Citat:
Det verkar som att ordet "testet"
fick folk att helt tappa greppet om vad tråden faktiskt handlar om.
Låt mig skära igenom bruset: det handlade inte om något spel eller manipulation från min sida , det var ett slarvigt ordval när jag skrev inlägget. Det som faktiskt hände var att jag var upptagen med mitt eget liv den dagen och inte satt klistrad vid mobilen och att ha ett eget liv och inte svara direkt är varken misshandel eller spel utan det kallas för att vara en vuxen man , sn att hon drog slutsatsen att det "svalnat" var hennes egen reaktion och osäkerhet, inte någon fälla från min sida.
Till er som genast ska leka experter, kalla mig omogen eller påstå att "ingen vill ha mig": lägg ner era egna komplex
. Jag beskrev en specifik händelse , jag träffar regelbundet nya kvinnor och har noll brist på intresse. Om hon fegade ur i sista sekunden eller valde något annat så grattis till henne, dejtingvärlden är full av alternativ och jag går vidare direkt.
Och till er kvinnohatare som använder min tråd för att spy ur er galla över kvinnor generellt, jag gnäller inte på kvinnor , jag delade en enskild händelse med en kvinna som helt enkelt inte klarade av skarpt läge.
Och till er som sitter här och inbillar er att ni vet exakt hur allt ska slipas och hur man "hanterar" kvinnor: lägg ner. Det är otroligt lätt att sitta bakom en skärm och spela överlägsen när man slipper verkligheten själv.
Det är fascinerande hur många här som hellre hittar på egna sagor och projicerar sin egen bitterhet än att faktiskt läsa vad som står.
Koppla av och skaffa er ett eget liv istället.
fick folk att helt tappa greppet om vad tråden faktiskt handlar om.Låt mig skära igenom bruset: det handlade inte om något spel eller manipulation från min sida , det var ett slarvigt ordval när jag skrev inlägget. Det som faktiskt hände var att jag var upptagen med mitt eget liv den dagen och inte satt klistrad vid mobilen och att ha ett eget liv och inte svara direkt är varken misshandel eller spel utan det kallas för att vara en vuxen man , sn att hon drog slutsatsen att det "svalnat" var hennes egen reaktion och osäkerhet, inte någon fälla från min sida.
Till er som genast ska leka experter, kalla mig omogen eller påstå att "ingen vill ha mig": lägg ner era egna komplex
. Jag beskrev en specifik händelse , jag träffar regelbundet nya kvinnor och har noll brist på intresse. Om hon fegade ur i sista sekunden eller valde något annat så grattis till henne, dejtingvärlden är full av alternativ och jag går vidare direkt.Och till er kvinnohatare som använder min tråd för att spy ur er galla över kvinnor generellt, jag gnäller inte på kvinnor , jag delade en enskild händelse med en kvinna som helt enkelt inte klarade av skarpt läge.
Och till er som sitter här och inbillar er att ni vet exakt hur allt ska slipas och hur man "hanterar" kvinnor: lägg ner. Det är otroligt lätt att sitta bakom en skärm och spela överlägsen när man slipper verkligheten själv.
Det är fascinerande hur många här som hellre hittar på egna sagor och projicerar sin egen bitterhet än att faktiskt läsa vad som står.
Koppla av och skaffa er ett eget liv istället.
Hon är antingen gift/ i förhållande. Eller så är det genuint synd om kvinnan. Hon har dåligt självförtroende. Titta bara för fan vad män skrivier om kvinnor rent generellt. Större risk för kvinnor att träffa någon. Män får skörda detta nu, både i parrelationer och barnafödande.