2026-08-15, 01:29
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Nej från 1939 finns det ingen väl utförd eller vettig studie att ta på allvar. Skärp dig.

Så det finns ingen seriös forskning från 1930-talet? Einstein, som exempelvis lade grunden till modern fysik? Vad gör man på Flashback om man inte söker sanningen? Gå och lägg dig din jävla horunge, du begriper ju ingenting och är lågutbildad.
Citera
2026-08-15, 02:15
Medlem
WordWarriors avatar
Nu har vi vetenskapen svart på vitt i TS. Sola, ta vitamin D3, och se skillnaden, eller vittra sönder som män med lågt testosteron och utan drive om ni nu vill det. Det är upp till er... Jag bryr mig egentligen väldigt lite om det. Det här är mina kunskaper som jag känner mig skyldig att dela med av mig av. Vad vinner jag på det? Noll och intet. Jag vill bara att ni ska må bra i er manlighet, och jag vill inte att ni ska förtryckas på det sätt som sker med män i Sverige idag.
Citera
2026-08-15, 02:22
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Så det finns ingen seriös forskning från 1930-talet? Einstein, som exempelvis lade grunden till modern fysik? Vad gör man på Flashback om man inte söker sanningen? Gå och lägg dig din jävla horunge, du begriper ju ingenting och är lågutbildad.

Lol hur kom Einstein in i bilden? Han som snodde andras verk och vars teorier har bevisats vara fel.

Hade han lågt testo kanske?
Senast redigerad av Helge.Palmcrantz 2026-08-15 kl. 02:24.
Citera
2026-08-15, 02:24
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Nu har vi vetenskapen svart på vitt i TS. Sola, ta vitamin D3, och se skillnaden, eller vittra sönder som män med lågt testosteron och utan drive om ni nu vill det. Det är upp till er... Jag bryr mig egentligen väldigt lite om det. Det här är mina kunskaper som jag känner mig skyldig att dela med av mig av. Vad vinner jag på det? Noll och intet. Jag vill bara att ni ska må bra i er manlighet, och jag vill inte att ni ska förtryckas på det sätt som sker med män i Sverige idag.

Är svenska män förtryckta och kvävs på sol, D3, Magnesium och Zink?
Senast redigerad av Helge.Palmcrantz 2026-08-15 kl. 02:31.
Citera
2026-08-15, 02:42
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Är svenska män förtryckta och kvävs på sol, D3, Magnesium och Zink?

Hela befolkningen är förtryckt, men i synnerhet unga pojkar som berövas en ungdom och ett sexualliv, vilket sociala och politiska faktorer (feminsm) förstärker. Vi lever i en sjuk tid, och slutresultatet kommer undvikligen att bli katastrofalt. Svenska män måste boosta sitt testo om de ska överleva.
Citera
2026-08-15, 03:21
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clint.Ruin
TS slutsats i korthet: Tryck i dig stora doser d-vitamin och sola pungen, så höjer du ditt testosteronvärde och blir "en riktig man".

Lite plumpt uttryckt kanske (vilket jag gillar), men en ganska bra slutsats ändå anser jag.Tack för den!
Citera
2026-08-15, 03:42
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kayana
Jamen.. att man kan dilla fram högre testonivåer med sollljus, supplement och allt annat man kan hålla på med att sola rövhålet hör väl inte riktigt till ämnet att testosteronet har störtdykt i jämförelse med vad din farfar hade utan varken pungsol eller tillgång till 10 000mg Vitamin D3.

Ett äldre inlägg, mem ändå viktigt att besvara. Här blandar inläggsförfattaren ihop orsak och verkan. Våra förfäder vistades utomhus mycket mer än vad vi gör idag. Det är därför männen är fjollor idag, och inte kan sätta på sina kvinnor ordentligt. Därav massinvandringen av primater...
Det behövs mycket mer testosteron i Sverige, inte mindre...

https://www.youtube.com/watch?v=mtCWX6HxbC0
Senast redigerad av WordWarrior 2026-08-15 kl. 03:46.
Citera
2026-08-15, 04:32
Medlem
WordWarriors avatar
Clint Eastwood var ju en gång hotad i sin roll av polis av en kriminell. Han sa: Smith, Wesson, and me. Jag själv säger: Myerson, Neustadt and me (se topic).
https://www.youtube.com/watch?v=TQMcpFY4K-g
Senast redigerad av WordWarrior 2026-08-15 kl. 04:34.
Citera
2026-08-15, 04:42
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
du talar ju mot dig själv? du skriver att vi i väst är innesittare. ja? det är väl det största problemet.

forskning visar ju på med just plast som ett problem:
https://yle.fi/a/7-10058288 "Forskare hittade mikroplaster i människotestiklar – kopplas till allt sämre fertilitet hos män"

forskning visar att vi alla får i oss ca.250-300g plast på 1 år. alltså, ett bankkort.
Tycker du det låter rimligt att min plånbok väger över 2 kg med bara korten? Så känns det inte för mig, jag måste ha hyfsade testo-nivåer.
Citera
2026-08-15, 05:05
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Tycker du det låter rimligt att min plånbok väger över 2 kg med bara korten? Så känns det inte för mig, jag måste ha hyfsade testo-nivåer.

ber så hemskt mycket ursäkt.
hoppas du kan förlåta mig.

"Enligt den nya studien får vi i snitt i oss 2 000 mikroplastpartiklar per vecka, vilket motsvarar ett kreditkort på 5 gram. Under en månad blir det ungefär 21 gram eller drygt 250 gram per år."

https://news.cision.com/se/varldsnaturfonden-wwf/r/sa-mycket-mikroplast-far-vi-i-oss---som-att-ata-ett-kreditkort-i-veckan,c2838317
Citera
2026-08-15, 06:03
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Jag höjde mitt testosteronvärde med 150-200 % utan tillsats av testo, med vitamin D3. Var försiktiga med extrema doser, 10 000 IE per dag är okay, men det här rörde sig om betydligt mer. Blodprov hos Werlabs i plasma verifierade. Bundet testo vet jag inte, testade inte. Försöken med intensivt solande mot bröstkorg och pungen (ja, ni läste rätt), hade en enorm effekt vid forskning kring 1920-talet. Bröstkorgen en stor förändring, men solande av scrotum (pungen) gav intensiva höjningar. Jag skojar inte.

Solade folk pungarna mer för 30 år sen?
Citera
2026-08-15, 06:05
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Solade folk pungarna mer för 30 år sen?

Folk var utomhus mer. Låter det orimligt tycker du? Kan relatera till min egen barndom. Vi satt inte vid en dator, vi byggde kojor och sprang omkring ute.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in