Citat:
Ursprungligen postat av
Varmboga-10.2
Ditt inlägg stinker bullshit på långa vägar så jag valde att googla ett påstående. Att Tyskland inte rekryterar muslimer till sin arme och det visade sig vara lögn. Finns massor av etniska turkar i tyska militären.
Jag utgår från att resten av påståendena är lögn.
Det finns många nassetyopr som tycker att Sverige inte borde ha försvar öht så det blir lättare för ryssen att klampa in. Jag tycker det är bra om vi har många att välja på. Är en muslim villig att försvara Sverige så är det bara bra.
Vänstermänniskors främsta uppdrag är att tysta oliktänkande och kämpa mot yttrandefrihet och inte debattera. Att dra fram Hitler i detta är absurt. Brist på argument. Håll dig till ämnet.
Det är bara att gratulera dig till att muslimer får köpa vapen med tolk. Du får din vilja fram. Köp en tårta. - Tyska förbundskanslern själv har uttryckt oro. De turkar du sett kan var gamla rekryter. Jobbar du med araber? Om du arbetat med araber I några år hade du haft en annan åsikt. Du hade fått livserfarenhet.
Merz (privat/ i slutna kretsar) har medgett att Tyskland inte kan bygga upp en större armé eftersom den då skulle bli majoritetsmuslimsk – med hänvisning till demografiska skillnader (lägre födelsetal bland etniska tyskar) och att man inte vill beväpna hundratusentals unga muslimska män.
Ovanligt "Liberala" Egypten har inga diskriminerings lagar mot den kristna ursprungsbefolkningen men många källor (inklusive rapporter från människorättsorganisationer, forskare och tidigare analyser) talar om en “glass ceiling” eller systematisk informell diskriminering i säkerhetssektorn (armén, polisen, underrättelsetjänsten). Detta speglar ett bredare mönster av underrepresentation av kristna i höga alla statliga poster. Så vem är nazist-rasisterna?