Igår, 05:40
Medlem
När jag var 17 år och söt så stannade en bil plötsligt och en man frågade om jag ville ha sex med honom?
Skarattade och sa att jag faktiskt är pojke men ser ut som en tjej!
Skulle ni kunna tänka er att runka av en man för att vara snäll samt upptäcka om ni är bisexuella?
Det kanske kunde ha blivit en skön stund?
Eller kanske jag bara käntäckel men medlet sprit kanske?
Citera
Igår, 06:46
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
När jag var 17 år och söt så stannade en bil plötsligt och en man frågade om jag ville ha sex med honom?
Skarattade och sa att jag faktiskt är pojke men ser ut som en tjej!
Skulle ni kunna tänka er att runka av en man för att vara snäll samt upptäcka om ni är bisexuella?
Det kanske kunde ha blivit en skön stund?
Eller kanske jag bara käntäckel men medlet sprit kanske?

Normala människor VET vad de hade gillat i sängen. De behöver sålunda inte pröva sig fram.

Men om man inte känner någon spärr mot att vara med samma kön, bra, då är man väl bisexuell isåfall, så då är det ju bara att köra. Det är ju en stor fördel om du gillar killar också, för killar vill ju alltid.
Citera
Igår, 08:29
Medlem
Connykrims avatar
Du e fan cp-skadad mikaels!!

Hur ska det bli en skön stund av att du runkar av en man?

Vad menar du ens med sista meningen ditt fyllo!?

Vet du ej vad du gillar?

Varför ser du ut som en tjej?
Citera
Igår, 14:48
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Nej det skulle jag inte kunna tänka mig!
Citera
Igår, 18:26
Medlem
proconsuls avatar
Jag runkar av en man flera gånger i veckan, vanligtvis. Mig själv. Jag gillar inte det men vad ska man göra.
Citera
Igår, 18:34
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Jag runkar av en man flera gånger i veckan, vanligtvis. Mig själv. Jag gillar inte det men vad ska man göra.

Du måste lära dig att kunna säga ifrån, ingen ska tvingas till sexuella aktiviteter. Nej, nej, nej!
Citera
Igår, 18:37
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Du måste lära dig att kunna säga ifrån, ingen ska tvingas till sexuella aktiviteter. Nej, nej, nej!
Jag har försökt, utan större resultat. Det är ju lite bögigt men jag kan inte låta bli.
Citera
Igår, 19:21
Medlem
bo-jerrys avatar
Runkar väl något man gör själv. Lite lätt trist erbjudande. Om han hade frågat om en blowie blir det ju mer spännande. Kanske lite analt för att pigga upp.
Citera
Idag, 08:33
Medlem
jjujjus avatar
TS har precis erkänt för sig själv att han är bi/bög.

Ingen man, med eller utan sprit kan tänka sig begå bögiga handlingar. Det är bara en ursäkt för att inte acceptera att man faktiskt är bög
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in