Citat:
Ursprungligen postat av
halaltarzan
Jaha, krockar spriten med psykofarmakan eller?
Fast det viktigast är ju i alla fall att kärringen är lite på lyset.

Haha! Så sant, så sant...
Fast går man inte på psykofarmaka så är det väl nästan KBT som gäller?
Nu har väl jag aldrig någonsin gått fram till någon och frågat om jag får bjuda på något, men det är ju inte svårare än så. Det gäller att våga och ju mer man utsätter sig för "faran" desto enklare blir det ju. Särskilt om man märker att man sällan blir avvisad.
Tror också att det är få män som anser sig vara särskilt snygga, vi är nog inte så olika kvinnor på den punkten. Tänker man efter så är det ganska sälla man ser män som ser fullständigt åt helvete ut när man är ute. Visst finns det undantag men även i de fallen finns det oftast ändå ett visst hopp.
Kan man föra sig någorlunda normalt och kan konversera så löser det sig.
Nu har ju Ts dessutom haft ett förhållande så han borde ju fungera även om det uppenbarligen inte höll den här gången.
Nej, övning, övning, övning. Är man väldigt blyg kanske man har en syster man kan "öva" på, eller i värsta fall sin mamma. Säger inte att man ska ragga på dom, men att börja vara lite trevligare än vad man brukar för att komma över tröskeln.
Kommentera ögonen, berätta hur snygg hon är och fråga om hon har en ny maskara.
Själv brukar jag "smyglyssna" lite smått på folk runt omkring mig, då snappar man alltid upp något som kan vara användbart i ett senare skede.
Citat:
Ursprungligen postat av
448
Gubbe, öl o sprit används när man fiskar o eller har mancave gatherings
Om man tänkt sig att pimpla i Lårviken då?