2026-08-19, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Äh, det är väl sånt en herre i en äldre generation kan kläcka ur sig.
Du vill mest såra TS..
Undrar, TS: sa du till din pappa att det var en kk?
Du ”får känslor” för människor du inte har träffat IRL, sen deklarerar du att de är kk.
Det ligger faktiskt lite förakt i att använda begreppet, och möjligen en anledning till folks kommentarer här. Ingen vill känna sig som något man avkönar sig på.
Du har fått en del synpunkter från personer i tråden, som vill hjälpa dig och visar dig respekt.
Har inte fått med mig om du jobbar?

Jag sa väl bara att det var en kille jag träffade som inte var snäll. Jag har träffat dom killarna jag skrivit om irl och det har väl varit typ att man har skrivit nån månad med varandra och man har pratat om att dejta/va kk. Sen av olika anledningar har man slutat ha kontakt för att man vill ses olika mycket eller att man inte klickar irl vilket är tråkigt. Jag och killen denna tråd handlar om är inte ovänner vi vill bara ses olika mycket och då tyckte han att det var bättre att jag träffade nån annan kille istället sen får vi väl se om tar upp kontakten igen nån gång i framtiden men troligtvis inte det är lite upp till honom vad som händer sen , han vet att jag tycker att det var tråkigt att vi avslutade och att jag inte har stängt dörren helt jag tänker dock inte sitta och vänta på honom i flera månader. Jag är arbetslös just nu.
Citera
2026-08-19, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Man behöver väl inte ligga hela tiden bara för att man har en kk ? Anledningen varför jag och den senaste killen valde att avsluta var för att jag ville ses typ 1-2 gånger i månaden eller mer för kravlöst sex , jag tycker inte 1-2 gånger i månaden är ofta och jag ställde inga krav på honom att vi skulle bli tillsammans eller nåt sånt men han ville ses mycket mer sällan han sa inte hur ofta men han vill inte ses lika mycket som jag vill iaf och därför tyckte han att det var bättre att jag träffade nån annan istället tråkigt men han verkar tyvärr ha bestämt sig , jag tror han är rädd att om vi ses så ofta som jag vill så tror han att jag/han eller båda får känslor och inleder ett förhållande och han sa att han inte är redo för ett förhållande just nu eftersom han och hans ex gjorde slut precis innan sommaren.

Fast nu ljuger du nog för dig själv t.om. Du vill ha ett förhållande och kärar ner dig i snubbarna direkt, läser in en massa som inte sägs och mår skit när de dumpar dig.
Och du var väl över 30 om jag minns rätt, och har aldrig jobbat.
Citera
2026-08-19, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananrepublik-2
Fast nu ljuger du nog för dig själv t.om. Du vill ha ett förhållande och kärar ner dig i snubbarna direkt, läser in en massa som inte sägs och mår skit när de dumpar dig.
Och du var väl över 30 om jag minns rätt, och har aldrig jobbat.

Vad har jobb med saken att göra ? Och ja jag kanske i första hand söker ett förhållande
Citera
2026-08-19, 19:43
Medlem
Citat:
Vad har jobb med saken att göra ? Och ja jag kanske i första hand söker ett förhållande
Men du, glöm han och tänk på dej istället
Citera
2026-08-19, 20:30
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Att vara kk är inte så himlastormande och blir inte alltid som man trodde och hoppades på, det är alltid någon som blir besviken. Det är omöjligt att i förväg bestämma tillsammans, eller för sig själv hur ofta man ska träffas. Utanför träffarna har man ett liv som för vissa går före sin kk eftersom det kan vara "viktigare" och då får den andra snällt vänta tills det dyker upp ett bättre tillfälle att ses, vilket man aldrig vet när det kan bli.

När det tillfället kommer är man själv upptagen eller inte sugen på att ses och veckorna går och man undrar "vad håller jag på med?".

Att tro att ett kk-förhållande är början på ett seriöst förhållande lurar man sig själv, för så blir det aldrig och det är inte ovanligt att den ena får mer känslor och så sitter man där och är olyckligt kär i sin kk, som gör slut.

Satsa på ett seriöst förhållande från början och var öppen med det till nästa kille du får kontakt med eftersom det är det du vill. Slösa inte bort åren på en kk.
Citera
2026-08-20, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Att vara kk är inte så himlastormande och blir inte alltid som man trodde och hoppades på, det är alltid någon som blir besviken. Det är omöjligt att i förväg bestämma tillsammans, eller för sig själv hur ofta man ska träffas. Utanför träffarna har man ett liv som för vissa går före sin kk eftersom det kan vara "viktigare" och då får den andra snällt vänta tills det dyker upp ett bättre tillfälle att ses, vilket man aldrig vet när det kan bli.

När det tillfället kommer är man själv upptagen eller inte sugen på att ses och veckorna går och man undrar "vad håller jag på med?".

Att tro att ett kk-förhållande är början på ett seriöst förhållande lurar man sig själv, för så blir det aldrig och det är inte ovanligt att den ena får mer känslor och så sitter man där och är olyckligt kär i sin kk, som gör slut.

Satsa på ett seriöst förhållande från början och var öppen med det till nästa kille du får kontakt med eftersom det är det du vill. Slösa inte bort åren på en kk.

Nej jag vet jag inbilladd att det skulle gå bra att va kk men det är nog imte riktigt min grej. Han sa dock tidigt att han sökte inget seriöst just nu eftersom han och hans ex gjort slut precis innan sommaren så han var ju ärlig. Men jag upplevde honom som seriös ändå. Han skickade bilder på sina katter , han skickade bild när han träffade sin släkt , han skickade bild att han hade blivit farbror , han sa att han kunde köpa hela sin lokala ica butiks chokladsortiment och komma hem till mig med när jag hade pms , han pratade om att vi skulle köpa sexleksaker ihop , han var väldigt gullig nät vi träffades och skrev "godnatt 😚" nån timme efter vi hade sagt hejdå vilket han ju inte behövde skriva vi hade ju redan sagt hejdå när han åkte hem typ 1 timme tidigare. En annan kille jag träffade tidigare stängde av snapkartan direkt efter träffen/sexet och tänkte ghosta känns väldigt omoget och nåt som tonåringar gör men han va ju 26 också och kändes rätt omogen den killen jag träffade nu betedde sig åtminstone moget men känns lite fånigt att den senaste killen verkar ha blockat mig på badoo men jag är inte blockad på messenger av honom haha men nu har jag blockat han på messenger för jag orkar inte detta trams.
Citera
2026-08-20, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nowayout2030
Men du, glöm han och tänk på dej istället

Ja jag försöker hade varit lättare om han var elak men det var han inte. Men ärligt talat så hade han rätt liten penis och kom lite för fort så var inte det bästa sexet ändå , penisstorleken kan han ju inte rå för men trist när dom kommer så fort. Han var däremot väldigt bra på att kyssas och pulla så var väl nåt positivt iaf.
Senast redigerad av Blueberrypie100 2026-08-20 kl. 11:15.
Citera
2026-08-20, 20:25
Medlem
Citat:
Ja jag försöker hade varit lättare om han var elak men det var han inte. Men ärligt talat så hade han rätt liten penis och kom lite för fort så var inte det bästa sexet ändå , penisstorleken kan han ju inte rå för men trist när dom kommer så fort. Han var däremot väldigt bra på att kyssas och pulla så var väl nåt positivt iaf.
Fattar, asså det e nåt me han som e så speciell ändå, återigen försök o gå vidare glöm han dessutom så har en enligt dej en liten snopp faan ska du me han då? Fattar att du gillar hans fingrar men ändå liksom det finns flera där ute
Citera
2026-08-31, 18:36
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:

Vi vill ha en uppdatering! Löste sig allting?
Citera
2026-08-31, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Vi vill ha en uppdatering! Löste sig allting?

Nä vi ville ses olika ofta jsg tyckte 1-2 gånger i månaden men det var tydligen för ofta för honom för han hade inte så stort behov sa han misstänker att han inte har då stort behov av att ses så ofta för att en tjej är skriven på hans adress sedan 4 år hsns påstår att hon var nån han hyrde ut sin lägenhet till mär han studerade på en annan ort förut oxh att hon glömt meddela skatteverket att hon har flyttat därifrån men jag tror han ljuger jsg tror hon är hans flickvän
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in