2026-08-11, 11:36
Medlem
Varför måste folk lyssna musik på mobilen i bussen??
Kan ni inte skaffa hörlurar, alla vill inte lyssna på eran skitmusik.
Inte bara bussen rent allmänt hur tänker ni som gör så? Har ni ingen respekt för omgivningen?.
Fattar inte, 2026 skaffa hörlurar för fan.
Förlåt blir förbannad på er.
Citera
2026-08-11, 11:54
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Varför måste folk åka buss överhuvudtaget? Har ni ingen respekt för er själva?!
Citera
2026-08-11, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeEuropeWhite
Varför måste folk åka buss överhuvudtaget? Har ni ingen respekt för er själva?!
Ja och där kommer dum kommentaren.
Citera
2026-08-11, 11:57
Medlem
Folk lyssnar med hög volym från sin mobil i andra ställen också, tro mig bevittnat.
Fattar inte kan man inte ha hörlurar? Alla vill inte lyssna på eran skitmusik.
Blir bara så trött man vill slå er.
Citera
2026-08-11, 11:59
Medlem
Det är inte kvinnliga pensionärer som använder mobilens högtalare. Det är oftast folk från "andra kulturer".
Man får väl anta att dom vill visa oss andra ett finger; visa att dom inte bryr sig. Visa att dom visst får lyssna på sin atonala ljudmassa, som inte slår an något hos en svensk; ingen melodi, ingen klang, ingen rytm.

Notera att samma person ofta sitter med fötterna på sätet mitt-emot.

En sub-grupp bland dessa fridstörare är de som har timslånga mobilsamtal och använder högtalartelefonen för ändamålet. De skriker det dom vill säga in i mobilen, och låter alla oss andra ta del av svaret via högtalaren, väl medvetna om att vi inte förstår detta fjärran språk.
Citera
2026-08-11, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenAnnan
Det är inte kvinnliga pensionärer som använder mobilens högtalare. Det är oftast folk från "andra kulturer".
Man får väl anta att dom vill visa oss andra ett finger; visa att dom inte bryr sig. Visa att dom visst får lyssna på sin atonala ljudmassa, som inte slår an något hos en svensk; ingen melodi, ingen klang, ingen rytm.

En sub-grupp bland dessa fridstörare är de som har timslånga mobilsamtal och använder högtalartelefonen för ändamålet. De skriker det dom vill säga in i mobilen, och låter alla oss andra ta del av svaret via högtalaren, väl medvetna om att vi inte förstår detta fjärran språk.
Bevittnat detta i hög grad också. På bussen är dom inte så många däremot.
Citera
2026-08-11, 12:31
Medlem
Dirk.Coetzees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom46
Varför måste folk lyssna musik på mobilen i bussen??
Kan ni inte skaffa hörlurar, alla vill inte lyssna på eran skitmusik.
Inte bara bussen rent allmänt hur tänker ni som gör så? Har ni ingen respekt för omgivningen?.
Fattar inte, 2026 skaffa hörlurar för fan.
Förlåt blir förbannad på er.

Det är ju enbart rejält korkat att sitta och spela musik, kolla på tuben eller dylikt utan lurar, det fattar ju alla som har mer IQ än en disktrasa att det kan störa folk.
Citera
2026-08-11, 12:35
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom46
Folk lyssnar med hög volym från sin mobil i andra ställen också, tro mig bevittnat.
Fattar inte kan man inte ha hörlurar? Alla vill inte lyssna på eran skitmusik.
Blir bara så trött man vill slå er.

Det är mest blattar som tror att alla vill lyssna på deras värdelösa arabskit/alternativ rap.
Citera
2026-08-11, 12:38
Medlem
hippilis avatar
Citat:

Åja, kan hända att det var dom som började med ofoget men som vanligt måste andra härma och göra lika dant

Man ser alla åldrar oavsett var folk är ifrån kvinnor och män skriker i sina högtalar telefoner, spelar musik eller tittar på något och skiter fullständigt i andra oavsett var dom är någonstans

När någon ringer med högtalar telefon hör man knappt vad den andra säger då lägger jag på och nej jag använder inte högtalaren i min telefon och stör andra, vill inte att samtalet ska höras

Så svenskar är inte ett dugg bättre dom kan allt visa att dom inte respekterar andra och får ont i röven om man ber dom stänga av eller sänka ljudet
Citera
2026-08-11, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Det är mest blattar som tror att alla vill lyssna på deras värdelösa arabskit/alternativ rap.

Alltså jag fattar inte ha hörlurar.
Om dom vill man ska gilla dom så gör dom sig ingen tjänst.
Säger så mycket.
Citera
2026-08-11, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirk.Coetzee
Det är ju enbart rejält korkat att sitta och spela musik, kolla på tuben eller dylikt utan lurar, det fattar ju alla som har mer IQ än en disktrasa att det kan störa folk.
Tydligen inte alla.
Citera
2026-08-11, 12:48
Medlem
Fantens avatar
Citat:

Det är medelålders kvinnor som gör det också. Givetvis inte i samma utsträckning som blattar, men dom är rätt många. Det är förmodligen samma kvinnor som anser att dom ska få ställa sig på tvären över en trottoar med sin barnvagn och liknande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in