Idag, 01:21
Medlem
Min kompis kanske möjligtvis brajade idag och kanske möjligtvis ska pissa om fem dagar... någon annan än mig som vill försäkra honom om att han inte kommer att testa positivt? =)
Citera
Idag, 01:23
Medlem
Hoffmeastros avatar
om han rökt varje dag senaste månaden är det kört, röker han en gång i veckan kan han nog klara sig.
Citera
Idag, 01:26
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Klart han pissar positivt!
Citera
Idag, 01:31
Medlem
Klarar han sig nu åker han nästa gång.
Lita aldrig på en knarkare, livet går åt helvete för han snart i vilket fall.
Citera
Idag, 01:35
Medlem
Haha frågar åt en kompis. Drick en jävla massa vatten och vitaminer så kanske du klarar dig!
Citera
Idag, 02:28
Medlem
"kompis" hej tjolahoppsan

Jag hade 5g hash på mig som va "min kompis"

Jag älskar utsikten av mälaren, bro, det är Dalälven och vi är i Borlänge och bygger din egen veranda.
Senast redigerad av Bib-bo Idag kl. 02:34.
Citera
Idag, 05:55
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumparumpapedro
Min kompis kanske möjligtvis brajade idag och kanske möjligtvis ska pissa om fem dagar... någon annan än mig som vill försäkra honom om att han inte kommer att testa positivt? =)

Tipsa honom att köpa test-stickor(20-25ng/ml) för thc, så kan han göra ett test dagen innan hemma. Då vet han om han kommer vara positiv eller ej. Då kan han avgöra om han behöver vara fake-sjuk på test dagen för att skjuta upp det.
Citera
Idag, 09:11
Medlem
StonedMonkeys avatar
Hur långt är ett snöre? Har han rökt bara idag och var ren innan så kanske han klarar sig, men det beror på bland annat, hur mycket han rökte, hur ur mycket han rör på sig, THC-halt, ämnesomsättning osv. Så det är omöjligt att svara på. Gissar på att det är kört dock.
Citera
Idag, 14:07
Medlem
Eftersom din ”kompis” inte kunde hålla sig från att röka fast den visste att det var 5 dagar till UP så är det nog kört, det visar att personen i fråga inte röker enstaka gånger utan ofta och då tar det längre tid än 5 dagar att pissa negativt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in