2026-08-15, 04:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Rösta På Illuminati

Ja, det är det du gör genom att legitimera bedrägeriet med att larva med i farsen.
Lyssna gärna på Sean Hross på tuben där han redogör för hur faraonerna (numera frimureriet) kontrollerar showen.
Citera
2026-08-15, 05:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Från och med den 26/8 kan man förtidsrösta och de flesta har nog mindre än tre kilometer till en vallokal. Själva röstandet tar max fem minuter.
Känns som att det kan vara värt att göra och så jobbigt är det inte.
Ta en promenad i solen och passa på att rösta på en gång.

En utebliven röst på tidö SD, M och KD är en röst på S, V, C och MP.

En röst på dom du listar är en röst på Wallenbergsfären och frimureriet
Citera
2026-08-15, 05:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pn222jw
Ointresse och missnöje är två olika känslor. Dom som lever i diktaturer förstår demokratins värde - det är klokare att rösta.

Den här världen är en enda stor diktatur, kontrolleras av Jesuitordern, frimureriet, katolska kyrkan samt en dröse blodslinjefamiljer, främst Rothschilds.
Vissa delar av sitt imperium styr man med våld, andra med manipulation, tex att "vaccinera" boskapen (ordet kommer från spanskans "vaca" för ko/boskap) ,slavklassen in i följsamhet
Citera
2026-08-15, 05:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MakeEuropeWhite
Skriva ett brev till Gud är nog vettigare.

Kristus säger:
Jag är vägen,sanningen och livet, INGEN kommer till Fadern utom genom mig.

Skriften jämför ett människoliv med en rökpuff.
Att avsäga sig denna fallna värld och istället ta emot Jesu Kristi kärlek, vad han gjorde för oss på korset (tog på sig våra synder genom sin blodspillan) är vad denna tillvaro går ut på.

Se gärna youtubekanalen "Learn From Christ " för ökad förståelse
Citera
2026-08-15, 05:56
Avstängd
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartForDrabbning
Lenin:

Det viktiga är inte dom som röstar, utan dom som räknar ("räknar") "rösterna"....

Jag brukar vara mer och räkna, och jag vet att det har gått rätt till på alla val som jag har varit med om, i alla fall.
Citera
2026-08-15, 23:01
Medlem
rösta SD och stoppa islamiseringen
Citera
2026-08-17, 21:20
Medlem
Det viktigaste för hela europa är att stoppa invandringen.

Då måste vi rösta på partier som kan stoppa invandringen.

En röst på sossarna ja då fortsätter galenskapen.
Citera
2026-08-26, 10:39
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Vad tycker ni. Är det ens värt att rösta?
Brukar du rösta, eller har du slutat?
Vad fick dig att sluta?
Man kan åtminstone rösta för eller mot kärnkraft.
Jag röstar och kommer inte sluta.
Välj någon sakfråga inom, sjukvård, militär, skola.
Då har du en anledning att rösta.

Även om mycket politik inte spelar roll för en själv så kan man hitta något som spelar roll.
Om du inte röstar kanske de river upp din gata och bygger en spårväg eller cykelväg istället.
Vad ska vi lägga skattepengarna på? Att ta in immigranter och flyktingar, som stöd till barnfamiljer eller till exklusiv välfärd?

Just nu kan man rösta på att få ställa sig i vårdköer inom hela landet istället för bara inom sin region.

Om man skiter i att rösta har man inte rätt att klaga på utfallet.
Citera
2026-08-26, 13:37
Medlem
psaks avatar
Vi har en extrem situation i Sverige numera, som vi aldrig sett maken till tidigare.
Färre ursprungssvenskar än någonsin i relation till utrikes härstammande (tredje världen) - och den utvecklingen fortgår alltjämt åt samma håll, med allt vad det innebär.
Att inte rösta i den situationen är att visa att vi inte bryr oss om det. Låter väldigt ogenomtänkt.

Man kan tycka att vi nu mer än någonsin borde visa hur vi ställer oss.
Citera
2026-09-05, 10:12
Medlem
GusFrings avatar
Nej, man legitimerar befintligt etablissemang och dess myter. De stora drivkrafterna bakom politiken ligger hos demografi, ekonomi, internationella relationer, teknisk utveckling, institutioner och så vidare. Svårt att rösta fram en ny ordning när alla partier är beroende av att följa samma spelregler.

Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Om jag tyckte att jag absolut inte kunde rösta på något partialternativ, så skulle jag rösta blankt. Det är ju också ett budskap: "jag respekterar rösträtten och därför har jag gått till vallokalen och lagt min röst. Tyvärr fanns det inget vettigt alternativ att rösta på just detta år, men jag markerar härmed att allmänna val är viktiga och ska fortsätta, så förhoppnings kan det bli något bättre alternativ nästa år".

Det är just därför man inte ska rösta som etablissemangskritisk.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in