Citat:
Ursprungligen postat av
Merebix
Jag har i hela mitt liv haft problem med tjejer och har aldrig haft någon flickvän eller ens varit i närheten. Nätet har ju aldrig fungerat för mig och nu när man kommit till åren har man inte dessa naturliga hemmafester och sådant heller längre.
Jag bestämde mig för att gå på Kulturfestivalen som varit här i Stockholm under några dagar. Jag försökte komma i kontakt med folk (även fast det är svårt här i Sverige) och det gick inte alls bra kan jag säga, milt sagt. Tjejer avskyr mig lika mycket som dom alltid gjort.
Detta har nu triggat igång en depression som är den starkaste jag haft på många år. Jag satt i förmiddags och sökte på bästa sätt att ta sitt eget liv alternativt aktiv dödshjälp i utlandet. Har även funderat på att göra dumma saker som gör att jag kommer åka in i fängelse på lång tid.
Senast jag fick en sådan här känsla så åkte jag till psykakuten och jag fick lugnande tabletter och sedan var det inget mer. Tanken på att jag måste jobba imorgon får mig att vilja hänga mig i taket och jag vill inte se någon människa för tillfället. Skulle vilja bli inspärrad någonstans ärligt talat.
Är det värt att fortsätta leva såhär i all evighet? Jag orkar inte få dessa depressioner till och från så fort jag får ett nederlag. Jag är verkligen på bristningsgränsen.
För det första ta dig till psykakuten, kontakta en stödlinje - depression suger kuk och gör att du slår in att "det kommer alltid vara såhär" - det är en del av det.
Det kommer inte alltid vara såhär.
Det svåra ligger väl i hur du träffar folk? Jag menar skaffa hobbies, bredda dina sociala cirklar och skaffa just hobbies där man träffas IRL, det är blandat mellan könen och det finns en social aspekt. (mitt tips är bräd- och rollspelshobbyn som är överraskande jämnfördelad mellan könen) På det sättet behöver det inte kännas som om du måste jaga med ljus och lykta efter nån utan du gör nåt kul, där du träffar folk och lär känna dom och du breddar chanserna.
Citat:
Ursprungligen postat av
hennevilljagknulla
Till er andra som säger det måste vara något fel på TS för att han inte får knulla, ni har fel.
Jag är 173 cm kort och 75 kg, alltså en rätt average man på 28 år.
Jag hatar att gå ut på krogen för det blir ofta bråk eller så för jag tar ingen skit och då är det inget bra ställe att vara på.
Kvinnor gillar generelt att prata med mig men knulla får jag ändå aldrig.
Är man då som jag obekväm med att ragga och göra inviter till sex så blir det rätt svårt på knullfronten.
Kvinnor gillar män som tar för sig och som dom är attraherade av.
Är du en småful man som inte kan ragga är du rätt körd.
Mitt råd är att du antingen försöker bli någon du egentligen inte är, börja träna och få en tuffare stil och attityd, eller så satsar du på de riktigt fula kvinnorna och försöker vara en snäll liten hund för att då få knulla 1 gång i månaden.
Fast om du INTE får knulla och dina tipps är att bli tuffare och skaffa attityd (samtidigt som du själv hamnar i bråk på krogen) och dom inte gjort det bättre för dig, kan det inte vara så att du har fel?
När min salig far fällde in årorna så snackade jag litet med min morsa, och hans andra fruar. Karln hade vart gift fyra gånger (alkoholen gjorde slut på äktenskapen rätt kvickt) och med tidigare flickvänner och sambos i bagaget. Eftersom han verkligen inte var en fotomodell så frågade jag vad dom såg i honom och det som alla svarade med i nån variation: "han hade humor och var snäll".
Hela hans pryl var att han fick folk att skratta, inte tog sig själv på sånt enormt allvar och att karln var snäll ner i ryggmärgen.
En polare som jag kallar "tinderkungen" (den enda man som jag vet som blockat kvinnor för att han kände sig "objektifierad") är inte heller nån fotomodell och verkligen inte "häftig". En otrolig nörd som just pratade om sina olika hobbies på sin tindersida. Hans magiska "knep" var bilder där han bevisligen hade roligt och log - och bilder där han ser just snäll ut.
Vad jag menar är: kanske "din metod" baserar sig på ett feltänk? Kanske kvinnor vill se den roliga snubben du är, mannen som kan garva åt sig själv och sina pinsamheter, snubben med udda hobbies och som först och sist är snäll mot folk, inklusive kvinnorna i sitt liv?