2026-08-24, 16:54
Medlem
Är det någon som vet nått om 60 åringen som smugglade in ketamin.
Citera
2026-08-25, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
T.B beskrivs som skitsnäll. Lugn och sansad och ganska vettig faktiskt. Sen vet inte jag är det fruntimmer inblandade.

Känt T.B i 20år. Hade någon frågat mig vem världens snällaste människa är hade jag utan tvekan nämnt honom. Även hans fru. Två helt fantastiska människor som kämpat rejält med sig själva. Oavsett alkohol eller droger så fanns inget ont.
Något måste gått riktigt snett. Kanske efter hjärnblödningarna och pågående skilsmässa.
Citera
2026-08-26, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lsn2016
Känt T.B i 20år. Hade någon frågat mig vem världens snällaste människa är hade jag utan tvekan nämnt honom. Även hans fru. Två helt fantastiska människor som kämpat rejält med sig själva. Oavsett alkohol eller droger så fanns inget ont.
Något måste gått riktigt snett. Kanske efter hjärnblödningarna och pågående skilsmässa.
Ah, det låter faktiskt helt jävla konstigt alltihop. T.B som GM och detta brottsoffer som också känns rätt random. Jag hade kunnat gissa på flera andra namn. Sen pratas det om svartsjuka. Men än länge spekuleras det enbart. Så vi får se vad som framkommer i utredning och rättegång .
Citera
2026-08-26, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talet
Är det någon som vet nått om 60 åringen som smugglade in ketamin.
L*sse Ågr*n
Citera
2026-08-26, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lsn2016
Känner också honom fast. Man får ju definiera känner. Även fast jag haft samröre med honom. Många gånger vill jag inte påstå att jag är nära T men du känner säkert honom mycket bättre.
Citera
2026-09-01, 10:13
Medlem
åtal ska väckas
senast 28 september 2026 kl. 11.00
Citera
2026-09-10, 20:16
Medlem
Är det någon som vet hur det gått för tjejen som blev skadad?
Citera
2026-09-12, 07:26
Medlem
Skumt, verkar som män i 40 års åldern lever farligt i Söderhamn.

Den Andra Tommy på kort tid som blir mördad nu.

Verkar också som män vid namn Tommy i Söderhamn är av särskild karaktär.
Citera
2026-09-14, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WizardEnergy
Skumt, verkar som män i 40 års åldern lever farligt i Söderhamn.

Den Andra Tommy på kort tid som blir mördad nu.

Verkar också som män vid namn Tommy i Söderhamn är av särskild karaktär.

Vad kan man säga, det är en större by full av opålitliga drägg och där de styrande slutat bry sig.
Lägg sen till drogproblemen och att det från 2015 och framåt blev en social dumpingort för finare kommuner i resten av landet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in