2026-08-17, 07:33
Medlem
Jag använder min rätt som visselblåsare att upplysa om ultraljudet som används av säkerhetspolisen, polisen och försvarsmakten och av andra länders motsvarigheter till dessa.
Ultraljudet kan: avlyssna kroppens och hjärnans alla frekvenser. Och frekvenser som hörs kan också påverkas. Den har en lång räckvidd och är svår att stoppa, den går igenom väggar av olika slag.
Det är radiovågor som man har modulerat till ultraljud och sänds från antenner handhållna som mobilmaster.
Med ultraljud kan man:
Avlyssna tankar,
Se genom ögonen på människor,
Höra igenom öronen,
Höra kroppsrörelser,
Markera en person som en punkt på ett kartprogram som man kan följa,
Chocka hjärnan så att man upplever paralyserande skräck,
Sabba balansen grovt,
Bränna huden,
Irritera huden och göra så att sår ej läker,
Kväva andningen,
Påverka smak och luktsinnet,
Ge starka kroppssmärtor,
Bröstsmärtor,
Ont i tänder och tandkött,
Smärta i testiklar,
Sända bilder och rörliga bilder/film till personen,
Blända ögonen,
Göra så att man svimmar eller somnar
Emp attacker mot kropp och hjärna,
Ge sömnproblem,
Hålla en person vaken i månader,
Öka blodtrycket,
Minska effekt på mediciner, alkohol och droger,
Låsa ultraljudet på en person så att denne lätt kan hittas även i en folkmassa,
Ge tinnitus,
Ge diarré,
Bli pissnödig,
Ge psykoser,
Snabbtömma hjärnan på information/svar (kallas för 96%),
Ge hjärnskador,
Skapa rädsla och paranoia,
Skapa ångest till panikattacker,
Ge torra ögon,
Göra så ögonen blir tårfyllda,
Ge gaser i magen,
Permanenta ögonskador,
Skapa muskelkramper,
Öka och minska aptiten,
Öka kroppstemperaturen,
Ge epilepsianfall,
Attackera kroppens och hjärnans frekvenserna,
Ge illamående,
Ökar och minskar erektion och sexlust,
Förstöra ens tankemönster,
Förstöra ens tankeröst, man kan inte tänka utan att prata högt,
Styra och förstöra ens personlighet,
Läsa av och störa ut olika elektroniska apparater,
Låsa på olika ljud; mekaniska, elektroniska och elektromagnetiska,
Läsa av skärmen på mobil och surfplatta,
Se genom kameran på mobil och surfplatta,

Också något som kallas mindcontroll:
Kapa medvetandet, styra och påverka medvetandet/uppfattningsförmåga och de kognitiva förmågorna,
Styra viljan, utföra en annan persons handlingar.
Plantera tankar,
Styra drömmar,
Ta bort drömmar,
Tala genom en person och få denne att säga saker utan att påverka tankarna/medvetandet.
Den själsligt nedbrytande,

Ultraljudet har spridit sig till många och dessa hemskheter drabbar många.
Säkerhetspolisen känner till det här men låter det ske.
De är ansvariga för spridningen och utvecklingen och de vill inte åka fast då straffen/konsekvenserna blir stora för dem.

Man har ställt om Sverige på sättet att anmäler man ett brott där ultraljudet används till polisen så tar säkerhetspolisen den, så hamnar anmälningen på hög hos säkerhetspolisen, den kastas inte men den ligger alltid längst ner i högen. Och bara säkerhetspolisen får utreda dessa brott.
Det har blivit accepterat att använda ultraljudet på ovanstående sätt. Och försöker man avslöja det så lägger man sig i riketssäkerhet, och kan bli åtalad för högmålsbrott, spioneri eller andra typer av förräderibrott.

Är det fler som känner igen det här?
Och om man tror på det här jag har skrivit hur ska man då lösa det?
Senast redigerad av Larmare 2026-08-17 kl. 08:24.
Citera
2026-08-17, 08:13
Medlem
Det är värre än så, det är släkten som har fått tag på ultraljudet och krigar mot varandra.
Det finns fler aktörer än släktena men jag vill inte gå in på dem just nu. Jag vill få bort hemligstämpeln på ultraljudet så att det inte är ett sekretessbrott att anmäla brotten genom att göra det till allmänna uppgifter.
Senast redigerad av Larmare 2026-08-17 kl. 08:15.
Citera
2026-08-17, 08:53
Medlem
Nästan alla som jobbar hos säkerhetspolisen, riksenheten åklagarna och flera inom polisen och försvarsmakten är förrädare. Dom kör eget.
Citera
2026-08-17, 09:06
Medlem
Det kan finnas punkter som du nämner som stämmer helt klart. Flashback kanske är fel forum dock eftersom det finns många elaka människor som bara säger att detta är påhitt. Om människan kan införliva AI och eventuellt ha flugit till månen, så kan denna typ av övervakning inte vara långt borta.

Stå på dig broder, men var försiktig så att ingen börjar använda sig av dessa metoder mot dig i framtiden.

Ingen rök utan eld.
Citera
2026-08-17, 09:33
Medlem
Säkerhetspolisen har tagit emot över 2000 anmälningar om ultraljudet, alla som har gjorts till polisen tar säkerhetspolisen också.
De som anmäler vet inte riktigt vad de har råkat utför, i de flesta fall är det kombinationer av tidigare nämda funktioner av ultraljudet och säkerhetspolisen håller tyst om detta. Poliser som upptäcker ett mönster får inte prata om detta, det har Säkerhetspolisen gjort klart för dem.
Citera
2026-08-17, 09:46
Avstängd
OlofJohanssonSvins avatar
De misstänkte väl ultraljud i "Havannasjukan", mystiska sjukdomssymptom hos USA's ambassad i Kuba.

Flera av sakerna du skriver om som ultraljudet skulle kunna göra måste vara vanföreställningar, men man skall inte kasta ut barnet med badvattnet.

Du gör det lätt för elaka flashbackbönder att idiotförklara dig, vissa av sakerna du skriver om kan länders spionverksamhet säkert utföra annat inte.
Citera
2026-08-17, 10:13
Medlem
Den riktiga visselblåsaren Ehasan Go*ez kommer snart att anmäla till Haagdomstolen. Han vet också mer om Havanna syndromet och likheterna.
Saken är att man spelar in kroppens frekvenser när personen gör en handling eller får en viss reaktion, sen sänder man tillbaka den på högre effekt och överröstar personen frekvenser.
Citera
2026-08-17, 10:20
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larmare
Den riktiga visselblåsaren Ehasan Go*ez kommer snart att anmäla till Haagdomstolen. Han vet också mer om Havanna syndromet och likheterna.
Saken är att man spelar in kroppens frekvenser när personen gör en handling eller får en viss reaktion, sen sänder man tillbaka den på högre effekt och överröstar personen frekvenser.

Är det liksom individanpassat för varje person? Om jag går på stan och håller på att bli påkörd av en bil och får ett adrenalinpåslag, så registreras det någonstans och sedan kan det användas mot mig med någon sändare som siktar in sig på mig?
Citera
2026-08-17, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Är det liksom individanpassat för varje person? Om jag går på stan och håller på att bli påkörd av en bil och får ett adrenalinpåslag, så registreras det någonstans och sedan kan det användas mot mig med någon sändare som siktar in sig på mig?
Alla har en grund av personliga frekvenser, det är dem man låser ultraljudet på. Sen lyssnar man av personen och hör vad som uppstår för denne, man följer kallas det för.
Frekvenserna låter som att poppa en kastrull med popcorn i ultraljudet. Man hör många saker ske samtidigt. I ditt fall skulle adrenalinet höras högst men också dina kroppsrörelser när du går och dina tankar.
Citera
2026-08-17, 11:38
Medlem
Med modulerat ultraljudet hör man kroppens och hjärnans alla frekvenser/signaler allt har sin egen frekvenser, andningen, blinka med ögon locken eller bara röra på benet.
Lyssnar man med ultraljud så hör man allt på en och samma gång som en person gör för stunden, frekvenserna som man poppar popcorn, eller som olika brumljud samtidigt.
Man behöver lära sig att skilja på frekvenserna för att förstå vad personen gör.
Numera signalprocessar man frekvenserna och med mjukvara skiljer frekvenserna åt. Alla människor tänker i ord och det är dessa frekvenser som gör att man hör tankarna. Just ord låter likadant hos olika personer.
Det finns ca 3000 antenner/ultraljud på vift i Sverige. Men det kommer jag att förklara senare, det hänger ihop med släktkrig och de jag har pekat ut som förrädare.
Senast redigerad av Larmare 2026-08-17 kl. 11:58.
Citera
2026-08-17, 11:42
Avslutad
De behöver inte ultraljud eftersom de bara hackar routern och sänder ut vågor som ser var man är och diverse annan information. De kan även förändra ens sinnestillstånd och ge stress, ilska, ångest m.m. Hur individen sen reagerar på dessa känslor varierar såklart.
Citera
2026-08-17, 18:47
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larmare
Jag vill få bort hemligstämpeln på ultraljudet så att det inte är ett sekretessbrott att anmäla brotten genom att göra det till allmänna uppgifter.
Det kan bara vara ett sekretessbrott om du är statsanställd och har skrivit på papper om att inte avslöja något.
Som privatperson är du fri att avslöja precis vad du vill.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in