2026-08-11, 01:10
Medlem
Det säger ju sig självt egentligen, utan klipp
Bara kolla hur deras kvinnor tvingas dölja sig från topp till tå i deras hemländer för att få gå ofredade

Och våra västliga välfärds samhällen som bygger på högt förtroende, har blivit överflödade av folk från medeltida misogyna patriarkala barbariska länder senaste 20 åren.
I takt med invallningen har även överfallsvåldtäkter gått upp, tror det var 2000 %

Här har ni deras tankesätt fångat på klipp
invällaren på klippen vecklar ut sina tankar hur han som man har RÄTT att knulla, om han känner för det

invandraren i klippet är ilsken att en kvinna han förföljer i en park inte vill knulla med honom!
Han försöker argumentera att han har sina behov,
när en tysk man försöker avbryta säger han att "du är ju man också,, men jag var först,, du kan knulla efter mig"
Tom när dom ringer polisen argumenterar han för att han som man borde få knulla denna främmande kvinna

titta på detta
https://youtu.be/WSjvUFKAW_c?si=-agHOzYKe9F5yonZ&t=305

Fråga:
Varför tar vi in såna barbarer till våra länder?
Senast redigerad av Stina2017 2026-08-11 kl. 01:26.
Citera
2026-08-11, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Se bara hur deras kvinnor får dölja sig från topp till tå i deras hemländer

Våra välfärds samhällen som bygger på högt förtroende, har blivit överflödade av folk från medeltida misogyna patriarkala barbariska länder

Muslimen på klippen vecklar ut sina tankar hur han som man har RÄTT att knulla, om han känner för det

muslimen är ilsken att en kvinna han förföljer i en park inte vill knulla med honom!
när en ysk man försöker avbryta säger han att "du är ju man också,, men jag var först,, du kan knulla efter mig"
Tom när dom ringer polisen argumenterar han för att han som man borde få knulla denna främmande kvinna

titta på detta

Fråga:
Varför tar vi in såna barbarer i våra länder?

Syns på långa vägar att hans föräldrar är syskon.
Citera
2026-08-11, 01:19
Medlem
Han säger till polisen att han känner sig trackaserad för att han får inte knulla
och lagarna är konstiga, för det handlar om hans "överlevnad"

"Om jag som man inte få knulla så mår jag dåligt"
säger han till polisen
för att förklara varför han förföljer henne och försöker våldta henne!

"Jag ska slåss för min rätt att få knulla henne"

https://youtu.be/WSjvUFKAW_c?si=wgKBuR_UHfHtmO1e&t=410
Senast redigerad av Stina2017 2026-08-11 kl. 01:27.
Citera
2026-08-11, 03:48
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Bara kolla hur deras kvinnor tvingas dölja sig från topp till tå i deras hemländer för att få gå ofredade

Och våra västliga välfärds samhällen som bygger på högt förtroende, har blivit överflödade av folk från medeltida misogyna patriarkala barbariska länder senaste 20 åren.
I takt med invallningen har även överfallsvåldtäkter gått upp, tror det var 2000 %

invällaren på klippen vecklar ut sina tankar hur han som man har RÄTT att knulla, om han känner för det

invandraren i klippet är ilsken att en kvinna han förföljer i en park inte vill knulla med honom!
när en tysk man försöker avbryta säger han att "du är ju man också,, men jag var först,, du kan knulla efter mig"

titta på detta

Fråga:

varför är rasister (kvinnohatare) så kåta på våldtäkter?
visst, jag ser faktan och håller med om att det är ett stort problem - ingen gillar en våldtäksman.

trådarna fylls på några minuter medans trådarna om pedofiler, om de ens startas viftas bort med vinden. (vet inte vad vi snackar för procent mwn kollar vi sumpen borde väl 85% vita vara en blygsam siffra?)

är våldtäktsmannen vit så är det fejk, då har tjejen ångrat sig. eller så klädde hon sig som en hora och förtjänade det.
Citera
2026-08-11, 05:54
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
visst, jag ser faktan och håller med om att det är ett stort problem - ingen gillar en våldtäksman.

trådarna fylls på några minuter medans trådarna om pedofiler, om de ens startas viftas bort med vinden. (vet inte vad vi snackar för procent mwn kollar vi sumpen borde väl 85% vita vara en blygsam siffra?)

är våldtäktsmannen vit så är det fejk, då har tjejen ångrat sig. eller så klädde hon sig som en hora och förtjänade det.

Du bara tramsar.
Läs första inlägget, diskutera vad som står där.
Om du vill diskutera dumpen/peddos/vita, finns det trådar för det.

För att återgå till ämnet.
Det dyker upp sånt här hela tiden, för något år sedan var det på ett badhus som en pojke blev offer.
Motivet var detsamma, mannen i fråga ansåg sig ha rätt att få tömma sig.
Citera
2026-08-11, 07:04
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:

Jag förstår att någon kanske kan se det så.
Men du måste också se skillnaden på fallen.

Det på de vita handlar oftast om att tjejen 6 månader senare kommit på att hon blev våldtagen, och det med invandrarna har tjejen kommit in blödande analt till akuten, eller så finns det andra bevis.

När det kommer till pedofiltrådarna så håller jag inte med dig alls att dom viftas bort. Du får gärna komma med ett exempel om jag missat det.
Citera
2026-08-11, 07:43
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:

titta på detta

Fråga:
Tror du inte att det snarare beror på att dom som lämnar sitt land ofta har anledning att fly från något.
Som tex sin egen familj därför att han är våldtäktsman.

Jag tycker det säger sig själv att dom värsta skitstövlarna ofta flyr ställen där alla känner dom .

Invandrare själva säger att en hög andel av dom är de kriminella i deras eget hemland.
Senast redigerad av Grisus-Kristus 2026-08-11 kl. 07:50.
Citera
2026-08-11, 12:23
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Tror du inte att det snarare beror på att dom som lämnar sitt land ofta har anledning att fly från något.
Som tex sin egen familj därför att han är våldtäktsman.

Jag tycker det säger sig själv att dom värsta skitstövlarna ofta flyr ställen där alla känner dom .

Invandrare själva säger att en hög andel av dom är de kriminella i deras eget hemland.

Så är det. Skrev i en annan tråd att när det gäller Afghaner exempelvis så är det personer som är oönskade av släkten. De lägger ihop pengar för att bli av med problemet som skämmer ut släkten. Knarkare, tjuvar, homosexuella och våldtäktsmän skickas till Europa
Citera
2026-08-11, 12:41
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:

Kollar vi vilka som gifter sig med barn så är det uteslutande muslimer ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in