Igår, 12:41
Medlem
Seriöst. Vilket muslimskt land skulle sätta kristna som poliser och som militör och väktare? Svaret är inget. Egypten låter inte ens kristna spela i fotbollslandslaget.

Efter att ha levt och umgåtts i flera decennier bland muslimer i Sverige oroas jag över att de sätts i uniform och kan köpa vapen med tolk på jägarexamen. I Schweiz får vissa folkgrupper inte ens ta i vapen enligt lag. Deras folkförsvars strategi skulle haverera då. I Danmark är det underförstått att inte ge sk "utomvästliga" vapenlicens. I Tyskland rekryterar de ungrare och polacker till armen. De vill inte ha muslimer i armen. I Sverige inkvoteras de. Det är att leka med elden. Min erfarenhet av muslimer är att detas lojalitet mot Sverige är noll i en kris situation. Deras lojalitet är islam.

Om Putin eller Muslimska Brödraskapet/Quatar/Iran vill kriga mot Europa räcker det med ett dussin fartygscontainers med handeldvapen som delas ut i Europas ghetton så är vi alla körda. Tro mig jag vet.

Jag menar allvar. Inga uniformer och vapen till muslimer i Sverige. Totalföbjud. Exemplen är tiotusentals på nätet. De är hjärntvättade av islam sedan barnsben. En tvångstanke.

Vad är er åsikt? Ska vi chansa? Det är 99,9 % sannolikhet att det går åt helvete.

Polisen har en jäkla koll på högerextrema att de inte får vapenlicens. Men ID-lösa muslimer från gummibåtar som inte ens kan svenska kan ta jägarexamen med tolk och inkvoteras i polis och försvar. Full retard
Senast redigerad av Kulturmarxist Igår kl. 12:51.
Citera
Igår, 12:43
Medlem
FNLSs avatar
Hellre muslimer än du. Och jag.
Citera
Igår, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FNLS

Varför då? Vill du chansa?
Senast redigerad av Kulturmarxist Igår kl. 12:50.
Citera
Igår, 12:46
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FNLS
Vad är det du inte förstår med TS inlägg??

En säker väg att ta i denna riktning är att inte rösta på AfS i valet.
Citera
Igår, 13:05
Medlem
MisterPartyfucks avatar
Hade inte britterna något sådant system i indien eller något? Var de inte muslimer eller sikher som fick vapen då de höll alla pajeets i schack?
Citera
Igår, 13:10
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Det är ok med turban och vara sikh, ett exempel som är över 20år gammalt. Ts, vilken sten har du legat under?

https://www.svd.se/a/250ce45f-098c-3d78-b76f-adfed0dfb5a0/forsvaret-tillater-turban
Citera
Igår, 13:29
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunafingrarna
Det är ok med turban och vara sikh, ett exempel som är över 20år gammalt. Ts, vilken sten har du legat under?

https://www.svd.se/a/250ce45f-098c-3d78-b76f-adfed0dfb5a0/forsvaret-tillater-turban
Vet väl inte om jag skulle kalla det ok utanför Indien men dom är helt ofarliga till skillnad fr Muhamedanerna.
Citera
Igår, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Seriöst. Vilket muslimskt land skulle sätta kristna som poliser och som militör och väktare? Svaret är inget. Egypten låter inte ens kristna spela i fotbollslandslaget.

Efter att ha levt och umgåtts i flera decennier bland muslimer i Sverige oroas jag över att de sätts i uniform och kan köpa vapen med tolk på jägarexamen. I Schweiz får vissa folkgrupper inte ens ta i vapen enligt lag. Deras folkförsvars strategi skulle haverera då. I Danmark är det underförstått att inte ge sk "utomvästliga" vapenlicens. I Tyskland rekryterar de ungrare och polacker till armen. De vill inte ha muslimer i armen. I Sverige inkvoteras de. Det är att leka med elden. Min erfarenhet av muslimer är att detas lojalitet mot Sverige är noll i en kris situation. Deras lojalitet är islam.

Om Putin eller Muslimska Brödraskapet/Quatar/Iran vill kriga mot Europa räcker det med ett dussin fartygscontainers med handeldvapen som delas ut i Europas ghetton så är vi alla körda. Tro mig jag vet.

Jag menar allvar. Inga uniformer och vapen till muslimer i Sverige. Totalföbjud. Exemplen är tiotusentals på nätet. De är hjärntvättade av islam sedan barnsben. En tvångstanke.

Vad är er åsikt? Ska vi chansa? Det är 99,9 % sannolikhet att det går åt helvete.

Polisen har en jäkla koll på högerextrema att de inte får vapenlicens. Men ID-lösa muslimer från gummibåtar som inte ens kan svenska kan ta jägarexamen med tolk och inkvoteras i polis och försvar. Full retard

Ditt inlägg stinker bullshit på långa vägar så jag valde att googla ett påstående. Att Tyskland inte rekryterar muslimer till sin arme och det visade sig vara lögn. Finns massor av etniska turkar i tyska militären.

Jag utgår från att resten av påståendena är lögn.

Det finns många nassetyper som tycker att Sverige inte borde ha försvar öht så det blir lättare för ryssen att klampa in. Jag tycker det är bra om vi har många att välja på. Är en muslim villig att försvara Sverige så är det bara bra.
Senast redigerad av Varmboga-10.2 Igår kl. 13:36.
Citera
Igår, 13:33
Medlem
Islam är inte sekulär. Alla andra religioner är det. Varför blanda in dem?

Danska BT (Danmarks Expressen) varnar just för islam I Europa I deras tidning. Svensk media tiger. Eller de vet inte bättre.

Exempel / kort video från BT
https://www.facebook.com/share/r/19LXAf8tnS/
Citera
Igår, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmboga-10.2
Ditt inlägg stinker bullshit på långa vägar så jag valde att googla ett påstående. Att Tyskland inte rekryterar muslimer till sin arme och det visade sig vara lögn. Finns massor av etniska turkar i tyska militären.

Jag utgår från att resten av påståendena är lögn.

Det finns många nassetyopr som tycker att Sverige inte borde ha försvar öht så det blir lättare för ryssen att klampa in. Jag tycker det är bra om vi har många att välja på. Är en muslim villig att försvara Sverige så är det bara bra.

Vänstermänniskors främsta uppdrag är att tysta oliktänkande och kämpa mot yttrandefrihet och inte debattera. Att dra fram Hitler i detta är absurt. Brist på argument. Håll dig till ämnet.

Det är bara att gratulera dig till att muslimer får köpa vapen med tolk. Du får din vilja fram. Köp en tårta. - Tyska förbundskanslern själv har uttryckt oro. De turkar du sett kan var gamla rekryter. Jobbar du med araber? Om du arbetat med araber I några år hade du haft en annan åsikt. Du hade fått livserfarenhet.

Merz (privat/ i slutna kretsar) har medgett att Tyskland inte kan bygga upp en större armé eftersom den då skulle bli majoritetsmuslimsk – med hänvisning till demografiska skillnader (lägre födelsetal bland etniska tyskar) och att man inte vill beväpna hundratusentals unga muslimska män.

Ovanligt "Liberala" Egypten har inga diskriminerings lagar mot den kristna ursprungsbefolkningen men många källor (inklusive rapporter från människorättsorganisationer, forskare och tidigare analyser) talar om en “glass ceiling” eller systematisk informell diskriminering i säkerhetssektorn (armén, polisen, underrättelsetjänsten). Detta speglar ett bredare mönster av underrepresentation av kristna i höga alla statliga poster. Så vem är nazist-rasisterna?
Senast redigerad av Kulturmarxist Igår kl. 13:50.
Citera
Igår, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Vänstermänniskors främsta uppdrag är att tysta oliktänkande och kämpa mot yttrandefrihet och inte debattera. Att dra fram Hitler i detta är absurt. Brist på argument. Håll dig till ämnet.

Det är bara att gratulera dig till att muslimer får köpa vapen med tolk. Du får din vilja fram. Köp en tårta. - Tyska förbundskanslern själv har uttryckt oro. De turkar du sett kan var gamla rekryter. Jobbar du med araber? Om du arbetat med araber I några år hade du haft en annan åsikt.

Är det att "tysta oliktänkande och kämpa mot yttrandefrihet" om man påpekar att du sitter och blåljuger i din ts?

Ska vi testa ett till av dina påståenden? Vilka folkgrupper får enligt lag inte ens ta i vapen i Schweiz?
Citera
Igår, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmboga-10.2
Är det att "tysta oliktänkande och kämpa mot yttrandefrihet" om man påpekar att du sitter och blåljuger i din ts?

Ska vi testa ett till av dina påståenden? Vilka folkgrupper får enligt lag inte ens ta i vapen i Schweiz?

Enligt den schweiziska vapenlagen (Waffengesetz) och vapenförordningen (Waffenverordnung, Art. 12) är medborgare i följande åtta stater generellt förbjudna att förvärva, inneha, förmedla eller bära vapen (samt väsentliga vapendelar, ammunition m.m.):

Serbien
Bosnien och Hercegovina
Kosovo
Nordmakedonien
Turkiet
Sri Lanka
Algeriet
Albanien

Givetvis gäller detta underförstått även andra länder. Likt Danmark där "utomvästliga"" har helt andra villkor än västliga.

Så mr Big Brain. Är du glad över Sveriges naivitet? Köp en tårta. Muslimerna flödar in. De får ta jägarexamen med tolk. De i kvoteras aktivt in i polis och militör. Du vinner ju. Varför gnäller du då? Var inte orolig. Det kommer att krylla av muhammedaner i den svenska armén och som poliser.

Segern är din. Makten tycker precis som DU.- Du är en av de goda människorna som skyddar oss alla mot Hitlers återuppståndelse. Du är ju underbar. Känner du det i hela kroppen? Känslan av perfekt godhet.
Senast redigerad av Kulturmarxist Igår kl. 14:08.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in