2026-08-14, 12:40
Medlem
Känner igen det där. Skiter enbart på offentliga toaletter som sista utväg, och går också upp tidigare för att få det gjort. Trycka ut en blaffa på tåget är en mardröm.

Jag brukar köra följande för att skita på morgonen vid behov:

- En rejäl portion gröt med mycket grädde och smör i.
- 5dl starkt svart kaffe
- 2 bananer
- 200g kvarg med vaniljsmak
- 3 dl tjockmjölk
- det viktigaste är en dubbel prilla grov lös till kaffet

Följer du detta ska du se att skiten sprutar ur röven på dig innan du ens hunnit dra ner byxorna
Citera
2026-08-14, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymKulspruta
Du måste gå upp tidigare, dricka ditt kaffe sen bajsa. Så är det för alla vuxna man kan inte gå hemifrån fem minuter efter man vaknar. Runkar du på nätterna?
Va?
Det är långt ifrån alla vuxna som måste gå upp flera timmar före jobbet för att klara sina toalettrutiner.
Citera
2026-08-14, 13:03
Medlem
avulsions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnimeFan9999
Sedan ett år tillbaka har jag behövt göra nummer 2 mer eller mindre varje gång på väg till jobbet när jag sitter på tåg (som saknar toalett). Är i 20-åren och har aldrig haft detta problem innan. Försöker vakna en timme innan jag går hemifrån för att kunna gå på toaletten men fungerar ej. Har inte detta problem på helgen när jag inte ska gå hemifrån. Någon med liknande problem och hur har ni gått tillväga för att lösa det?
Börja röka och ta en cigg och en kopp starkt kaffe nöd du vaknat: Problemet löst.
Citera
2026-08-14, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Va?
Det är långt ifrån alla vuxna som måste gå upp flera timmar före jobbet för att klara sina toalettrutiner.
Absolut inte skulle säga dom flesta vuxna går upp minst en timma innan arbete för att ens hinna med rutiner som barn bajsa duscha.
Citera
2026-08-14, 14:02
Medlem
Citat:
Absolut inte skulle säga dom flesta vuxna går upp minst en timma innan arbete för att ens hinna med rutiner som barn bajsa duscha.
Fast nu adderade du sysslor som inte ingick i frågeställningen.
Citera
2026-08-14, 14:15
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinaski
Det var aldrig aktuellt med vuxenblöja?

Nej, jag sket bara på mig en gång.
Citera
2026-08-14, 14:42
Medlem
hippilis avatar
Åker ju aldrig tåg men fick en tankeställare

Lös i magen och inget dass vad gör man då?

Papperskorg? Öppnar ett fönster? En vinkork?

Man kan nog inte föreställa sig den paniken när man känner att 15 sekunder händer det grejer
Citera
2026-08-14, 15:05
Medlem
norther1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili

Man kan nog inte föreställa sig den paniken när man känner att 15 sekunder händer det grejer

Man håller in. Man kan gå av vid nästa station och låna deras toalett i utbyte mot en tia eller så. Klarar ens ringmuskelatur inte av detta tryck bör man kanske sluta upp med allt analsex eller andra typer av rejäl analstretching. Fisting eller decimeterbreda dinosauriedildos som når upp till lungorna hör inte till det normala. Det är omoraliskt och helt klart okristet. Dessutom är det ohygieniskt med bajs som hamnar överlag och vi vet att onaturligt bögeri skickar en till helvetet. Något att tänka på.
/norther1
Citera
2026-08-14, 15:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Fast nu adderade du sysslor som inte ingick i frågeställningen.
Du nämnde flertal när vi pratar singular så jag vet inte om du är man nog att sätta spelreglerna här inne.
Citera
2026-08-14, 15:50
Medlem
Citat:
Du nämnde flertal när vi pratar singular så jag vet inte om du är man nog att sätta spelreglerna här inne.
Vad har det med något att göra?
Psykfall.
Citera
2026-08-28, 00:34
Medlem
Drick minimalt.
Och ät mycket fibrer.

Dä får du nästan förstoppning.

Fungerar förvånansvärt bra.
Jag skiter i snitt var tredje dag. Och är väldigt nöjd med det
Citera
2026-08-28, 00:35
Medlem
Lösningen är att inte släppa ut det?
Man måste ju inte skita. Det är ju bara att hålla igen.

Citat:
Ursprungligen postat av hippili

Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in