Citat:
Ursprungligen postat av
godboy
Verkar vara precis som jag gissade, en bunt vänstertomtar som är vaccin och läkemedelsmotståndare, men vilka inte tvekar en sekund på att använda något från växtriket för läkning och helning. Samtidigt så tror de på allas lika värde och tycker att vi ska ge bort allt vi äger till MENA apor.
Inte så konstigt när pharmas läkemedel ofta skadar dig mer än läker. Gick igenom hela fass till att bara bli psykiskt handikappad av skiten i många år. Det enda som räddade mig var växtbaserade alternativmediciner. Inga bensos, ssris, snri, antipsyk, lyrica, ndri/stimulanter, antihistaminer kunde hjälpa mig. Min läkare tycker jag ska fortsätta den växtbaserade alternativa vägen då han vittnat att det funkade bättre än vanliga mediciner för mig.
Är inte motståndare till all medicin (eller vacciner för den delen) men ssri-antidepressanter har t.ex. effekter som liknar placebo i studier, och kan ha självmordsförsök och tankar som bieffekter. Samt göra sig permanent impotent. Bensos är neurotoxiska och gör en grovt fysiskt beroende och skapar mer ångest i längden, förstör minnet och kognitiva förmågor och framkallar extremt seriösa och farliga neurologiska sjukdomar i förtid. Z analoger är extremt carcinogena, så pass att det signifikant risk om du tar det regelbundet.
Folk som litar blint på pharma är mer skeva och primitiva än folket som tror att all medicin och vaccin är skapat för att döda oss (när det oftast handlar om girighet från läkemedelsindustrin).
Ja i Sverige tror vi på allas lika värde då vi inte är primitiva nazistgrisar. Vadå ge bort? Att vi inte diskriminerar dom, låter dom vara del av samhället, arbeta och bidra är enbart positivt egentligen. Medan högernazisterna vill sparka på sjuka, arbetslösa och handikappade svenskar. Och ljuger om allt och alla för att sprida sin dystopiska nazipropaganda och diktaturanda. Allt fler öppnar ögonen och ser högern för vilken lögnaktig manipulativ fascistiskt riktning det tagit.