2026-08-11, 18:43
Moderator
Arne.Ankas avatar
Elektrisk skäggplattång för män, professionell 3-i-1-plattång för män och kvinnor, hem och resor
https://amzn.eu/d/03729Qsp

Produktbeskrivning

Är det nån här som använt en plattång av denna typen och kan svara på om den är bra för att räta ut ett krulligt skägg? finns det nåt som är bättre till rimligt pris? 150-210 grader räcker det? är spetsarna såpass svala att det inte bränns mot huden när man kammar igenom skägget?
/A.A
Citera
2026-08-11, 18:57
Medlem
Satan! Här började jag googla på hur ett krulligt skägg ser ut men hittade istället detta: Reddit: Finns det något sätt att få mitt skägg att bli mer lockigt?

Känner spontant att du inte vill ha en plattång för ditt skägg, men det är ju på grund av det jag precis sett. Men annars lär väl 150 - 210 grader räcka, du ska nog inte ha varmare iaf om du inte vill riskera att bränna av skäggstråna.

Glöm inte att du duger som du är.

Ska följa den här tråden, har aldrig tänkt på att det skulle finnas män som vill få sitt skägg rakt eller att det finns dom som har speciellt krulligt skägg. 'Nu ska jag gå och spegla mig ett tag.
Citera
2026-08-11, 19:00
Medlem
One2Manys avatar
Herrn kanske borde testa att fläta skägget istället? Kör med det själv, riktigt snyggt.
Citera
2026-08-11, 19:15
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Herrn kanske borde testa att fläta skägget istället? Kör med det själv, riktigt snyggt.

Kombineras gärna med ylande varg på tröjan, Tors hammare och en extrem känslighet för stark mat.

Ont: Har aldrig hört talas om att någon plattar skägget men det lär fungera som all annan plattning - rätt bra men eventuellt skadligt för håret.
Citera
2026-08-11, 19:24
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Satan! Här började jag googla på hur ett krulligt skägg ser ut men hittade istället detta: Reddit: Finns det något sätt att få mitt skägg att bli mer lockigt?

Känner spontant att du inte vill ha en plattång för ditt skägg, men det är ju på grund av det jag precis sett. Men annars lär väl 150 - 210 grader räcka, du ska nog inte ha varmare iaf om du inte vill riskera att bränna av skäggstråna.

Glöm inte att du duger som du är.

Ska följa den här tråden, har aldrig tänkt på att det skulle finnas män som vill få sitt skägg rakt eller att det finns dom som har speciellt krulligt skägg. 'Nu ska jag gå och spegla mig ett tag.
Hahaaha wtf va de där för skägg är de så ts vill ha? Hahahah
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in