har 43 procent haft minst 10 partner.
Det skulle kunna tyda på att den sexuella revolutionen som har gjort det mer acceptabelt att ha sex med flera olika partner, har kommit till kvinnor senare, och först nu är på väg att slå igenom, medan männen under längre tid har känt sig moraliskt berättigad ett mer utåtriktat sexliv.
https://illvet.se/manniskan/sex/kvinnor-har-endast-fa-sexpartner

Och även om var femte kvinna har haft mer än 10 sexpartners, så har dubbelt så många män (en av tre) haft mer än 10 sexpartners.
Kvinnor är inte mer slampiga än vad vi män är. Det är bara skönt att knulla helt enkelt. Tänker du säga emot?
Varför ska kvinnorna inte kunna ha lika roligt som oss? Är inte det bra för oss män, som vill ligga?
Citera
2026-08-18, 07:35
Medlem
Citat:
Har alltid varit svårt att få knulla för män, alltid!
Kommer alltid vara det också som normal man.

Lösa kvinnor har alltid funnits men innan typ 1950 var domväldigt få.
Det var främst stadstjejer.
Vanliga kvinnor gifte sig i 20 års åldern och fick barn.
Tänk dig din farmor tex, hon gifte sig säkert som 20-25 åring och sedan dess varit med samma man.
Min farfar hade 8 syskon tex.
Kvinnor knullade sällan runt förut.
Kolla några avsnitt av arvinge okänd så tror jag du ändrar uppfattning om runt knullande för i tiden.
Citera
2026-08-18, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Kolla några avsnitt av arvinge okänd så tror jag du ändrar uppfattning om runt knullande för i tiden.

Berätta istället.

De som knullade runt förr i tiden var uteslutande män och så har det alltid varit.
Min morfar hade 4 olika kvinnor och barn med alla tex.
Citera
2026-08-18, 21:37
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Berätta istället.

De som knullade runt förr i tiden var uteslutande män och så har det alltid varit.
Min morfar hade 4 olika kvinnor och barn med alla tex.

Den europeiska adeln knullade runt friskt med varandra, läs på om t ex Axel von Fersen.
Citera
2026-08-18, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
Den europeiska adeln knullade runt friskt med varandra, läs på om t ex Axel von Fersen.

Kungligheter och annat högt folk har alltid knullat runt, främst män.
Som sagt, väldigt få kvinnor har knullat runt, det ligger inte i kvinnans natur att vilja ligga med massa olika män.
Män vill sprida sin säd och knullar allt möjligt, kvinnor söker kärlek och trygghet och vill ha sex med den hon älskar, så har det sett ut i tusentals år.
Citera
Igår, 13:46
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Kungligheter och annat högt folk har alltid knullat runt, främst män.
Som sagt, väldigt få kvinnor har knullat runt, det ligger inte i kvinnans natur att vilja ligga med massa olika män.
Män vill sprida sin säd och knullar allt möjligt, kvinnor söker kärlek och trygghet och vill ha sex med den hon älskar, så har det sett ut i tusentals år.

Kvinnor har knullat för fullt. Du vet ingenting om kvinnor, du är inte riktigt klok. Att män är mer desperata än kvinnor är sant, men det betyder inget eftersom endast en liten andel män är attraktiva för kvinnor medan en mycket större andel kvinnor är attraktiva för män.

Bara att titta på adeln som sagt och även vittnesmål från antiken.

Förmodar att du kommer att skriva samma sak igen som tidigare, det kommer jag isf inte att besvara.
Citera
Igår, 13:59
Medlem
Citat:
Kvinnor har knullat för fullt. Du vet ingenting om kvinnor, du är inte riktigt klok. Att män är mer desperata än kvinnor är sant, men det betyder inget eftersom endast en liten andel män är attraktiva för kvinnor medan en mycket större andel kvinnor är attraktiva för män.

Bara att titta på adeln som sagt och även vittnesmål från antiken.

Förmodar att du kommer att skriva samma sak igen som tidigare, det kommer jag isf inte att besvara.

You said it.
Hur är det då logiskt att kvinnor har möjlighet att knulla massa män om dom bara tycker en liten del är attraktiv nog att knulla med?
Din logik logikar inte.

Som du redan sagt är kvinnor VÄLDIGT selektiva när det gäller sex och de flesta knullar inte för att knulla, dom knullar för att dom älskar någon.
Det är det normala för kvinnor men visst har det alltid funnits ett fåtal kvinnor som tänker med fittan precis som män och knullar vad som helst.

Om vi ställer upp 100 random män och låter en kvinna välja vem hon ska ha sex med så kommer hon inte bara gå på utseendet utan även på deras personlighet.
Det är därför män måste ragga och ljuga och visa sin bästa sida för att kvinnan ska vilja ligga med dom.
Du måste visa dig värdig för en hona liksom precis som när ett djur uppvaktar sin hona.
En kvinna tänker oftast inte " jag vill knulla honom nu direkt" när hon möter en ny man, men män tänker så om typ attraktiva kvinnor dom ser.

Män och kvinnor är olika när det kommer till sex, tycker inte det är något konstigt att inse det.
Jag VET att de flesta kvinnor som legat med 10+ män harockså haft mentala problem i någon form.
Avsaknad av fader, mobbing, övergrepp/trauma tex.
Igen, en normal kvinna vill oftast inte ha random sex utan känslor.
Citera
Igår, 14:11
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
You said it.
Hur är det då logiskt att kvinnor har möjlighet att knulla massa män om dom bara tycker en liten del är attraktiv nog att knulla med?
Din logik logikar inte.

Som du redan sagt är kvinnor VÄLDIGT selektiva när det gäller sex och de flesta knullar inte för att knulla, dom knullar för att dom älskar någon.
Det är det normala för kvinnor men visst har det alltid funnits ett fåtal kvinnor som tänker med fittan precis som män och knullar vad som helst.

Om vi ställer upp 100 random män och låter en kvinna välja vem hon ska ha sex med så kommer hon inte bara gå på utseendet utan även på deras personlighet.
Det är därför män måste ragga och ljuga och visa sin bästa sida för att kvinnan ska vilja ligga med dom.
Du måste visa dig värdig för en hona liksom precis som när ett djur uppvaktar sin hona.
En kvinna tänker oftast inte " jag vill knulla honom nu direkt" när hon möter en ny man, men män tänker så om typ attraktiva kvinnor dom ser.

Män och kvinnor är olika när det kommer till sex, tycker inte det är något konstigt att inse det.
Jag VET att de flesta kvinnor som legat med 10+ män harockså haft mentala problem i någon form.
Avsaknad av fader, mobbing, övergrepp/trauma tex.
Igen, en normal kvinna vill oftast inte ha random sex utan känslor.

Märks att du är incel och enfaldig.

Under hippie-tiden på 70-talet knullades det för fullt, massor av kvinnor knullade runt precis som män (även om män nästan alltid är värre). Även idag knullas det för fullt, många yngre kvinnor är polygama.
Citera
Igår, 14:26
Medlem
Citat:

Under hippie-tiden på 70-talet knullades det för fullt, massor av kvinnor knullade runt precis som män (även om män nästan alltid är värre). Även idag knullas det för fullt, många yngre kvinnor är polygama.

Vet du ens vad det berodde på att kvinnor började knulla runt på 60-70 talet?
Kondom, preventivmedel och abort var stora orsaker, nu kunde kvinnor knulla utan att behöva ta sitt ansvar när dom blev gravida.
Just det förändrar kvinnors sexuella beteende enormt.
Tänk dig själv om du som man skulle slippa alla jobbiga konsekvenser av att knulla oskyddat, då skulle ännu fler män göra det.
Men tyvär har du inga rättigheter som man när det gäller graviditet.
Jag hade knullat otroligt mycket mer om jag hade sluppit att stå som pappa till barnet.

Vi är båda överrens om att unga kvinnor idag knullar som satan, men hur många i gymnasiet tex tror du skulle knulla ens med sin pojkvän om abort och preventivmedel inte fanns?
Jag tror väldigt få skulle göra det .
Tänk dig själv att bli gravid som 17 åring och behöva ta hand om ungen.

Det är ju heller inte bara kvinnors sexuella beteende som förändrats pga vårat moderna samhälle.
Män har blivit svagare och latare pga bilkörning, för mycket stillasittande och för mycket dålig mat.
Vi har även hundar som förändrats pga moderna samhället, tex överviktiga hundar existerar inte rent naturligt.
Jag har läst min biologi och evolutionsteori och därför kan jag också inse vad som är ett naturligt beteende hos människan, men detta klarar inte du.
Du verkar tro att bara för att samhället ser ut som det gör idag och människorna beter sig som dom göra idag så tror du att det är det naturliga.
Du verkar helt sakna förmågan att inse hur onaturliga uppfinningar som preventivmedel eller godis påverkar en människa.
Du verkar helt inte kunna skilja på vad som är ett kulturellt beteende och vad som är naturligt beteende.
Citera
Igår, 14:35
Medlem
Citat:

Den sexuella revolutionen är faktiskt en mycket märklig sak i människans historia.
Helt plötsligt ville kvinnor börja knulla ohämmat precis som männen, har aldrig förstått det riktigt.

Kvinnor har aldrig varit förtryckta sexuellt heller så varför dom började tro det i mitten av 1900 talet vet jag inte.
Som han skriver ovan mig är kvinnor väldigt noga med vem dom ligger med, så har det alltid varit oavsett kultur och land.
Kroppslig funktion hos kvinnan är annorlunda än hos en man, till exempel att män har en 24h cykel medan kvinnor har en 30 dagars cykel med mens, hormoner, och allt dedär.
En kvinna är liksom inte skapad till att vilja knulla hela tiden, inte ens i ett förhållande.
Citera
Igår, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Nej, jag undrar om du tycker det, eftersom du anser att alla kvinnor knullar runt.

Hälften av kvinnorna har "legat runt".

Den andra hälften har levt i stadiga förhållanden hela livet, och de har inte "knullat runt" mer än vad deras farmor och gammelmormor gjorde.
De flesta människor har inte haft så många sexuella partner genom livet, som man kanske föreställer sig.
Hälften av alla män har högst legat med 6 olika kvinnor, medan det i kvinnornas fall endast handlar om 4 partner.

Den andra hälften är däremot mindre tillbakahållen, och var tredje man eller var femte kvinna har alltså haft minst 10 partner.
Rent statistiskt betyder det att det genomsnittliga antalet partner hamnar ganska högt, 14 för män och 7 för kvinnor, men det beror alltså på att en liten del har väldigt många partner.

De mest sexuellt utsvävande kvinnorna hittar man i åldersgruppen 25-34 år, där 30 procent har haft sex med minst 10 olika män. Hos männen är det däremot 45-54-åringarna som har varit mest promiskuösa, och bland dem har 43 procent haft minst 10 partner.
Det skulle kunna tyda på att den sexuella revolutionen som har gjort det mer acceptabelt att ha sex med flera olika partner, har kommit till kvinnor senare, och först nu är på väg att slå igenom, medan männen under längre tid har känt sig moraliskt berättigad ett mer utåtriktat sexliv.
https://illvet.se/manniskan/sex/kvinnor-har-endast-fa-sexpartner

Och även om var femte kvinna har haft mer än 10 sexpartners, så har dubbelt så många män (en av tre) haft mer än 10 sexpartners.
Kvinnor är inte mer slampiga än vad vi män är. Det är bara skönt att knulla helt enkelt. Tänker du säga emot?
Varför ska kvinnorna inte kunna ha lika roligt som oss? Är inte det bra för oss män, som vill ligga?

För dom har köpt horor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in