2026-08-10, 12:48
Medlem
U.S.s avatar
Jag har använt appen Biblio i några år. Nu har de gjort en del förändringar p.g.a något intrång, jag har följt deras anvisningar för att uppdatera och lägga till mailadress. Det fungerar inte, har varit på biblioteket för att få hjälp men de kunde inte heller. Vad göra!
Citera
2026-08-10, 12:52
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U.S.
Jag har använt appen Biblio i några år. Nu har de gjort en del förändringar p.g.a något intrång, jag har följt deras anvisningar för att uppdatera och lägga till mailadress. Det fungerar inte, har varit på biblioteket för att få hjälp men de kunde inte heller. Vad göra!
https://info.biblio.app/sv/

Skrolla ner till kontakta oss.
Skriv dina bekymmer.
Vänta på svar.
Citera
2026-08-10, 13:19
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U.S.
Kan du logga in på ditt valiga bibliotekskonto med din pin-kod? Mitt bibliotek (Kalmar) krävde byte av pin-kod pga dataintrånget innan jag kunde lägga till mejladressen i Biblio.
Citera
2026-08-10, 14:45
Medlem
U.S.s avatar
Supporten löste problemet, stort tack!
Citera
Igår, 09:02
Moderator
Maviels avatar
Nu är det här besvarat... men man behöver byta pin kod. Har man e-mail adress kopplat till sitt bibliotekskonto går det att göra online. Om inte behöver man först gå till biblioteket och fixa det. När det är gjort loggar man in i appen (vilket då funkar), går till inställningr och kopplar ett e-mailkonto till den. Finns instruktioner på den lokala bibliotekssidan med bilder på hur man gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in