Nej jag är inte borderline och nej jag ljuger knappast
Majoriteten av alla kvinnor har erfarenheter av mäns sexuella våld, ofredanden och sexuella kränkningar.
Otroligt kul att ni som alltid klagar på invandring och så vidare, alltid själva drar till med "Hon är galen!" Eller "Hon ljuger!"
Jag utsätter mig knappast isåfall mindre idag om jag går ute ensam när jag vet att sannolikheten att möta pojkar och män är stor eftersom det sker regelbundet. Utan att jag blir ofredad eftersom jag inte längre är inom målgruppen för majoriteten av sexualförbrytare.
Nej det ska man faktiskt inte. Du missar att jag själv i samma andetag blir en av de fula kvinnorna som kan gå obehindrat ute senare kvällar. Nattetid går jag bara ut 10 minuter och möter sällan någon men det var bara någon vecka sedan jag insåg att jag gick rakt emot två personer som stod i mörkt område och väjde undan lite för lite vett har jag och inte så mycket för att kolla vad folk gör i mörkret när ingen är ute.
För några dagar sedan som exempel började några pojkar sjunga Veronica Maggios Jag kommer, varpå jag bara sa till hunden. "Vilka busungar!" Jag tänkte att de kanske hade hört mig behöva tjata på hunden om att gå framåt och började bara garva åt ungarna. Harmlöst oavsett om de tvar för mitt tjat eller de själva var på bushumör, upptagna av dem själva och inte något som skapar otrygghet när det är mörkt ute.
Att vara ung kvinna är inte ofarligt. Det jag ser idag är samma sak alla just vänsterkvinnor viftade bort förr baserat på att de själva inte tillhörde en utsatt grupp. Då satt de i TV programmens debatter och slog sig för bröstet med lögner om att det minsann var ofarligt att gå som mest lättklädd i de minst integrerade områdena, att villakvarteren minsann var minst lika farliga och att det hette alla män. Det tycker ni inte om
Alla män, en ni tycker inte ens om att höra sådant som
Män i grupp eller överhuvudtaget
Män. Men jävlar vad bra ni är på att snacka om galna kvinnor, spy ur er påhittade diagnoser och slutligen slå fast:
Hon ljuger!
För män är ju så himla bra. Konstigt att de är så jävla värdelösa på att ta hand om varandra då? Såsom det där med självmordsstatistiken gnällpelle tog upp som om det är kvinnors ansvar att ansvara över allt med män, för män vill då inte ta ansvar för något som berör det egna könet.
Om de är så jävla bra, varför tar deras manliga vänner och närstående livet av sig då? De avslutar hellre sina liv än pratar med er om något som är svårt. Konstigt va? Att de inte vill höra er kalla dem för galna osv. För män bör ju vara sjukare om de dödar andra och även dem själva.
För det är trots allt inte galna kvinnor i mörkret, som hoppar på ensamma pojkar och män.
Men ja, ibland misstänker jag att en del av dem som möter mig och känner igen mig undrar vad som är fel i huvudet på mig. Det kan jag berätta, jag utsattes för så mycket att jag inte längre känner rädsla, oro eller ångest rent generellt. Finns säkert någon som ser mig i mörkret och tänker "Fattar hon inte att det här är farligt?" Jo, hon gör ju det, hon bara skiter fullkomligt i att ta ut saker i förskott när vardagen ska rulla på. Dock är våldtäktsrisken mycket låg som medelålders. Det är den inte för den som är 18.