Citat:
Ursprungligen postat av
MrKyoto
Märks att du är incel och enfaldig.
Under hippie-tiden på 70-talet knullades det för fullt, massor av kvinnor knullade runt precis som män (även om män nästan alltid är värre). Även idag knullas det för fullt, många yngre kvinnor är polygama.
Vet du ens vad det berodde på att kvinnor började knulla runt på 60-70 talet?
Kondom, preventivmedel och abort var stora orsaker, nu kunde kvinnor knulla utan att behöva ta sitt ansvar när dom blev gravida.
Just det förändrar kvinnors sexuella beteende enormt.
Tänk dig själv om du som man skulle slippa alla jobbiga konsekvenser av att knulla oskyddat, då skulle ännu fler män göra det.
Men tyvär har du inga rättigheter som man när det gäller graviditet.
Jag hade knullat otroligt mycket mer om jag hade sluppit att stå som pappa till barnet.
Vi är båda överrens om att unga kvinnor idag knullar som satan, men hur många i gymnasiet tex tror du skulle knulla ens med sin pojkvän om abort och preventivmedel inte fanns?
Jag tror väldigt få skulle göra det .
Tänk dig själv att bli gravid som 17 åring och behöva ta hand om ungen.
Det är ju heller inte bara kvinnors sexuella beteende som förändrats pga vårat moderna samhälle.
Män har blivit svagare och latare pga bilkörning, för mycket stillasittande och för mycket dålig mat.
Vi har även hundar som förändrats pga moderna samhället, tex överviktiga hundar existerar inte rent naturligt.
Jag har läst min biologi och evolutionsteori och därför kan jag också inse vad som är ett naturligt beteende hos människan, men detta klarar inte du.
Du verkar tro att bara för att samhället ser ut som det gör idag och människorna beter sig som dom göra idag så tror du att det är det naturliga.
Du verkar helt sakna förmågan att inse hur onaturliga uppfinningar som preventivmedel eller godis påverkar en människa.
Du verkar helt inte kunna skilja på vad som är ett kulturellt beteende och vad som är naturligt beteende.