2026-08-15, 05:50
Medlem
WordWarriors avatar
Har vi den perfekta manliga och sexiga kroppen hos svenska Dolph Lundgren när han spelade in Rocky IV! Har själv sysslat med kampsport delar av livet. Några minuter sparring kan få vem som helst att gå ner på sina knän och spy om det är riktigt intensivt. Inte Drago! Kolla in Dragos bröstkorg och kropp, perfekt manlig fysik! Vad tycker ni tjejer utifrån sexuellt perspektiv?

https://www.youtube.com/shorts/IbwRRTGmiMY
Topic. diskutera!

PS. Jag är inte gay - så fråga inte
2026-08-15, 05:53
Medlem
Undrar hur hans kuk såg ut. Om den liksom matchade övriga kroppen och var lika imponerande. Är inte heller gay men gillar liksom du detta ämne. Riktigt snyggt med inoljad kropp sådär.
2026-08-15, 05:55
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gameboymannen
Undrar hur hans kuk såg ut. Om den liksom matchade övriga kroppen och var lika imponerande. Är inte heller gay men gillar liksom du detta ämne. Riktigt snyggt med inoljad kropp sådär.
Ja, jävlar i min låda vad maffigt det såg ut. Hans kuk är nog average, viket kan bli en besvikelse för somliga.
2026-08-15, 08:27
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ja, jävlar i min låda vad maffigt det såg ut. Hans kuk är nog average, viket kan bli en besvikelse för somliga.

Med den kroppen kan det ju bli en extra besvikelse.
https://www.reddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fpreview.redd.it%2Fdolph-lundgren-mid-1980s-v0-2olceqx3n22d1.jpg%3Fwidth%3D50 0%26format%3Dpjpg%26auto%3Dwebp%26s%3D713d0df4fbd7 0219e29b0b2a70fe1f615b2669ca

Fan att den inte var stor också! Dock fick han ju den största kvinnliga svarta stjärnan på hans tid till fall. Så kanske är stor nog.
2026-08-15, 13:24
Medlem
MisterPartyfucks avatar
Han har bra gener men jag skulle nog placera don frye, kimbo slice, paul sykes och michael jordan över lundgren.

Sen har du personer som är snudd på mutanter typ brock lesnar och haaland. Även om de inte hade tränat en dag så ser man att deras kropp är i kategorin "built different".

Sen har man ju allas favorit Charles Bronson (fången):
https://pbs.twimg.com/media/BmBVk20IUAAZgKK.jpg
2026-08-22, 23:13
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Har vi den perfekta manliga och sexiga kroppen hos svenska Dolph Lundgren när han spelade in Rocky IV! Har själv sysslat med kampsport delar av livet. Några minuter sparring kan få vem som helst att gå ner på sina knän och spy om det är riktigt intensivt. Inte Drago! Kolla in Dragos bröstkorg och kropp, perfekt manlig fysik! Vad tycker ni tjejer utifrån sexuellt perspektiv?

https://www.youtube.com/shorts/IbwRRTGmiMY
Topic. diskutera!

PS. Jag är inte gay - så fråga inte

Bra fysik ja absolut, har dock bättre fysik själv så nej perfekt var inte hans fysik
2026-08-23, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Bra fysik ja absolut, har dock bättre fysik själv så nej perfekt var inte hans fysik
Bra fysik som större?
Blir du större så tappar du mycket när det kommer till snabbhet, uthållighet mm.
2026-08-23, 10:38
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Ah, så du är också framgångsrik inom någon idrott, inte bara bland kvinnorna alltså? För det är liksom idrotten - i detta fall kampsport - som har gjort Dolph till Dolph, och inte att han pumpat upp sig på något gym.
2026-08-23, 14:35
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Bra fysik som större?
Blir du större så tappar du mycket när det kommer till snabbhet, uthållighet mm.

Bättre så som att jag har mindre kroppsfett och mer muskler, han ser lite mer pojkig ut än mig, mindre utvecklade pecs, armar, axlar
2026-08-23, 14:38
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Ah, så du är också framgångsrik inom någon idrott, inte bara bland kvinnorna alltså? För det är liksom idrotten - i detta fall kampsport - som har gjort Dolph till Dolph, och inte att han pumpat upp sig på något gym.

Ledsen att göra dig besviken min vän men Dolphan har gymmat i över 40 år, jag nästan hälften av den tiden, utöver gym så är jag med i div löpargrupper
2026-08-23, 14:52
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ledsen att göra dig besviken min vän men Dolphan har gymmat i över 40 år, jag nästan hälften av den tiden, utöver gym så är jag med i div löpargrupper

Det har han säkert, såg han t.ex. på Häslostudion en gång när han var i Sverige. Men det jag menar är att hade han inte varit en framgångsrik kampsportskille i botten så hade han bara varit en i mängden av gymande snubbar som det liksom går tretton på dussinet av.
2026-08-27, 20:59
Moderator
Nospheratus avatar
Att diskutera specifik kändis går bra att göra i skvallerforat. Här har vi som bäst kommit fram till att Dolph Lundgren sysslar med kampsport vilket har mycket lite med erotik att göra.

Tråd låst

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in