2026-08-09, 20:41
Medlem
Glostrups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snakewatch
Åååh Saudiarabien självklart tycker du det över några harmlösa punkter din tönt.
Ja, de gör nästan precis som dina punkter angav, så det är ju både sakligt och relevant. Blev du kränkt av att jag pekade ut att du uppenbarligen tänker på ungefär samma sätt som fundamentalistiska religiösa regimer?

Att anse att kvinnor ska förtryckas in i familjeliv är riktigt töntigt.
2026-08-09, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glostrup
Ja, de gör nästan precis som dina punkter angav, så det är ju både sakligt och relevant. Blev du kränkt av att jag pekade ut att du uppenbarligen tänker på ungefär samma sätt som fundamentalistiska religiösa regimer?

Att anse att kvinnor ska förtryckas in i familjeliv är riktigt töntigt.
Ditt användarnamn är töntigt. Det är inte töntigt att tycka att saker och ting ska förbättra inom dejtingarenan men ditt svar är väldigt typiskt en idiot som du. Stoppa upp kränkt i ditt rövhål.
2026-08-09, 21:12
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodde
Jag är en sådan där incel som bara haft sex någon enstaka gång i mitt nästan 40-åriga liv. Jag har alltid varit kort och tanig och inte särskilt snygg i övrigt heller så därför har jag alltid varit singel i mitt liv. Att jag är lite blyg och introvert har inte gjort saken bättre.

Jag var ganska aktiv och social mellan 20-28 och gick på mycket krogbesök med en vän jag hade och många hemmafester. Nätdejtade lite också man jag träffade bara tre tjejer och det ledde inte till något särskilt. Men jag förstår tjejerna, jag var inte alls snygg och såg mycket yngre ut än min riktiga ålder. Ett riktigt babyface. Folk tror även idag att jag är typ tio år yngre än min riktiga ålder. När jag var 20 trodde folk att jag var 15.

Alla misslyckanden gjorde att jag gav upp vid 30 att träffa någon. Kunde hända att jag raggade lite onykter ibland men som inte blev något. Men nu när jag tittar på bilder på mig själv igenom livet så tycker jag ändå fulheten och babyfacet växte bort en del vid 30-32. Så även om en tjej hade flirtat med mig då så hade jag inte sett det. Jag hade stängt av mig mentalt.

Ja nu har jag mindre än ett år till 40 och aldrig haft en partner. Är det ens möjligt att hitta någon nu? Jag längtar efter att få vara en snäll pojkvän. Att få ge kärlek, men också att få kärlek såklart. Att ligga och mysa i soffan tillsammans. Äta middag tillsammans. Att inte alltid komma hem till en tom lägenhet.

Är detta orimliga krav? Har jag någon chans i min ålder? Vad skulle kvinnan säga om jag nästan är oskuld i min ålder? Och det lila sexet jag hade var för typ 17 år sedan.

Vad tror ni?

Det finns hopp.

Du verkar ha låst dig vid en förklaring till varför du varit singel - att du varit ful, kort och tanig. Du vet egentligen inte att det var orsaken. Blyghet, osäkerhet, socialt initiativ, vilka kvinnor man söker sig till och ren slump spelar också stor roll.

Dessutom gav du i praktiken upp vid 30. Då kan du inte riktigt använda de följande tio åren som ytterligare bevis för att kvinnor inte vill ha dig...du har ju själv inte varit särskilt tillgänglig för att träffa någon.

Visst kommer vissa kvinnor reagera på att du aldrig haft en relation och är sexuellt oerfaren. Andra kommer inte bry sig särskilt mycket. Betydligt viktigare är hur du fungerar och framstår nu!

Och om du fortfarande känner dig tanig svill jag råda dig att styrketräna och bygga en stark, aktiv kropp. Inte för att muskler automatiskt skaffar dig en flickvän, utan för att träning ofta förbättrar välmående, kroppslig självkänsla och självförtroende – OCH samtidigt kan göra dig fysiskt mer attraktiv. Det är ganska mycket positiv förändring för samma insats.

Så nej, det är knappast för sent. Men du behöver börja ge dagens version av dig själv en chans, istället för att låta 25-åringens erfarenheter avgöra vad kvinnor kommer tycka om 40-åringa du.
2026-08-09, 21:25
Medlem
One2Manys avatar
Testa att negga osäkra småbrudar på ditt jobb, har hört att det funkar för losers (om du super ner dem först).
2026-08-09, 21:30
Medlem
Citat:
Jag är en sådan där incel som bara haft sex någon enstaka gång i mitt nästan 40-åriga liv. Jag har alltid varit kort och tanig och inte särskilt snygg i övrigt heller så därför har jag alltid varit singel i mitt liv. Att jag är lite blyg och introvert har inte gjort saken bättre.

Jag var ganska aktiv och social mellan 20-28 och gick på mycket krogbesök med en vän jag hade och många hemmafester. Nätdejtade lite också man jag träffade bara tre tjejer och det ledde inte till något särskilt. Men jag förstår tjejerna, jag var inte alls snygg och såg mycket yngre ut än min riktiga ålder. Ett riktigt babyface. Folk tror även idag att jag är typ tio år yngre än min riktiga ålder. När jag var 20 trodde folk att jag var 15.

Alla misslyckanden gjorde att jag gav upp vid 30 att träffa någon. Kunde hända att jag raggade lite onykter ibland men som inte blev något. Men nu när jag tittar på bilder på mig själv igenom livet så tycker jag ändå fulheten och babyfacet växte bort en del vid 30-32. Så även om en tjej hade flirtat med mig då så hade jag inte sett det. Jag hade stängt av mig mentalt.

Ja nu har jag mindre än ett år till 40 och aldrig haft en partner. Är det ens möjligt att hitta någon nu? Jag längtar efter att få vara en snäll pojkvän. Att få ge kärlek, men också att få kärlek såklart. Att ligga och mysa i soffan tillsammans. Äta middag tillsammans. Att inte alltid komma hem till en tom lägenhet.

Är detta orimliga krav? Har jag någon chans i min ålder? Vad skulle kvinnan säga om jag nästan är oskuld i min ålder? Och det lila sexet jag hade var för typ 17 år sedan.

Vad tror ni?

Jag tror på dig! Du verkar genuint vänlig och verkar ha en fin kvinnosyn! Dina kvar är verkligen inte höga, utan låter ju trevligt och bra. Det du behöver göra är nog att öppna upp dig mer för kvinnors subtila signaler... Kan ju mycket väl finnas någon kvinna i din närhet som är intresserad och tycker att du är het. Spinn vidare på det om du märker av någon sådan! Är hon klok, så kommer hon bara känna sig speciell som är den första du har förhållande med och första du har legat med på 17 år.
2026-08-09, 21:42
Avstängd
Jag tror på dig. Du kan fixa det. Var lite kreativ. Skaffa en ny hobby. Sök nya vyer, och andra plattityder.

Att du ser yngre ut, nu i äldre dar är till din fördel. Kämpa vidare! Ge inte upp.
2026-08-09, 22:09
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:

Är detta orimliga krav?

Vad menar du med att du vill få vara en snäll pojkvän? Någon du kan vara "snäll" emot, vad menar du med det?

Att ge kärlek (du menar väl ge sex, dvs slicka fitta), ligga och mysa i soffan, äta mat ihop, att dela bostad med en kvinna. Vad är "snällt" med detta? Det är väl snarare passivt och slött, bortsett från slickandet av fittan något en bondkatt kan erbjuda henne?

Dessa aktiviteter ovan är sådant som normalt förekommer enbart i början av en kravlös relation mellan unga vuxna. I din ålder är färre kvinnor intresserade av sådana kravlösa enkla relationer, som de hade när de var yngre.

Och så gott som inga relationer med kvinnor förblir kravlösa. Utan kvinnor blir alltid mer krävande med tiden, de kommer alltid börja kräva mer av dig, från dig. Därför blir kvinnor oundvikligen en belastning och börda för män. Kvinnor är enbart "snälla" en kort tid i början, ens i bästa fall.

Kvinnor kan inte ge dig det du vill ha, det du beskriver ovan. Det är din fantasi, kvinnor är inte sådana.
2026-08-09, 22:11
Moderator
OceanDeeps avatar
Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
2026-08-09, 22:12
Moderator
pbos avatar
TS har redan startat en tråd i ämnet. Denna låses.

(FB) Evig singel och incel

/mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in