2026-08-30, 02:35
Medlem
Vad heter brorsan? Maska namnet lite - det censureras Russian-style i den här tråden….
Citera
2026-08-30, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poffborta
Herregud vad det censureras i tråden, har aldrig varit med om det förr (det har ju inte ens skrivits ut namn!?)
Vild gissning är att J är inne och läser och inte vill att allt sjukt kring henne och hennes minst sagt creepy familj ska komma fram…
Tyvärr, vill man ha uppmärksamhet från allt och alla och dessutom försöker få bestämma (i domstol och nu via politik) så kommer oftast ens bakgrund och riktiga beteende fram.
Har man gjort det till en vana att ljuga och försöka utnyttja folk till höger och vänster, så är kommer det i kapp en.

Om man inte ligger lågt, men då får man ju inte uppmärksamhet och cred….jobbigt läge…

Börjar fundera på om J själv är moderator, för att en tråd censureras på det här viset har jag aldrig heller varit med om!
Dessto större anledning till att hålla den levande, för uppenbarligen finns det väldigt mycket som Fröken J jobbar hårt för att dölja.

På tal om att dölja, såg att hon inte har sin facebook offentlig längre. Måste ju vara tråkigt för en influenser som henne.
Nån som är "vän" med henne och ser vad som pågår på sidan?
Citera
2026-08-30, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timberjack
Vad består uppgifterna att hon skulle ha utpressat någon? finns det nån som kan berätta det?

Jag har fått en hel del nya uppgifter, men vet inte riktigt vad och hur jag kan skriva. Men det kommer komma mer om detta, det kan jag lova!
Citera
2026-09-05, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leja
Jag har fått en hel del nya uppgifter, men vet inte riktigt vad och hur jag kan skriva. Men det kommer komma mer om detta, det kan jag lova!

Spill the tea!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in