2026-08-10, 19:02
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terrorstorm
Att folk fortfarande ej ser det direkt samhällsfarliga i att tillåta svartskallar att deltaga politiskt är för mig en gåta, men å andra sidan så är de flesta människor för dumma för sitt eget bästa.

Det kan jag hålla med om.
Citera
2026-08-10, 19:03
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engammalfisk
"Sverige ska vara fritt från rasism" - jag minns ingen folkomröstning

Som Yoda den vise lilla yoghurt bögen sade, "försök inte applicera logik i ett hönshus, du bör."

Har aldrig funderat på att se Star Wars tidigare. Men vet du vad? Nu tror jag fan att jag kryper till korset.
Citera
2026-08-10, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
Klok tankegång.

Personligen anser jag inte att svarta och vita bör tävla tillsammans, eftersom svarta är så fysiskt överlägsna.

Man delar ju upp män och kvinnor i sport av den anledningen, så varför inte låta svarta tävla för sig i en egen grupp?

Black soccer world cup, det vore väl något för alla BLM:are där ute?

Det får nog vara olika kriterier i olika sporter misstänker jag. Sen är det ju såklart ofrånkomligt att allt fler raser blandas upp och att det inom en viss framtid kommer att vara svårt att urskilja ras.
Citera
2026-08-10, 19:05
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Det borde vara formulerat som hos Skatt3verket:

Vår VISION är...

Men vi lär sannolikt ha en helt annan regering om en dryg månad.

Då kommer ingen rassism lr värdekonservatism hoppa som halta löss mer.

Vi anar att då kommer Draken D N få sin officiella agenda lyft till politiskt manifest på högsta nivå:

Att förhindra att hö gern någonsin får något som helst inflytande i svensk politik.
Citera
2026-08-10, 19:09
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisLynch
Det får nog vara olika kriterier i olika sporter misstänker jag. Sen är det ju såklart ofrånkomligt att allt fler raser blandas upp och att det inom en viss framtid kommer att vara svårt att urskilja ras.

Det betvivlar jag starkt, med tanke på hur många kolsvarta människor det finns i världen samt hur många vita som vägrar beblanda sig med dem. De som bor i Afrika har ju också nytta av sitt melanin, för att inte få hudcancer.

Men klart att evolutionen innebär en kraftig blandning av hudfärger (vad jag vet finns inga mänskliga raser, bara typer), och att många i framtiden kommer vara gyllenbruna. Det är nog att föredra, rent cancer- och migrationsmässigt så att säga (den moderna människan gillar ju att flytta - att ta ett sabbatsår i Australien är väl nu mer regel än undantag), men jag hoppas inte de ljusaste och mörkaste typerna försvinner helt för vi är ju väldigt vackra rent estetiskt. Det vore synd om alla skillnader suddades ut tycker jag.

En stor del av charmen med mänskligheten är ju att vi är så jävla olika.
Senast redigerad av Berit85 2026-08-10 kl. 19:11.
Citera
2026-08-10, 19:11
Medlem
Citat:
Det betvivlar jag starkt, med tanke på hur många kolsvarta människor det finns i världen samt hur många vita som vägrar beblanda sig med dem. De som bor i Afrika har ju också nytta av sitt melanin, för att inte få cancer.

Men klart att evolutionen innebär en kraftig blandning av hudfärger (vad jag vet finns inga mänskliga raser, bara typer), och att många i framtiden kommer vara gyllenbruna. Det är nog att föredra, men jag hoppas inte de ljusaste och mörkaste typerna försvinner helt för vi är ju väldigt vackra rent estetiskt. Det vore synd om alla skillnader suddades ut tycker jag.

En stor del av charmen med mänskligheten är ju att vi är så jävla olika.

Det finns en stor genetisk uppsida i att blanda och är det bara 6 fingriga banjospelande personer kvar på listerlandet som klassas som "svenska" så är valet enkelt.
Citera
2026-08-10, 19:19
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Det finns en stor genetisk uppsida i att blanda och är det bara 6 fingriga banjospelande personer kvar på listerlandet som klassas som "svenska" så är valet enkelt.

Ja, som kvinna har jag noterat en stor defekt bland vita, svenska män: de är alla mer eller mindre slappa, impotenta och snekukade. 99% av alla exotiska män jag har träffat har knullat som kaniner och gjort det i timmar (även finnar, vita zigenare, balkan boys, danskar, asiater..) medan vita män har varit besvikelse alla gånger.

Minns aldrig att jag har träffat en vit man som har kunnat kontrollera sin utlösning - vilket ju är A och O om man ska kunna tillfredsställa en kvinna.

Jag skulle också säga att vita, svenska män är slaka i hela sin personlighet; liksom mjäkiga. Men det räcker att ha en förälder från Estland så står kuken som den ska!!!!

Exotiska män är virila, i ordets rätta bemärkelse. De är fulla av livskraft. Det enda vita, svenska män verkar vara fulla av är alkohol, avundsjuka och missnöje

Edit: woooops begick jag HMF nu?
Senast redigerad av Berit85 2026-08-10 kl. 19:35.
Citera
2026-08-10, 19:24
Medlem
Apologs avatar
Att du ens vill hålla folkomröstning om det visar varför vi inte ska ha folkomröstning om det.
Så många stollar i detta landet! Bara bra att politiken fattas av mer kunniga människor och inte pöbeln.
Citera
2026-08-10, 19:30
Medlem
Vi har redan svart på vitt att om vi hade haft en folkomröstning, då hade invandrarna slängts ut redan 1993.
Citat:
På frågan "Tycker du att myndigheterna aktivt skall försöka få de flyktingar som fått uppehållstillstånd i Sverige att återvända till sina ursprungsländer eller tycker du inte det?" 63 procent hade svarat att de borde förmås återvända, 24 procent tyckte motsatsen och 13 procent hade ingen bestämd uppfattning
https://sv.wikipedia.org/wiki/Svart_p%C3%A5_vitt_(artikelserie)
Citera
2026-08-10, 19:34
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apolog
Att du ens vill hålla folkomröstning om det visar varför vi inte ska ha folkomröstning om det.
Så många stollar i detta landet! Bara bra att politiken fattas av mer kunniga människor och inte pöbeln.

Va? Har JAG sagt att jag vill ha en folkomröstning om huruvida rasism ska vara tillåtet eller ej???? Det har jag väl ändå aldrig sagt?

Jag tycker bara att politiker borde respektera åsiktsfriheten och låta oss svenskar tycka vad fan vi vill.
Citera
2026-08-10, 19:37
Medlem
Apologs avatar
Citat:
Va? Har JAG sagt att jag vill ha en folkomröstning om huruvida rasism ska vara tillåtet eller ej???? Det har jag väl ändå aldrig sagt?

Jag tycker bara att politiker borde respektera åsiktsfriheten och låta oss svenskar tycka vad fan vi vill.
Du implicerar det när du nämner "folkomröstning" i samband med att politikerna fattat ett beslut.

Vad finns det att respektera menar du? Att du ska kunna yttra rasism? Hur är det ens produktivt och vad skulle det ens vara för mening?

Jag ser en trend och det är folk som vill ha friheter som de inte har någon nytta av! Humbug! Skäms!
Citera
2026-08-10, 19:38
Medlem
Citat:
Det är precis tvärt om.

Svenskar är ett av världens minst inavlade folk.

Det är negrer och araber från MENA som är mest inavlade och kommer hit med sina kusinäktenskap, barnäktenskap, tvångsäktenskap, hederskultur och låg IQ, låg utbildning och bidragsberoende.

Ta en titt på kartan:
https://worldpopulationreview.com/country-rankings/inbreeding-by-country.

Rasism och hålla borta negrer och araber från sverige är det övetlägset effektivaste sättet att motverka inavel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in