Tjena,
För ca 5 år sedan prövade jag en kur testo E på 250mg/vecka. Detta körde jag i 10 veckor tillsammans med progesteron (tror jag det var, var ett tag sen som sagt men var till för att minska östrogenkonverteringen)
Jag mådde väldigt bra under den perioden. Normalt sett är jag nästan alltid trött och har mycket hjärndimma samt deppig, omotiverad bland annat.
Tyckte testot hjälpte med allt det.
Nackdelen var dock att efter ca 10 veckor fick jag hjärtklappningar mer frekvent (har alltid fått de på random genom livet men de blev mer frekventa vilket jag inte tyckte om).
Sen tappade jag också en del hår som jag ännu inte fått tillbaka
Jag är lite sugen på att börja igen, men vne om det är värt det i och med hjärtklappningen och håret.
Kanske man kan ta en liten dos typ 50mg/veckan eller något sådant under en längre period och se om man mår bättre?
Undrar vad ni tycker här, om det är värt det?
Ska tillägga också att jag har varit hos doktorn flera gånger men de har aldrig hittat något som är fel. Enligt dem är alla mina värden (vitaminer och mineraler också) inom en rimlig nivå.
Extremt frustrerande när det uppenbarligen är något som är fel då det inte är normalt att känna sig såhär.