Citat:
Jag tror seriöst ingen man vill detta. Det låter helt bisarrt. Jag är inte rätt person att uttala mig men vad tycker ni andra män?
Dålig kvinnosyn är vad man ser här dagligen. Kvinnor avhumaniseras och kallas för parasiter, horor, intellektuellt nedsatta, luder, golddiggers, lata, kravmaskiner, med mycket mera.
Idéen som råder är att männen är övermänniskorna och kvinnorna är undermänniskorna och som sådana ska de inte ha några rättigheter, ingen autonomi, ingen rösträtt, inget att säga till om, ingen makt över sina egna liv eller livsval. De ska i princip suga kuk och föda ungar MEN bara med en man. Till syvende och sist handlar det om att alla dessa kvinnohatare vill ha fri tillgång till fitta utan att behöva anstränga sig det minsta, kvinnor ska vara beroende av dem precis som de är med hela sin miserabla karaktär.
Dålig kvinnosyn innebär att man ser kvinnan som den som ska uppfylla alla ens behov och önskemål utan att någonsin uttrycka en egen vilja eller önska något för sig själv.
Man ser helt enkelt inte kvinnor som människor.
Idéen som råder är att männen är övermänniskorna och kvinnorna är undermänniskorna och som sådana ska de inte ha några rättigheter, ingen autonomi, ingen rösträtt, inget att säga till om, ingen makt över sina egna liv eller livsval. De ska i princip suga kuk och föda ungar MEN bara med en man. Till syvende och sist handlar det om att alla dessa kvinnohatare vill ha fri tillgång till fitta utan att behöva anstränga sig det minsta, kvinnor ska vara beroende av dem precis som de är med hela sin miserabla karaktär.
Dålig kvinnosyn innebär att man ser kvinnan som den som ska uppfylla alla ens behov och önskemål utan att någonsin uttrycka en egen vilja eller önska något för sig själv.
Man ser helt enkelt inte kvinnor som människor.
Kan inte kvinnor och män delas upp i två samhällen till exempel kvinnor får Göteborg och män får Stockholm eller motsatt? Då slipper männen anstränga sig och ni slipper suga kuk. Det är ju inget man kan ställa upp på gratis, om man inte är bög det vill säga.
Är det ett scenario som är i linje med den feministiska drömmen eller är planen att män ska underkasta sig kvinnor och lyda dem? Jag har svårt att greppa detta.