2026-08-15, 03:37
Medlem
Vilken delstat lever du i?
Usa börjar likna Europa.
Tagit in massa skit, sedan har de apor som tror man kan ta utan att betala!
Citera
2026-08-15, 03:39
Medlem
Oj då lilla vän…
Citera
2026-08-15, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Varför är det oacceptabelt att inte gilla något, inte synas något är bra, etc?

Och varför vill Mohamsson (och andra) tvinga på deras värderingar på andra?
Och vad ger henne (och andra) rätten att bestämma vad ”svenska värderingar” är?

Nu skiter jag i om folk är homosexuella. De får vara vad de vill. Jag bara opponerar mig emot att folk ska tvinga på andra sina värderingar, åsikter, m.m.
Därför att vi lever i en demokrati.
Jag kan inte mycketom den världen men dom måste få vara!
Citera
2026-08-15, 04:21
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
En undersökning beställd av Tidö-regeringen visar föga förvånande att nästan hälften av eleverna på SFI anser att homosexualitet är oacceptabelt.

Vad konstigt! Vem hade trott att de värderingar som forskningen visar att muslimer i alla andra länder har, även skulle gälla muslimer som flyttar till Sverige? Vi har varit naiva!
Citera
2026-08-15, 05:28
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Det handlar om en sektmentalitet.

Man vill få ryggdunkningar från en liten skara av de "egna" och passa in där.

Islamister som mejar ner prideprader ändrar inte på det eller muslimska borgmästare som förbjuder bögflaggor.

du pratar alltså om ryggdunkar här på fb?
cirkelrunkandes med hat mot muslimer och homosexuella MEN! muslimernas hat är värst för du värnar om homosexuella. MEN du hatar homosexuella så du greppar efter strån o kommer fram till att det är muslimernas fel att du hatar homosexuella MEN du är inte värst för det finns muslimer som hatar mer än dig.
Citera
2026-08-15, 06:27
Medlem
Bertillas avatar
Från X

Citat:
Det är inte roligt att vara vänstervriden i dessa tider, då det börjar gå upp för allmänheten att deras gunstlingar islamisterna är homofober oxå.. Hamas gick i Pridetåget inte för att visa sitt stöd för HBTQ rörelsen utan för att visa dem att vi är här "vi tar er när det är dax"
Citera
2026-08-15, 06:37
Medlem
Lösningen på detta problem är att ingen pratar om det. Gammelmedia kommer inte följa upp det utan endast pliktskyldigt rapportera om det och sen inget mer.

Efter 2v är det glömt och Miljöpartiet kan förespråka att vi importerar fler som vill hänga bögar från lyftkanar.
Citera
2026-08-15, 07:08
Medlem
Haha. Invandrare är synonymt med tokiga hetsblttar från Mena nuförtiden. ALLA vet det. Ujujujuj. Islam är verkligen en vidrig och fascistisk ideologi. Ett gift
Citera
2026-08-15, 07:18
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knickerbocker
Haha - Sverige har åsiktsfrihet, och demokrati, så länge man tycker som etablissemanget. Dvs vänster! Det påminner ganska mycket om Nordkorea och liknande åsiktsdiktaturer. Jag är helsvensk, och är faktiskt negativ till homoäktenskap och aborter. Därför att jag och min familj är religiösa. Det är därför jag bor i USA som har åsiktsfrihet och demokrati. Grattis på er svenskar! Åsiktsdiktaturen stramas åt mer och mer. Vågar en svensk idag ens säga att man inte är feminist?
Så du har valt att vara religiös för att du är negativt inställd till homoäktenskap och aborter? Ett minst sagt underligt ställningstagande, kan jag tycka. Det går alldeles utmärkt att vara negativ till dessa två saker på sekulär - ateistisk, till och med - grund. Man får förstås stå ut med kritik och ibland även ett otrevligt bemötande, men det har du säkert upplevt i din vardag i andra sammanhang ändå.

Jesus, som jag antar har en viktig roll i din religion och i ditt liv, sa att man skulle älska alla och hans pappa är inte negativ till aborter.

Vidare så bor du i USA pga att du åtnjuter åsiktsfrihet och demokrati. Det är ännu ett märkligt påstående, särskilt i ljuset av hur det tycks stå till med den amerikanska demokratin.

Är du inte amerikansk om du bor i USA? Pledge of Allegience och allt det? MAGA skulle nog ha synpunkter på att du kallar dig helsvensk sedan du har svurit en ed om trohet till den amerikanska flaggan och republiken.
Citera
2026-08-15, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Gärna.
Om du tror att nationalister vill slänga människor från hustak, bara för att dom gillar andra, så är du, eller ja, att du är helt dum i huvudet vet vi redan.
Du ser ju, han har blivit hjärntvättad som resten av vänstern. Han har gått på Socialdemokraternas propaganda. Någon som är förvånad?
Citera
2026-08-15, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone
Lösningen på detta problem är att ingen pratar om det. Gammelmedia kommer inte följa upp det utan endast pliktskyldigt rapportera om det och sen inget mer.

Efter 2v är det glömt och Miljöpartiet kan förespråka att vi importerar fler som vill hänga bögar från lyftkanar.

Fast först ska man spendera massa skattepengar och i smyg trycka upp lite broschyrer där man informerar att "its okey to be gay" sen tror man att alla problem löser sig själv.

Jag hade även velat se frågan "Borde man avsluta Hitlers uppdrag?"
Citera
2026-08-15, 07:47
Medlem
Tror nog majoriteten av oss svenskar inte heller tycker att bögeri är acceptabelt. Inget konstigt att vara mot det då det går emot naturens lagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in