2026-08-17, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishmeatball123
För att DN har ljugit i decennier och ägs av Bonniersfären för att förleda massorna. De ljög om massinvandringen och hur lönsam den var, de mörkade sextrakasserier i Stockholm. De vill bara svartmåla motståndare samt att de ställde efterblivna frågor såsom ”kan vem som helst bli etnisk svensk”. De skulle aldrig våga ställa saman fråga angående en grupp ”det är synd om”.

TS låter bara som ett butthurt sosse som hatar oliktänkande och är rädd för sanningen

Jag har inte mycket över för Allard, men de ska man ge han, han har välsmort munläder. Han har anammat sättet tala till bönder på bönders vis.

För han verkar det alltid vara attack som gäller, som när den där DN journalisten frågade en sån där trög fråga.
"Vad är en etnisk svensk"
Tittade på hon och frågade om hon är trög eller efterbliven. Så var de end of discussion där.
Sen hade han ett ont öga åt hon under resten av intervjun.
Citera
2026-08-17, 09:40
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Såg en post igår där örebropartiet skulle visa hur dumma S var inför en debatt. Örebropartiet vägrade den moderator S föreslagit, men vägrade komam med förslag på en ny.

S gick alltså med på att byta moderator, och ville bara ha en ny så det inte blev för sent att boka.

Örebropartiet är en skamfläck för politiken, och en ren skada för de som vill ifrågasätta dumma beslut. Snudd på att jag till och med tror de är en false flag för att blidka de missnöjda.

Sossarna har betett sig som skit mot Örebropartiet sedan många år tillbaka.

Jag förstår att Allard har taggarna utåt.

Som jag har förstått det så är många Örebroare så trötta på sossarna att de till och med skulle kunna tänka sig att låta Trump styra Örebro istället.
Citera
2026-08-17, 09:42
Medlem
TS är nog en politisk färgad person, minst sagt.

Ser inget problem med hela interjvun, han pratar tydligtoch klargör direkt att han inte ser DN som några vänliga journalister men välkomnar dem att pröva han fel. Därav helt logiskt att han är lite trubbig mot dem, ser inga som helst problem med dem.
Citera
2026-08-17, 09:51
Medlem
GanskaRoligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hygrotork
Jag tycker det är synd. Vill ha alternativet att rösta på ett parti som driver ekonomisk vänsterpolitik kombinerat med hård straff och stram invandring. Fokus ska ligga på den vanliga människan som vill göra rätt för sig, inte kapitalet.

Det här är dock inget alternativ. Blir bara pinsamt med en ledare som agerar som en osäker tonåring som måste hävda sig hela tiden. Jag har också noll intresse av att rösta in någon som "rör om i grytan". Om det är så jävla viktigt skulle man ju i så fall kunna rösta in en schimpans som slänger sin avföring på övriga ledamoter.

Och vadå röra om i gryta? Han kommer på sin höjd stå och gorma i riksdagen. Brölande idioter kommer tycker det är "skitcoolt" medan de flesta andra mest kommer störa sig på honom. Ingen av de andra partierna kommer vilja samarbeta med en sån person, och inget av deras frågor kommer att implementeras.

Det är möjligt att han tonar ned sin retorik i riksdagen. Jämför Åkesson innan valet 2010 med idag när han säger att svenskheten sitter i passet.

Förhoppningsvis säljer han inte ut sig fullständigt. Till skillnad från SD.
Citera
2026-08-17, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av throwaway2
TS är nog en politisk färgad person, minst sagt.

Ser inget problem med hela interjvun, han pratar tydligtoch klargör direkt att han inte ser DN som några vänliga journalister men välkomnar dem att pröva han fel. Därav helt logiskt att han är lite trubbig mot dem, ser inga som helst problem med dem.
Udda inställning, att han typ gör DN en tjänst. När det är DN som ger honom två timmar att marknadsföra sig och sitt parti.
Citera
2026-08-17, 09:55
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Han är ju uppenbart en säkerhetsrisk om han kommer in i riksdagen.

Har han någon diagnos?
Citera
2026-08-17, 10:02
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaljugnubog
Han är ju uppenbart en säkerhetsrisk om han kommer in i riksdagen.

Har han någon diagnos?

Sluta ljug nu bög.

Allard är inte som många andra svenskar som inte vågar säga vad de tycker.

Om Allard tycker att någon är dum i huvudet så säger han det rakt ut. Det är exakt en sådan person Sverige behöver inom politiken.
Citera
2026-08-17, 10:03
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Svårt att ta en vuxen man som sitter och dricker en monster i en intervju seriöst.
Hade han druckit kaffe hade allt han sa varit helt annorlunda menar du? Snacka om att försöka flytta fokus!

Allard är sig själv, inte förljugen som de andra. Det är det ni ser och det är det Sverige behöver.
Har kollar ca 20 min än så länge och tycker han är vettig och säger sanningen. Men ni kanske föredrar att Sverige blundar för allt som vanligt i någon form av kejsarens nya kläder. I detta fall får Allard rollen som barnet (som en del påpekar) och han är den enda som vågar säga att kejsaren är naken.

Ni som tycker han tramsar är en del av problemet vi har.
Hade SD gjort sitt jobb hade aldrig detta varit en fråga men de står bredvid och jamsar med i allt.
Citera
2026-08-17, 10:06
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Sluta ljug nu bög.

Allard är inte som många andra svenskar som inte vågar säga vad de tycker.

Om Allard tycker att någon är dum i huvudet så säger han det rakt ut. Det är exakt en sådan person Sverige behöver inom politiken.
Ja jag menar inte att kritisera.
Men han har ett sätt och en historik där att han kan få för sig att berätta saker eller ge sitt perspektiv på saker som skulle kunna göra stor skada i för stora rum.

Dessutom så det där med att ta ut lägre lön en politisk vit lögn då han endast jobbar 60%
Jag vill att politikerna jobbar 100%.
Citera
2026-08-17, 10:09
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardstekt
Han klarar sig bra.

Inga konstigheter.

TS ljuger uppenbarligen.
Citera
2026-08-17, 10:10
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaljugnubog
Ja jag menar inte att kritisera.
Men han har ett sätt och en historik där att han kan få för sig att berätta saker eller ge sitt perspektiv på saker som skulle kunna göra stor skada i för stora rum.

Dessutom så det där med att ta ut lägre lön en politisk vit lögn då han endast jobbar 60%
Jag vill att politikerna jobbar 100%.

Allard tar ut mindre lön än han är berättigad till, han jobbar förmodligen närmare 200% än 60%
Citera
2026-08-17, 10:13
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Allard tar ut mindre lön än han är berättigad till, han jobbar förmodligen närmare 200% än 60%
Vilket skitsnack.

Fool me ones shame on you, Fool me, you can't get fooled again.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in