2026-08-13, 14:12
Medlem
dirtysouths avatar
Vad är det mest förvånande eller löjligaste anledningen ni varit med om att någon gjort slut med sin partner? Antingen med er själva, någon ni känner eller kanske rentav du själv när du var ung och "dum"?

Bidrar med en tjejkompis till mina tjejkompisar jag hade på gymnasiet - så till hennes försvar var hon ju inte jättegammal men hennes kille hade gett henne en puss på morgonen och han luktade lök så hon gjorde slut

Tycker denna är mycket mer valid men likväl pga omständigheterna så lägger jag till en annan; Lärde känna en tysk kvinna häromveckan, hon har 1 barn tillsammans med sin man de hade varit gifta i flera år och när han sa att han ville ta ett vaccin så skiljde hon sig
2026-08-13, 14:17
Medlem
Jag knullade med någon annan.
2026-08-13, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Lärde känna en tysk kvinna häromveckan, hon har 1 barn tillsammans med sin man de hade varit gifta i flera år och när han sa att han ville ta ett vaccin så skiljde hon sig

Du förstår väl att detta inte var den egentliga anledningen?
2026-08-13, 14:32
Medlem
Har abrupt slutat träffa någon som inte städade toaletten efter sig. Första gången städade jag rent själv med toaborsten och tänkte att sånt händer. Ibland glömmer eller missar man. Sa inget då heller eftersom vi precis börjat träffas. Men nästa gång jag kom på besök märkte att det var ett återkommande problem så nej..
är inte särskilt äckelmagad överlag men hur svårt är det att använda toaborsten?
2026-08-13, 14:40
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
Du förstår väl att detta inte var den egentliga anledningen?

Detta var den helt avgörande anledningen sa hon och jag har ingen anledning att tvivla på det

Hon jobbar för övrigt som magiker(?) så för henne var det en deal breaker, hon hade förlåtit hans otrohet tidigare som var svårt sa hon men när han ville ta vaccin så var det tack och auf wiedersehen!
2026-08-13, 14:44
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Har abrupt slutat träffa någon som inte städade toaletten efter sig. Första gången städade jag rent själv med toaborsten och tänkte att sånt händer. Ibland glömmer eller missar man. Sa inget då heller eftersom vi precis börjat träffas. Men nästa gång jag kom på besök märkte att det var ett återkommande problem så nej..
är inte särskilt äckelmagad överlag men hur svårt är det att använda toaborsten?

Ingen gillar en skitgris det håller jag absolut med om! Hade det varit någon jag precis börjat dejta som inte betydde något för mig hade jag satt dem i gris-kategorin och avlägsnat mig, om detta på något kommit till ytan först ett bra tag in i förhållandet hade jag helt enkelt sagt åt personen att jag inte vill beskåda hennes avföring varje gång jag hälsar på... uff nu när jag tänker på det så fy fan
2026-08-13, 14:45
Medlem
Citat:
...men när han ville ta vaccin så var det tack och auf wiedersehen!

Vart de tillsammans igen?
2026-08-13, 15:02
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Vart de tillsammans igen?

Hon är i Europa just nu för att sälja huset och kommer vara tillbaka här andra sidan pölen redan om några dagar så det har jag svårt att tro
2026-08-13, 15:20
Medlem
Citat:
Ingen gillar en skitgris det håller jag absolut med om! Hade det varit någon jag precis börjat dejta som inte betydde något för mig hade jag satt dem i gris-kategorin och avlägsnat mig, om detta på något kommit till ytan först ett bra tag in i förhållandet hade jag helt enkelt sagt åt personen att jag inte vill beskåda hennes avföring varje gång jag hälsar på... uff nu när jag tänker på det så fy fan

Jag går i samma tankar om saken. Tjejen bjöd hem mig på mat två gånger och båda gångerna var toan söndersprängd så tappade aptiten på alla sätt.
2026-08-13, 15:23
Medlem
Citat:
Detta var den helt avgörande anledningen sa hon och jag har ingen anledning att tvivla på det

Hon jobbar för övrigt som magiker(?) så för henne var det en deal breaker, hon hade förlåtit hans otrohet tidigare som var svårt sa hon men när han ville ta vaccin så var det tack och auf wiedersehen!

Okej! Jag tror ändå att detta var något som blev droppen för henne. Särskilt med tanke på otroheten. Hade de haft en välfungerande och kärleksfull relation så hade hon kunnat leva med vaccinet. Var det covid-vaccinet? Det tyska eller det brittiska?

Hon kan säkert ha trott själv att detta var den enda anledningen.
2026-08-13, 16:35
Moderator
pbos avatar
Listtråd. Låses.

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här