Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Lugn nu. Du är bra på att skriva, men när det gäller att visa motstånd mot de "horder av muslimer" som kommit för att ta över ditt patetiska land så böjer du dig och håller det inombords. Medan du sitter och gråter över att det SVENSKA FOLKET av ren egen vilja tillät invandring och skuldbelägger sedan invandrare och muslimer för det, så har du även mage att förargas över att palestinier gör mostånd mot en judisk invandring som varit inställd på ett de jure ta över deras land. Symptomatisk för den svenska kulturen. Hur låg IQ får man ha?
Ps, den dagen du listar ut vem jag har som profilbild så kommer du lista ut vem jag "runkar till". Gå och odla potatis till oss nu.
Det svenska folket har inte valt invandringen, det fattar väl även en tappad islamistälskare som dig. Det är just av den anledningen att SD nu sitter i vår regering, AfD sitter snart i Tyskland och Reform snart i England. Vi kommer kasta ut alla din gullegossar som snyltar på välfärdsstaten, och om du inte passar dig så åker landsförrädiska sossar som dig med dom. Du vet inget om mig och vad jag har gjort för att bekämpa folkutbytet. Din ideologiska programmering låter dig bara inte se äckliga, våldsamma muslimer som någonting annat än offer, oavsett hur många judar de halshugger, vita flickor de gruppvåldtar, eller hur många julmarknader de kör in i. Om dom inte vill att Israel ska bomba dom, kanske ska dom sluta begå terroristattentat och ge upp deras illegala ockupation av Palestina och ge det tillbaka till folket som de stal det från. Du har ingen aning vad hyckleri är, jag är den mest konsekventa och principiella människan du någonsin kommer prata med. Imbecill.