2026-08-11, 19:49
Medlem
I morse var min mail o FB utloggade på min laptop. Jag lyckades ta mig in på min mail men FB vill inte. Jag kommer in på FB i min telefon men kan inte byta lösenord då jag inte vet mitt nuvarande lösenord. Jag har ingen mailadress knuten till min profil och när jag försöker knyta mailadress så krävs mitt lösenord som jag inte kommer ihåg. Kommer alltså in på min telefon men inte i min laptop.
MVH en trött tant ba’loba
Citera
2026-08-11, 19:52
Medlem
HBTKuks avatar
Hur vet vi att du inte är en skurk som stulit telefonen och nu vill ha lösenordet?
Citera
2026-08-11, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Hur vet vi att du inte är en skurk som stulit telefonen och nu vill ha lösenordet?

Inte en aning. Men jag har ju lösenord för min telefon och är inloggad där på FB men fattar inte varför jag plötsligt är utloggad i min laptop.
Citera
2026-08-11, 20:01
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
I morse var min mail o FB utloggade på min laptop. Jag lyckades ta mig in på min mail men FB vill inte. Jag kommer in på FB i min telefon men kan inte byta lösenord då jag inte vet mitt nuvarande lösenord. Jag har ingen mailadress knuten till min profil och när jag försöker knyta mailadress så krävs mitt lösenord som jag inte kommer ihåg. Kommer alltså in på min telefon men inte i min laptop.
MVH en trött tant ba’loba

Skicka ett PM till någon av forumets admins och prata med dem. Du finner dem längst ner på denna sida: https://www.flashback.org/moderatorer
Citera
2026-08-12, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Skicka ett PM till någon av forumets admins och prata med dem. Du finner dem längst ner på denna sida: https://www.flashback.org/moderatorer

Det här blir lite lustigt...
jag mailade en moderator som sa följ tipsen/hjälpen du får i tråden,denne kunde dock inte hjälpa mig!

Nästa dag så kan jag helt plötsligt ta mig in i både g-mail, hotmail och FB från min laptop igen!!

Vad tusan hände????

Tekniktrött Ba'loba
Citera
2026-08-12, 19:53
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Det här blir lite lustigt...
jag mailade en moderator som sa följ tipsen/hjälpen du får i tråden,denne kunde dock inte hjälpa mig!

Nästa dag så kan jag helt plötsligt ta mig in i både g-mail, hotmail och FB från min laptop igen!!

Vad tusan hände????

Tekniktrött Ba'loba

Vi moddar har tyvärr ingen knapp att trycka på som kan hjälpa dig, så den du pratade med hade rätt, men h*n trodde kanske någon annan kände till något knep? Gissar jag.

Men jag håller med dig, forumet är lite buggit ibland, för att sedan funka bra igen. Vi moddar märker också av det, men tyvärr vet vi ofta inte mer än någon annan om varför der är så.

Orsaken är att teknikerna håller på och bygger om forumskoden. Så förhoppningsvis kommer allt funka bättre när det är klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in