2026-08-14, 20:02
Medlem
avulsions avatar
ASF är nazister.
Citera
2026-08-14, 20:06
Avstängd
Quislingsgoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Vad ska du göra i september när SD får 20-21 procent av rösterna?

Många svenskar stödjer Israel i kampen mot islam.
Du är en landsförrädare precis som det falska sionistiska oppositionspartiet SD och resten av åttaklövern.
Via mutor , nyttiga idioter, massmedia och utpressning så bedriver sionisterna sin subversiva påverkan på våra västerländska länder.
Sionismen står bakom massinvandringen och folkutbytet av inhemska Europeiska befolkningar.
Förödelsen som sionisterna har skapat driver folkförflyttningarna till Europa, sen öppnar man dörren på vid gavel inifrån.
Alla som motsätter sig folkutbytet blir angripna av sionisternas massmedia samt skaran nyttiga idioter som deras propagandamaskiner har omvänt (JohanSverkersson).
Sionisterna refererar till Europa och västvärlden som ROM, Netanyahu säger högt och tydligt ROM är vår fiende.
Om inte sionismen krossas i västvärlden så kommer vår tusenåriga historia och civilisation gå förlorad.
Vi behöver en Carl Hamilton som kan agera skarprättare mot dessa landsförrädare i rikets tjänst, använd deras egna hänsynslösa metoder emot dem själva.

Det är varje svensk mans plikt att motverka dessa inre fiender som har slagit rot i vårt fosterland.
Gustav Kasselstrand gör ett bra och viktigt arbete för Sveriges fortlevnad som avslöjar dessa landsförrädare och lägger fram bevis som alla kan ta del av.

Krossa sionismen - stoppa folkutbytet.
Senast redigerad av Quislingsgoy 2026-08-14 kl. 20:11.
Citera
2026-08-14, 20:14
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Gode gud, det är värre än vad man har kunnat tro. Sverigedemokraterna är så totalt köpta. Riktigt otäckt är det.

https://www.youtube.com/watch?v=qozXfptjgjI

Vilka är era tankar om Alternativ för Sveriges avslöjande här?

Hur man kan rösta på Sionistdemokraterna är för mig helt obegripligt. De är Sveriges överlägset mest vidriga parti. Fy fan! För dem är Israel och det judiska folket mycket viktigare än vad Sverige och svenskarna är.
Mycket bra att SD hjälper till med att bekämpa nazisterna!

Kanske skulle rösta på SD för första gången i mitt liv.
Citera
2026-08-14, 20:18
Medlem
Allt stöd till Israel är bra.
Citera
2026-08-14, 20:19
Medlem
Jag gillar AfS valslogan : Sverige ut ur EU, muslimer NATO och judar ut ur Sverige, jag tror det kan bli en vinnare
Citera
2026-08-14, 20:47
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanskaRoligt
Många är tyvärr väldigt lurade. Det är i hög utsträckning sionister som äger massmedia, banker och underrättelsetjänster i USA och Europa.
Dessa ligger bakom stora delar av maskineriet och propagandan bakom massinvandringen.
Trams! Det är vänstern som ligger bakom massinvandringen.

De mest invandringsvänliga partierna är starkt anti-Israel. Talar om V, MP och S.

SD, det mest invandringskritiska partiet stödjer Israel, och Israel stödjer dem tillbaka. Pga "muslimfrågan".
Citera
2026-08-14, 20:54
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Det är väl ingen nyhet!

Enligt dig är ju SD nazister och hatar judar.. hur ska du ha det?
Citera
2026-08-14, 20:57
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blobbare
Jag gillar AfS valslogan : Sverige ut ur EU, muslimer NATO och judar ut ur Sverige, jag tror det kan bli en vinnare

Var ska alla dessa bo då, Finland?
Citera
2026-08-14, 20:59
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans

Härligt när sossarna går hand i hand med (highest bidder), Ryssland, Qatar etc.
Citera
2026-08-14, 20:59
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans

Menar du att det skulle hindra de att hata judar?
Citera
2026-08-14, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Bra att veta, en röst på Afs är att ge ryssen större inflytande i Sverige. Tack då vet vi!
Jag ser ett valresultat på 6.8
Citera
2026-08-14, 21:19
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blobbare
Jag ser ett valresultat på 6.8

Man kan ju alltid hoppas men jag tror att man har rejäl konkurrens på att fånga tokstollarna i marginalen.
Du har ju V, MP, Nyans och Kalle Anka partiet att slåss mot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in