Hej!
Är det någon annan här som hittat till online hockeymanagerspelet 3AHM och isåfall vad tycker ni?
Måste säga att det ser väldigt lovande ut! Ett hockey manager online spel som just nu är i restricted beta version. Spelet hittar ni här om ni skulle vilja testa:
www.3AHM.net
Spelet är gratis, och håller på att utvecklas av en ensam utvecklare. En gammal college målvakt som även är doktor i fysik.
Han har lovat att det ALDRIG kommer bli pay2win. Bara frivillig support i form av exempelvis uppladdning av egna loggor eller analysprogram. Vilket är en väldigt stor grej för mig.
Jag har spelat en vecka nu och måste säga att jag är RIKTIGT imponerad av spelet.
Eftersom han är dr fysik, så kan ni ju bara ana hur djup spelmotorn är. För den är DJUP och allt med en spelare kommer att räknas och då även hans fysik och personlighet.
Snyggt spel med snygg design overall.
Realistiskt med scouter, tränare och läkare etc.
Genererade hockeyspelare med egna utseenden.
Just nu är antalet manager 50st. Trevlig community med äldre spelare som även har en egen discord kanal.
Betan har en restricted access, så ni måste höra av er till utvecklaren via discord för att få en invitekod! Länk finns på hemsidan.