Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Du är nog den mest patetiska personen jag någonsin har "pratat med". SD sitter inte med i regeringen. De är ett stödparti till regeringen. Ditt IQ minskar för varje inlägg du skriver. Det svenska folket valde sossarna och västern, som stödjer invandring. Det är vad svenska folket har röstat för. Det finns ingen fantasivärld du kan skapa som förändrar detta.
Till och med AfS Kasselstrand förstår att Israel är ett folkmördarstat som fördrivit palestinierna. Det är ett konsekvent parti. Jag har mer respekt åt Kasselstrands parti än ditt patetiska WT-potatisodlar svammel.
Samma sak idiot, moderaterna bedriver SD:s politik för utan majoritetsmandat kan dom inte göra nånting och i utbyte får Kristersson låtsas styra landet som den maktgiriga landsförrädare han och hans parti är. Din lokala moské borde ge dig en snabbkurs i hur svensk politik fungerar så slipper du framstår som en babian så fort du öppnar din käft på flashback.
Varken det svenska eller europeiska folket valde folkutbytet, dom blev lurade. Om förrädarvänstern hade pratat klarspråk om Kalergi-planen istället för att gömma sig bakom godhetsknarkande och performativt paranoia som övertygade lättlurade kvinnor och dumma lågtestosteronmän så hade betydligt färre röstat på dom. Att de ens fortfarande får röster beror på att de har importerat valboskap som hatar västvärlden, plus nyttiga idioter som dig som hellre fortsätter med att förstöra samhället än att erkänna att ni blev lurade.
SD och alla övriga högerrörelser i västvärlden är en direkt konsekvens av den katastrofala invandringspolitiken som vänstern har bedrivit/bedriver. Det har ingenting med att införa nazism, ta bort skatter för miljardärer, hjälpa Putin ta över Europa, reducera kvinnor till avelboskap (det är era egna islamgossar som vill det), eller något annat idiotiskt påhitt som vänsterns propagandamaskin ständigt påstår för att lura IQ-befriade människor som dig. Och ju fler gånger du använder bonde som skällsord desto mer övertygad blir jag om att din tonårskärlek var otrogen med en potatisbonde och att du fortfarande inte har kommit över det. Jag har högre IQ än du och dina inavlade föräldrar tillsammans btw.