Idag, 12:59
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
en halv meter över ribban.
Citera
Idag, 13:00
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Hoppas att det var 5.60 nu för Mondo så att inte ribban låg kvar på 5.45 som tabben igår...
Citera
Idag, 13:03
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Aj då, gick inte utan Jaeger.
ikke bare uten Jæger, men vi hadde heller intet annet valg enn å drive rovdrift på Amalie. Dette ble hennes 4. løp på 5 dager
med fullt øs, og om man kan lite om det her, så vet man at det ikke går. . Hun var derfor en skygge av seg selv.

Aks hadde sitt tredje løp på fire dager på max. Vi har rett og slett ikke den enorme bredden til de store nasjonene.
Skrev om det tidligere i dag, at det kanskje blev som forventet. Men vi hadde et lite håp om at det kunne gå.
Senast redigerad av Ski-entusiasten Idag kl. 13:22.
Citera
Idag, 13:04
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Nu är Iulen över
Ja, hun var totalt slut nu.
Citera
Idag, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Roar du dig med att kalla Neugeuber för "halvtysk" eller Amalie Iuel för "halvnorska" med? Vad är poängen?

Roar och roar. Jag påpekade att Mondo inte är svensk utan amerikan och fick en del mothugg. Numera är han dessutom även monegask.
Citera
Idag, 13:06
Medlem
jag är en relativt kort man på 174cm men vad fan alltså, hur fan kan tjejer riva på typ 160cm?
Det tar ju en normaltränad kille i sena högstadiet.
Citera
Idag, 13:07
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Challe321
Roar och roar. Jag påpekade att Mondo inte är svensk utan amerikan och fick en del mothugg. Numera är han dessutom även monegask.

Vad är du då? Bitter?
Citera
Idag, 13:09
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artsoppamedflask
hehe är du säker på att inte Maryaj Lwa (där man gifter sig med en ande) är mer Alhadjis grej?

https://kiwimojo.com/home/haitian-vodou/vodou-services/ceremonies/

Vi får hoppas Mondo tar nytt WR detta mästerskapet, hade behövts med tanke på de svenska resultaten hittills. och skulle Almgren ta guld så hade allt varit förlåtet.

Jaså, du har gjort en okulär besiktning av protagonisten, som Jeng själv skulle kunna uttrycka det? Ja, så kan det absolut vara, din hypotes kan vara korrekt, eftersom Alhaji liksom Odysseus är en mångkunnig (polytropos) man i sina bästa år.

Hoppas på två svenska silver i kväll, genom Kamga och Edlund. I kväll ska även Battocletti gå upp jämsides Amy Hunt som EM-drottning när hon tar sitt andra guld, nu på 10000 meter. Hon vinner rimligen om hon inte har någon sjukdomskänning eller ramlar och skadar sig. Almgren kan ta guld om allt stämmer...men han måste nog bli av med Gressier. De svarta löparna som tävlar för Schweiz och Tyskland också farliga, Lobalu och Abdilaahi.
Citera
Idag, 13:11
Medlem
Readyfreddies avatar
Men snälla Lantz. Vad var det där för teknik?
Citera
Idag, 13:11
Medlem
Då blir det inte 6 guld till Norge som jag trodde från start utan "bara" kanske 5 (förutom några brons)

Men 1 guld och 2 brons till Sverige som jag också förutsatte i början av EM står sig hela vägen.
Citera
Idag, 13:12
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Jag förstår inte varför Beatrice Lantz skickades till EM?
Citera
Idag, 13:13
Medlem
katws avatar
Lovisa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in